Doları olanlar dikkat! Dünden bugüne çok şey değişti(6.9.2018)

Dolar kuru bugün bir miktar yükselişle güne başladı. Dün 6.72 seviyesine yükselene dolar kuru kapanışta 6.58 seviyesine inerken akşam saatlerinde uluslararası piyasada 6.52 seviyesine kadar gerilemişti. Dolar bu sabaha ise 6.59-60 sınırında başladı. Günü 6.56 ile tamamladı.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Doları olanlar dikkat! Dünden bugüne çok şey değişti(6.9.2018) haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR25 YORUM
  • Misafir 06 Eylül 2018 18:38 dolar hic inmiyoki 600 dan asaya olamiyo,demakki cok kotu dorum millat icin biz icin

    CEVAP YAZ 3 4
  • halim duman 06 Eylül 2018 18:16 Biz doları olmayanlarda ki değişim daha şahane

    CEVAP YAZ 2 4
  • Muray 06 Eylül 2018 18:12 Haber okunsun diye böyle başlık yapılmaz. İçi boş haber.

    CEVAP YAZ 3 15
  • nedim 06 Eylül 2018 18:08 Abi ara sıra temiz hava alın çok şey değişti dediğiniz nedir biz le kafamı yapıyorsunuz

    CEVAP YAZ 1 10
  • Akay 06 Eylül 2018 17:48 Dövizi sıradan insanlarda aramayın döviz altın ülkeyi yönetenlerde ve yandaşlarda arayın, diğerleri geçim derdinde

    CEVAP YAZ 2 19
  • Misafir 06 Eylül 2018 17:15 Gerçek değeri nedir doların 4,20'mi? Sabitleyin 4,20'ye. Sabitli-yemiyorsunuz çünkü 700 Milyar dolar iç dış borç var. Sabitlense, Dolar borcu olanların dolar talebine yetişemeyeceksiniz. Bakın size bir öneri satın fazlalık makam araçlarını, makam uçakların, varsa makam helikopterlerini. 400 Yataklı yazlık sarayı da satın.

    CEVAP YAZ 7 7
  • Mustafa tilki 06 Eylül 2018 16:22 Doları satın derler dolarla makam arabası alırlar dolarla villa alırlar ama halka dolarınızı satın derler önce sizi satarsak dolar duser

    CEVAP YAZ 1 3
  • Misafir Almanya 06 Eylül 2018 16:15 Üç kürüş dünce konuşmaya başlıyorlar bekleyin sene sonu dolar 8 lirayı geçecek bu iyi günleriniz AKP liler

    CEVAP YAZ 6 2
  • dolar düşecek 06 Eylül 2018 15:36 devletine güvenmeyen kaybedecek

    CEVAP YAZ 8 3
  • dolar düşecek 06 Eylül 2018 15:34 dolar daha çok düşecek yabancılar satışa geçti herkes 13 eylülü bekliyor merkez bankası müdahalesi ile dolar 5.5

    CEVAP YAZ 4 1
  • Adamın biri 06 Eylül 2018 14:34 Haberciliğinize hayranım. Gazetecilik, medya vb. alakalı sektör personelleri de yemin etmeli. İlkeli, dürüst, doğru haber yapacağına dair... Dolar 20 krş 20 krş artarken kafanız kuma gömülüydü be!!!

    CEVAP YAZ 2 9
  • misafir 06 Eylül 2018 14:03 6 .6 dan 6.5 düşmüş battiniz dolari olanlar

    CEVAP YAZ 2 3
  • HAKAN 06 Eylül 2018 14:00 REİSİN PEŞİNDEN GİDENLER KAYBETTİMİ ? KAYBETTİ? DAHADA SÖYLECEK SÖZ YOK...4 LİRADAN DOLAR BOZDULAR BUNLARA GÜVENİPTE.BAZEN ŞÜPHELERİM VAR KİMLERE ÇALIŞIYOR BUNLAR.

    CEVAP YAZ 3 6
  • ersin 06 Eylül 2018 13:53 İyiki Millet İttifakı kazanmadı.Kazansaydı şimdi un 95 den 175 e çıkacaktı,dolar 6,60-avro 7,60-,çeyrek altın 410 tl olacaktı,şeker fabrikaları satılacaktı,benzin de 6,60 olacaktı elektiriğe doğal gaza üstüste 3 kere zam gelecekti,60 liralık araba 100 lira olacaktı.Allah korudu da Millet İttikfakı kazanmadı.

    CEVAP YAZ 5 10
  • MURAT K 06 Eylül 2018 13:48 BATIYORUZ BEYLER DURUM ÇOKKKKK VAHİM.CDS TAVAM YAPMIŞ.BORÇ SİGORTALAMA DEĞERLERİ PATLAMA NOKTASINA GELMİŞ.BUNDAN SONRASI ÇOK KÖTÜ OLACAK ÖNLEM ALINAMAZSA.YA FAİZİ ARTTIRACAN YA KARŞILIKSIZ PARA BASACAN ABD NİN 1971 DEN BERİ HALA YAPTIĞI GİBİ.YOKSA GÜÜÜÜMMMMMM!!!!!

    CEVAP YAZ 1 4
  • kara HALİL 06 Eylül 2018 13:36 REİS TÜRK lirasına yatıran kazanır demişti inşaallah aynen öyle çıkacaktır,gavura da parasına da bel bağlayan sütü bozuklar madara olacaktır,Türk milleti devletinin liderinin yanındadır EEEEEY Bizanslılar duyun duyurun emi

    CEVAP YAZ 7 3
  • Misafir 06 Eylül 2018 13:29 Bugüne kadar bir çok kötü tecrübe yaşadım. Tek öğrendiğim şey bu gibi sitelerde ne söyleniyorsa tam tersini yapın. Dolar satın diyorlarsa alın. Alın diyorlarsa hemen satın. Bu habere göre dolar yükselmeye devam edecektir. Ekonominin e sinden anlamayanlar ekenomi haberleri yapıyor.

    CEVAP YAZ 3 6
  • Yaren 06 Eylül 2018 13:13 Hakikaten gören de dolarda çok bi değişiklik var sanır laf olsun diye haber yapmışlar

    CEVAP YAZ 1 7
  • Misafir 06 Eylül 2018 11:41 ):)) Nasıl değişim bu. Gören Görmeyen DOLAR 5 TL'ye geldi zanneder.

    CEVAP YAZ 1 12
  • melih 06 Eylül 2018 11:26 son 2 ay ve öncesinde dolar bozdurup ev alanların hepsi pişman..herkes zaten kıt kanaat geçiniyor. herkes kendi çocuğunu, ailesini, yemeğini düşünmek zorunda.. devletin bile devleti düşünmediği, suriyeliye bol bol harcama yaptığı ortamda zorla geçinen halktan fedakarlık bekleyemezsin..

    CEVAP YAZ 3 8
  • aaaaaaaaaaahahhhhhhhhhahah 06 Eylül 2018 11:14 mehterlerin yürüyüşü gibi bir geri üç ileri ahahahahahah

    CEVAP YAZ 1 5
  • Misafir 06 Eylül 2018 10:54 turizm patlamış, elbette patlar. vatandaş geçim derdinde yabancı turist 1000 euro ile geliyor tatilin kralını yapıp gidiyor. 1x7 deli para.

    CEVAP YAZ 1 10
  • esmeray 06 Eylül 2018 10:50 Ne oldu ?dolar geçenlerde çakılmştı sert düşmüştü?

    CEVAP YAZ 1 8
  • Misafir 06 Eylül 2018 10:23 Şu yorumlara bakarmısınız amerika açık açık Türkiye ile savaş halindeyiz diyor bizim anlamazlar adalet yok diyor demokrasi yok diyor. Akıl tutulması bu olsa gerek. Siz çok demokrat olan adalet dağıtan amerikaya gidin iyisimi

    CEVAP YAZ 23 8
  • Misafir 06 Eylül 2018 10:51 valla bence siz defolup gidin hiç de grlmeyin.

    3 11
  • Balaban Beyi 06 Eylül 2018 10:22 OH oh oh ...çok güzel haber..!! İnşallah böyle gider.

    CEVAP YAZ 5 1

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro