Kızı kaçırılan anneye öyle bir şey dedi ki...

Kızı PKK tarafından dağa kaçırılan anne, Sırrı Sakık'ın ''Niye üzülüyorsun? Çocuğun dağa gitmiş'' dediğini iddia etti.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Kızı kaçırılan anneye öyle bir şey dedi ki... haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR25 YORUM
  • ........................... 15 Mart 2015 23:16 kim ne isterse ALLAH on katını versin?

    CEVAP YAZ 0 0
  • 123 04 Haziran 2014 19:42 ***** bugün herkes biliyor pkk kaçırmaz gönüllü katılım olur.**********

    CEVAP YAZ 0 0
  • RAMIZ DAYI 04 Haziran 2014 19:22 FILIOSTIN DEVLET KURAMADI PEKI YA ISRAIL IN HUZURU VARMI!

    CEVAP YAZ 0 0
  • umarız hepsinden kurtulur 04 Haziran 2014 18:52 oğlu geberdi gene akıllanmadı 1 tane 1 tanedir pislikte pisliktir türkiye 1 pislikten kurtulms

    CEVAP YAZ 0 0
  • SIRIR 04 Haziran 2014 18:50 TERÖRİSTSIRRI

    CEVAP YAZ 0 0
  • şahin kahire 04 Haziran 2014 18:34 senin oğlun öldü dimi SIRRI SAKIK efendi.sana o acı bile yetmemiş galiba.seni allaha havale ediyor bu millet.rabbim seni ve senin gibileri nasıl isterse öyle muamele yapsın.

    CEVAP YAZ 0 0
  • poyraz yazar 04 Haziran 2014 18:12 kardesim sizin direndiginiz yer belli iranin israilin kucagina direniyorsunuz arkaniza gecmisler direnin direnebildiginiz kadar ama bosuna pkk artik bitmisidir soncirpinislaridir, tabi birden bire örgüt kendini tasviye etmez böyle numaralar yapmasi lazim, pkk yi barzani bitirdi burayada yaziyorum barzani ipinizi cekti sizin petrolu satmak istiyorsa barzani orada pkk yi barindiramaz sanirim anladiniz, hem devlet kurmak okadar kolay olasyadi filsitin coktan 500 sefer kurulmusudu simdik,

    CEVAP YAZ 0 0
  • poyraz yazar 04 Haziran 2014 18:07 slm arkadasim senin bircok konuda hem fikriz ama sunu unutma, pkk ilk yillarinda hep kürt köylerini ve vatandaslarimizi vurup yakip yiktilar, bunuda dikkate almanizi rica ederim ayrica kücük bir kac isyandan baska aykalanan kürtlere baski yapildigi kanisinda degilim dedigin gibi baski yapilsaydi simdik kürtler asimile olmus olurlardi ve bu terörö sorunu yasanmazdi, yasanirdi belki ama baska bir sorun olarak, cünkü pkk sorununu türkiyenin önüne uluslararasi atmisidir pkk yi bazi devletler desteklemesi buzamana kadar varligini sördüremez, ha ayrica ben özgürlüklerden yana yim ve bu iktidarin cözüm sürecini destekleyenlerdenim baris geldimmi ülkemizi cok cok daha güzel günler bekliyor ve vatandaslarimiz huzur ve refah düyezyi gelismis bir sekilde hep birlikde yasayacagimiza inaniyorum, ekonomimiz dahada güclenecek ve bölgemizde söz sahibi bir ülke olacagiz hepsinin yolu barisdan gecer bütün halkarin haklarinin verilmsesinden yanayim ben bir türküm,,

    CEVAP YAZ 0 0
  • GURBETCI 04 Haziran 2014 18:00 Senin O begenmeyip Üzerinde yasadagin Türkiye Cumhuriyeti olmasa. Hepiniz Daga da ciksaniz. AMERIKA bir gün gelir hepinizi halleder. Saddamain yaptigi gibi. Unuttunuz degilmi $atilla katliamaini. NANKÖRLER Saddam sizi Bombalayinca nereye kacmistiniz? Dagami Türkiyeyemi?

    CEVAP YAZ 0 0
  • GURBETCI 04 Haziran 2014 18:00 Senin O begenmeyip Üzerinde yasadagin Türkiye Cumhuriyeti olmasa. Hepiniz Daga da ciksaniz. AMERIKA bir gün gelir hepinizi halleder. Saddamain yaptigi gibi. Unuttunuz degilmi $atilla katliamaini. NANKÖRLER Saddam sizi Bombalayinca nereye kacmistiniz? Dagami Türkiyeyemi?

    CEVAP YAZ 0 0
  • RAMIZ DAYI 04 Haziran 2014 17:58 SEVGILI TÜRK ARKADASIM ÖNÜMÜZDE BIR EKMEK DURUYOR GEL KARDES PAYI YAPALIM OLURMU :)

    CEVAP YAZ 0 0
  • HASAN 04 Haziran 2014 17:53 DAG ÇOK GÜZELSE KENDİ KARINI KIZINI GÖNDERSENE

    CEVAP YAZ 0 0
  • sağduyu 04 Haziran 2014 17:49 kürtler mi sorun çıkarmış??? 1920 yılından beri tek millet politikan ortada,yok et-yoksay-asimile et,tek halk tek millet politikası ile kürtlere yaptığın zulmun haddi var hesabı yok.ama hesabını Allah c.c vereceksiniz.Sizi beyni uyuşmuturulmuş ırkçılar. bu ülkeye en büyük zararı veren senin gibi ırkçı faşistlerdir ki ıkı halk karşılıklı düşman edilmeye çalışıldı yıllarca.pkk örgütünün doğmasını dağa çıkmasını sağlayan ve orda kalmasını, çatışma ortamını isteyende senin gibi beyinlerdir. Ama umuyorum ki bu saaten sonra kürtler ve türkler birbirinden nefret etmeyecek ve barış içinde yaşayacaktır.bu herkesin manfatine olacaktır,sadece yahudilerin,emperyalist düşüncelerin ve senın gibi ırkçı düşünenlerin işine gelmeyecektir sadece. bdp nin bazı illerde kendini kabul ettirmesi ve halkın onayını alması düşündürücü birşey değildir.bunu hazmetmek lazım.tebrik etmek lazım.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Ulas Devrim 04 Haziran 2014 17:48 Bu fasist zihniyetli Tc devletinden her türlü kötülük, iftira ve katliam beklenir. Kürtler kendi aralarinda örgütlenmeli, özsavunma tedbirlerini almalidirlar. Tek çözüm sonuna kadar direnistir. Dag gençler için tek güvenceli yerdir. Türkiye de sag ve sol tüm partiler ayni irkçi zihniyete sahiptir. Kürtlerde bu bilinçle tüm tali çeliskilerini bir yana birakarak birlik olmalidir.

    CEVAP YAZ 0 0
  • DELİ YAŞO 04 Haziran 2014 17:26 O senin düşüncendir.Hem Ağrı Halkının BDP ye oy vermesiseni niye düşündürürkü.sen düşünsel duygularını ırkçı olmakla zaten yitirmiş birisin.Ukalalık yapmasan senin çıkarınadır.

    CEVAP YAZ 0 0
  • ali turan 04 Haziran 2014 17:21 kendi kızı niye dağa gitmiyor peki dağ bu kadar güzelse

    CEVAP YAZ 0 0
  • DELİ YAŞO 04 Haziran 2014 17:14 Daha insan olamamış ama Türkoğlutürk olduğunu iddaa eden tahammülsüz.Sayın sırrı bu lafı söylemişse çıkar Mertçe ben dedim der.Öyle senin gibi hemen o habere balıklama atlayan ukala Faşist ve namert değil.Açılamasını yapar BİRAZDAN

    CEVAP YAZ 0 0
  • HALK 04 Haziran 2014 17:10 AĞRI HALKI,30.0000 KİŞİNİN KATİLİ PKKLI SAKIKLARA VEDE KÜRT HALKININ KALKINMASINI İSTEMEYEN VATAN HAİNLERİNE OY VERMESİ ÇOK DÜŞÜNDÜRÜRÜCÜDÜR.HALKLA BİRİBİR GİZLİ GÖRÜŞME YAPILSA,İNANIN BİRÇOĞU PKKNIN BASKISIYLA OY VERDİKLERİNİ SÖYLER. ASLINDA HALK TERÖDEN NEFRET EDİYOR AMA ÇARESİZ İŞTE.HÜKÜMET PKKYA AÇILIM SÖZÜ VERMİŞ HALK NEYAPSIN.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Kenan Demir 04 Haziran 2014 17:08 Dogunun halkinin durumu iyi olan zenginleri batida hayatini yasiyor servetlerine servet katiyorlar . Durumu iyi olmayanlar da doguda yasayip daga cikiyorlar . Durumu iyi olan zengin dogulular yatirimini neden doguya yapmiyorlar Saygilarimla

    CEVAP YAZ 0 0
  • tüh be 04 Haziran 2014 16:54 Bu kürtler zaten yıllarca sorun çıkarmış müslüman olanları uyum sağlamış ancak Sırrı gibi ler milleti ayırt etmeye devam etmiş sanırım edecekte.

    CEVAP YAZ 0 0
  • farakan 04 Haziran 2014 16:53 demekki neymiş örgüt araya girince evlat acısı falan kalmıyormuş.birde bu sakık evladı kaybetti diye o anneler üzülmüşlerdir. yazık yazık yazık.

    CEVAP YAZ 0 0
  • DELİ YAŞO 04 Haziran 2014 16:50 kaçırıldı lafı çok mantıksızca ve iftiraca.Bakın kimse kimseyi zorla bir yere götüremez alıkoyamaz kaçıramaz .farzedelimki alıkonuldu.O kişiye sillah veriliyor değilmi isterse kendisini zorla kaçıranları vurur ve bir tanede kendine sıkar. Bu son dönem AKP nin Dahada öteye faşist akımın birlikte o bölgede TEZGAHLADIKLARI Bir deyimdir ve anaları bdp ye hdp ye belediyelere karşı Paralar ve vaatlerle kışkıtmanın peşindeler.ama yanılıyorlar halk bunları yemez artık.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Vatandaş 04 Haziran 2014 16:46 Yazıklar olsun hani bu adamlar kürtleri savunuyordu,bunlar taaa PKK nın ta kendisidirler,Kürt Türk kardeştir,PKK bdp kalleştir

    CEVAP YAZ 0 0
  • Alem 04 Haziran 2014 16:46 Bir gün bu ihanetin hesabını TÜM SORUMLULAR HUKUK KARŞISINDA VERECEKLER. Bunları konuşturan, buna zemin hazırlayanlar, bu ülkeyi bölmeye çalışanlar ve Türk Kelimesinden nefret edenler; BİN PİŞMAN OLACAKLAR...Bu Ülkede; bu Ülkenin adına bile karşı çıkanlar; bayrağını inkar edenler, ezeli ve ebedi düşman odaklar haline gelenler; bir gün HESAP VERECEKSİNİZ. O zaman da ne diyeceğinizi biliyoruz; "Bana izin verin ; bu ülkeye hizmet edeyim." Yani hem alçak hem korkak olunmamalı değil mi?

    CEVAP YAZ 0 0
  • Türkoğlu 04 Haziran 2014 16:43 SIRRI SOYSUZU SANMAKİ BU ÜLKE SOYSUZLARA TERKEDİLİR

    CEVAP YAZ 0 0

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro