Önemli gelişme! 3. havalimanı ulaşım hatları ve ücretleri belli oldu

29 Ekim'de resmi açılışı yapılacak 3. havalimanı ulaşım hatları ve ücretleri belli oldu. İstanbul Yeni Havalimanı'na 150 otobüsle 18 hat üzerinden sefer yapılacak. En pahalı ve en uzak hat 30 TL ile Pendik, en çok aracın sefer yapacağı hat ise 18 TL ücretin alınacağı Yenikapı-Sirkeci hattı olacak.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Önemli gelişme! 3. havalimanı ulaşım hatları ve ücretleri belli oldu haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR8 YORUM
  • Ugur yilmaz 03 Eylül 2018 08:03 Yolcunun eşyası kaybolunca ceza varda bulup teslim edilen değerli eşyaları sofer lere herhangi bir odulyokmu birde sofer lerin maaşını iyetete şartlarına göre belirlenir se daha kaliteli hizmet alınır saygilarimla uğur yilmaz

    CEVAP YAZ 0 0
  • Farabi 02 Eylül 2018 23:19 Bu fiyatlar Avrupa ya gore beles.

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 02 Eylül 2018 14:57 Bu fiyatlara göre Avrupa yakasındakiler için bile sabiha gökçenden uçmak daha ucuz olacak. Avrupa yakasındakiler sabiha gökçeni tercih eder. Aynı sürede sabiha gökçene ulaşacaklardır

    CEVAP YAZ 1 4
  • Misafir 02 Eylül 2018 14:07 Ohhhhhh ne gizel fiyatlat hem ucak parasi ver hemdeulasima boyle ohhhhhhhhh, bu millet hakediyr, neden Ataturk havaaalanini kapatiyorsunuz nedwnmi, 3,havaalani nekadar para garantisi verdiler ne zorlari vardi. Bu mi Let halediyor, iyi oluyor iyi

    CEVAP YAZ 7 5
  • Misafir 02 Eylül 2018 14:56 Ataturk havalimanina bedavami gidiliyor.

    1 5
  • Misafir 02 Eylül 2018 20:08 bircok yerden 2.5 lira falan metroyla yavrum....

    0 0
  • Misafir 02 Eylül 2018 12:12 Metro şimdiye bitmeliydi,

    CEVAP YAZ 0 6
  • AHMET YOL 02 Eylül 2018 10:40 MANŞET GÜZEL.. EN PAHALI HAT... TÜRKİYE DE EN PAHALI HATLA HİZMET VERİLİYOR? HİZMETİN KARŞILIĞINDA PARA VERİLİYORSA VERGİ NEREYE GİDİYOR? ESKİDEN 'YOL SU ELEKTRİK OLARAK DÖNER' DENİLEN VERGİLER NE OLUYOR ARTIK?

    CEVAP YAZ 3 8
  • Misafir 02 Eylül 2018 11:54 Memlekette yatırım durdu. iki yıldır yeni havalanı haberleri dolaşımda.Vallahi tebrik ediyorum çok başarılı

    4 6
  • as 02 Eylül 2018 10:23 ne bu fiyatlar? istemiyoruz pahalı h.alanını....

    CEVAP YAZ 4 8
  • ae 02 Eylül 2018 10:13 bu fiyatlar ve h.alanı bize gerekmiyor...

    CEVAP YAZ 3 7

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro