Temel Karamollaoğlu ittifak şartlarını açıkladı!

Saadet Partisi (SP) Genel Başkanı Temel Karamollaoğlu, katıldığı televizyon programında seçim ittifakı ile ilgili şartlarını sıraladı. Karamollaoğlu, "Adaletin tesisi, hukukun üstün tutunması, insanların haklarını arayabileceği ortamın sağlanması, ekonomide yolsuzluklarla, israfla mücadele çok önemli." ifadelerini kullandı.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Temel Karamollaoğlu ittifak şartlarını açıkladı! haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR25 YORUM
  • mniksek 06 Mart 2018 15:26 2015 SEÇİMLERİNDE DOĞAN MEDYA ELİNE SAZ VERİP DEMİRTAŞI PARLATMAYA ÇALIŞMIŞTI HATTA PARLATMIŞTIDA, ŞİMDİ SP SİNİ VE GENEL BAŞKANI KARAMOLLAOĞLUNU PARLATMAYA ÇALIŞIYOR, GERÇEKTE D.MEDYA SP SİNİ HİÇ HAZETMEZ, ERDOĞAN DÜŞMANLIĞI D.MEDYAYA NELER YAPTIRMIYORKİ, BİR ZAMANLAR KAPANMASI İÇİN VE REFAH YOL HÜKÜMETİNİ YIKMAK İÇİN TÜRLÜ BAŞLIKLAR ATAN D.MEDYA ŞİMDİ O PARTİYİ YANİ SP SİNİ PARLATMAYA ÇALIŞIYOR, SP LİLERDE BUNLARA İNANIYOR, RAHMETLİ ERBAKN HOCA OLAYDI HADİ ORDAN DERDİ...

    CEVAP YAZ 1 0
  • resul baba 06 Mart 2018 13:10 şunu ciddiye almayın lütfen neden bukadar şişiriliyor bu tamperli temel

    CEVAP YAZ 0 2
  • Misafir 05 Mart 2018 15:16 TÜRKIYE BIRAK ARTIK HAIN ARAMAYI!!!!!! "Adaletin tesisi, hukukun üstün tutunması, insanların haklarını arayabileceği ortamın sağlanması, ekonomide yolsuzluklarla, israfla mücadele çok önemli."

    CEVAP YAZ 0 0
  • mniksek 05 Mart 2018 15:10 KARAMOLLAOĞLU SEN GERÇEKTEN ÜLKE BÜTÜNLÜĞÜNDEN VATAN MİLLET BİRLİĞİNDEN YANA OLSAN FOX TV SENİ YAYINA ALIRMI, FOX TV DE BEN BUGÜNE KADAR MİLLİ VE YERLİ BİR SİYASETÇİ GÖRMEDİM, SEB ONLARIN DUYMAK İSTEDİKLERİNİ SÖYLÜYORSUNDA ONLARIN GÖZÜNDE ONDAN KIYMETLİSİN,2019 DAN SONRA SENİ VE ŞARTLARINI KİMSE TANIMAZ, ÜLKEYİ HALA KOALİSYONLU YILLARA GÖTÜRME PLANLARI YAPIYOSUNUZ BŞARAMAYACAKSINIZ...

    CEVAP YAZ 3 6
  • ddd 05 Mart 2018 13:31 RTE sana bu sözü verir ama istediğini alınca Eyyyy Karamollaoğlu der ya seni yalancı çıkarır yada sen kendini kodeste görürürsün...

    CEVAP YAZ 2 2
  • tespit 05 Mart 2018 13:27 böyle insanları görünce rahmetli erbakan hocanın içeriden ve dışarıdan nasıl kuşatıldığını daha iyi anlıyorum.

    CEVAP YAZ 0 5
  • Turgay 05 Mart 2018 13:22 Kısacası AKP ile olmaz diyor.

    CEVAP YAZ 0 2
  • kundemacı 05 Mart 2018 13:00 Söyledikleri tam bu milletin istediği şeyler, ittifak şartlarına parlamenter sistemin güçlendirilmesi ve tek adam anlayışına son verilmesine de eklese çok mükemmel olurdu.

    CEVAP YAZ 9 1
  • yorum 05 Mart 2018 12:58 hükmün, her iki ittifaktan birini ret ya da kabul edene kadardır...ona göre değerlendir gününü gün et...

    CEVAP YAZ 0 2
  • MİSAFİR 05 Mart 2018 12:56 İYİLER GELMİYOR FETÖYE ORDAN ABD YE GİDİYOR

    CEVAP YAZ 2 0
  • Misafir 05 Mart 2018 12:55 DİĞERLERİ MİLLİ DEĞİL Mİ DİYE SORUYOR KARAMOLLA.ALLAH AŞKINA BAK BAKALIM DAVET ALDIĞIN TARAF MI MİLLİ DİĞER TARAF MI? SEN BİLE MİLLİ DÜŞÜNEMEMEYE BAŞLADIN. BU TALEPLERİN ZATEN MİLLİ DURUŞ GÖSTEREN HER PARTİNİN BAŞARMAYA ÇALIŞTIĞI İCRAATLAR OLMALI. HER PQARTİ BAŞKA BİR ÇÖZÜM DEMEK OLMALI. AMA MİLLERTİN BİR TARAFINI YOK SAYANLAR ONLAR DEĞİL Mİ.SENİN NE İŞİN VAR O TARAFTA ESKİ DÜZEN DİYOR ONLAR...SEN HER YENİLİK TARAZ

    CEVAP YAZ 1 2
  • b 05 Mart 2018 12:55 Tutarlı ve güzel temenniler. İnşallah ülke yararına bir ittifak kurulur.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 05 Mart 2018 12:52 Bulunmaz hint kumaşı.Kime hizmet ettiği belli değil.

    CEVAP YAZ 0 4
  • NAMIK ALTINSOY 05 Mart 2018 12:35 Bu Ülkede demokrasi yok mu, herkes istediği ile koalisyon kura bilir.Kutuplaşmaya son, yorgun ikdidara son,İYİ ler geliyor.

    CEVAP YAZ 14 7
  • MİSAFİR 05 Mart 2018 12:28 SEÇİM BARAJI YÜZDE 15 OLMALI İNSANLIK DÜŞMANI HAİNLER SATILMIŞLAR İNSANLIKTAN ÇIKMIŞLAR TERÖRİSTLER FAYDASIZLAR EZİKLER MECLİSE GİRMEMELİ

    CEVAP YAZ 2 3
  • Vatandaş 05 Mart 2018 12:27 Bu moruk kime hizmet ediyor ??????????????????????Millete hizmet etmediği belli.

    CEVAP YAZ 3 4
  • Hakkı B. 05 Mart 2018 12:27 İlk şartı Siyonist BOP'çu olmamak.

    CEVAP YAZ 0 3
  • MİSAFİR 05 Mart 2018 12:12 BUNLAR KUYRUĞU AMERİKAYA KISTIRMIŞLAR NE DERSEN DE İKNA OLAMAZLAR ÇÜNKÜ KUYRUK iyi SIKIŞMIŞLAR

    CEVAP YAZ 6 6
  • MİSAFİR 05 Mart 2018 12:08 İTTİFAK ŞARTLARI Karamollaoğlu, "Adaletin tesisi, hukukun üstün tutunması, insanların haklarını arayabileceği ortamın sağlanması, ekonomide yolsuzluklarla, israfla mücadele YANİ ERDOĞANIN YAPTIKLARINI VE YAPMAK İSTEDİĞİ ŞEYLERİ SAYIYOR AMA DESTEK VER DEYİNCE KIVIRIYOR .CHP NİN ADALET YÜRÜYÜŞÜ GİBİ ANLAMSIZ ARD NİYETLİ 100 YILLIK CUMHURİYET DÖNEMİNDE BÖYLE ADALET GÖRMEMİŞLERDİ YARGI ORDU ÜNİVERSİTELER HEP BUNLARA BAĞLIYDI DİKTATÖRLERDİ RESMEN YARGI NASIL BAĞIMSIZLAŞTI BUNLARADA DOKUNMAYA BAŞLADI O ZAMAN ADALET DİYE YOLLARA DÖKÜLDÜLER HEP DALAVERE YANİ BUNLARINKİ

    CEVAP YAZ 7 5
  • Misafir 05 Mart 2018 12:04 Bu yaşlı bunağı adam yerine koydunuz ya tü sizin kalıbınınıza..

    CEVAP YAZ 5 4
  • MİSAFİR 05 Mart 2018 12:03 AMERİKA ,İYİ VE SAADETİ CHPKK YA YAMA YAPACAK MİLLET UYANMASIN DİYE KIVIRIYORLAR .DEVLETE DEVLET BAŞKANINA BAHÇELİYE SALDIRIYORLAR OYUN ÇOK AÇIK.ÜLKENİN KALKINMASINI KENDİNE GELMESİNİ ÖNLEYECEK TERÖRÜN ÜLKEYE GİRMESİNİ SAĞLAYACAKLAR HÜKÜMETİ DEVLETİ DÜŞÜRÜP BATIYI FETÖYE DOĞUYU PKK YE VERECEKLER SONRA SURİYEDEKİ GİBİ ABD Yİ ÇAĞIRACAKLAR BUNLARA SURİYEDEKİ GİBİ DEMOKRASİ GETİRECEK KATLİAMLAR YAPACAK ŞEHİRLERİ YIKACAK BÜTÜN TERÖRİSTLERİ ÜLKEMİZE SOKACAK BÜYÜK İSRAİL OYUNUNU TAMAMLAYACAKLAR ALLAH BUNLARA FIRSAT VERMESİN DEVLET BUNLARA ÇOK DİKKAT ETSİN.YOKSA ŞU HUZUR DOLU GÜZEL ÜLKEDEN NE İSTİYORLAR

    CEVAP YAZ 5 4
  • fikret boduroğlu 05 Mart 2018 12:03 SEÇMENİN VERMEDİĞİ MİLLETVEKİLLİĞİNİ veren %10 SEÇİM BARAJI DÜZENLEMESİ NİTELİKLİ DOLANDIRICILIK DÜZENLEMESİDİR.TÜRKİYE BU AYIPTAN KURTULMALI VE BARAJI KALDIRARAK(SIFIR BARAJ) SEÇMEN İRADESİNİN MECLİSE YANSIMASINI SAĞLAMALIDIR.her parti aldığı oy kadar mecliste temsil edilmelidirbarajın savunulması da doğru ve dürüst bir tavır değildir..

    CEVAP YAZ 2 1
  • Misafir 05 Mart 2018 12:01 Görülüyor ki... Ülkede yanlış giden bir şeyler var diyen,sorumluluk sahibi kim olursa adı ya fetöcü,fetö ağızlı,ya da fitneci oluyor...Menfaat odaklarının keselerine halel geliyor ki,Zülf-ü yare dokunuyor elbette...

    CEVAP YAZ 3 4
  • Misafir 05 Mart 2018 12:00 Saadet partisinin ittifak şartı; "Adaletin tesisi, hukukun üstün tutunması, insanların haklarını arayabileceği ortamın sağlanması, ekonomide yolsuzluklarla, israfla mücadele çok önemli" şeklinde imiş, Allah Allah bütün bunlar zaten ziyadesi ile yokmuymuş memleketimizde, Allah Allah???

    CEVAP YAZ 2 2
  • Misafir 05 Mart 2018 12:35 VARMI NIYE İLLA İTTİFAK ARAIYORSUNUZ

    0 1
  • Misafir 05 Mart 2018 11:57 "Adaletin tesisi, hukukun üstün tutunması, insanların haklarını arayabileceği ortamın sağlanması, ekonomide yolsuzluklarla, israfla mücadele..." Adalet var mı,yok! Olan da kişiye özel... Hukuk bağımsız ve üstün mü? Hayır ne yazık ki... Hiç kimse hakkını arayamaz halde... Yolsuzluk? Zirvede... İhale yolsuzlukları ve rüşvet başta olmak üzere... İktidar muhalefet ayrımı yapmaksızın; bütün siyasetçilerin Allah korkusunu bilerek,Hz.Ömer adaletiyle kısacık ömürlerini tamamlamaları dileğiyle!

    CEVAP YAZ 4 7

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro