İYİ Parti sözcüsünden 'seçim ittifakı' açıklaması

İYİ Parti yerel seçimlerde ittifak yapacak mı? Merak edilen soruya İYİ Parti Genel Başkan Yardımcısı ve Parti Sözcüsü Buğra Kavuncu yanıt verdi.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN İYİ Parti sözcüsünden 'seçim ittifakı' açıklaması haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR6 YORUM
  • Misafir 05 Eylül 2018 20:17 Ya birleştiğinde ne oldu gerekte yok CHP hdp sevdası nda vazgeçilmez geçmesi lazım ondan sonra ittifak başarılı olur yoksa CHP ile yapılan her iş birliği bize yarar sağlamaz 24 haziranda başarılı olamadı gimiz gibi

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 05 Eylül 2018 16:40 BASRA YANIYOR!............ YOKSULLUK ZAMLAR İSYAN GETİRDİ.. HALK AYAKLANDI!

    CEVAP YAZ 0 0
  • QWE 05 Eylül 2018 16:13 BEYEFENDİ NEYİNİZE GÜVENİYORSUNUZ İTTİFAK OLMAZSA AKP TULUM ÇIKARIRIR. SİZDE AVUCUNUZU YALARSINIZ. HİÇMİ AKILLI ADAN YOK BU ÜLKEDE.

    CEVAP YAZ 0 2
  • Misafir 05 Eylül 2018 16:56 Yani biz hala akıllanmadık diyorsun Afedersin Sizin aklınızın başınıza geşlmasi için Doların Kaç TL olması lazım

    0 0
  • Misafir 05 Eylül 2018 15:59 Saray Ülkeyi Mahvetti!..............Birleşmek şart olacak !..... ABN-AMRO bankası TL kurunun yıl sonunda 8.2 olacağı ve enflasyonun yüzde 21’i bulacağı öngörüsünde bulundu.

    CEVAP YAZ 7 15
  • Misafir 05 Eylül 2018 16:13 Sokakta, 6 aylık enflasyon bir çok malda %50'inin üzerinde. Beyaz eşya, giyim, gıda, demir, çelik, bakır, karbon, çinko, aliminyum, araba, vs... Zaten şu anda TUİK'in rakamlarına göre ÜFE yıllık %30 larda TÜFE 20'lerde.

    2 0
  • OKUMADAN YORUM YAZANLARA!... 05 Eylül 2018 15:58 İNŞALLAH SÖYLEDİKLERİNİZİ OKUMADAN YORUM YAZANLAR ÇIKMAZ DA TAM ANLAŞILIR İSE BİR DOST TAVSİYESİ OLARAK ALGILANIR.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Bu Fakir 05 Eylül 2018 15:55 İttifak tavanda olmasa da tabanda mutlaka olacaktır. O yüzden BOP'çular boşuna sevinmesinler.

    CEVAP YAZ 0 0

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro