Vedat Milor ne yapmak istemektedir?

Vedat Milor "Menemen soğanlı mı olur soğansız mı?" diyerek bir anket paylaştı Twitter’da.

BU YAZIYA YAPILAN YORUMLAR 18 Adet Yorum
Misafir

KURBAN BAYRAMI ÖNCESİ???

ünal özer

uzun zamandır uyuyupta uyanınca eline tlf alıp dünya ondan ibaretmişçesine okuduğun saçma salak aptal yazılardan sonra yazdığın yazı bu kadar olabilirdi. Bi düşünsene aldığın parayı hak ediyomusun helal mi haram mı anket yap bence

İslam Neferi

Şimdi Sayın Hatice Kübra Hanfendi Yazınızı Okudum Fakat Üst Tarafta Defne Samyelinin bikini giymesini normal görürken alttaki mizah dergisindeki olayda bikiniyi ön plana çıkaran durumu ayıplamışsınız ben şahsım adına 2 sinide kabul etmiyorum inancım örtünmeyi emrediyor ama sizin hangisini desteklediğinizi ayırt edemedim açıkcası

Misafir

İslam; Siyasi mezhep, cemaat ve tarikat benzeri yapıların tasallutu altında bulunuyor.

Hacı

Devlet bahçeli bir yerine battı.

Adamın biri

Ne anlatıyorsun sen ya

Misafir

ebelerin hep mayo ile denize girerdi zaten. Hatice Ana, Ayşe kadın, Döne Teyze... Hep poz verirleri focus dergisine sanırım. Harbi şapşiksin birader. Arap kültürünü bildiğin kadar kendi kültürünüde bilseydin ya.

atabey

Biri zaman kaybı yazmış, doğru da yazmış bu yazı için. Sen de bacım Defne'nin frikiklerini yazacaksan bu başörtüsüyle yazma. İyice suyunu çıkardınız yani

YKaan

saçmalamışsınız yani laf olsun torba dolsun diye yazılmış ama torba yarısına kadar bile dolmamış...

Misafir

Türkiye hızla Araplaşıyor.....İslam egemen topluma dönüşüyor!

kenan mert

son zamanlarda okuduğum ve zaman kaybettiğim en kötü ama en kötü yazı bu ....

vedat gibisi nadir oluyor

bu ülkede işinin dünya çapında uzmanı vedat bey gibi kişileri hele hele siyasete hiç mi hiç bulaştırmamak gerekir onlar bizin için pırlantadan daha da değerlidir koruma altına alınmalıdır köşe yazarları onların fikirlerinden yararlanmasını bilmiyorsa yazarlık yapamazlar hiç yazmasınlar

Misafir

Ne giyerse giyer size ne bundan.

Misafir

Hasemayi savunan zekaya bak arkadas.Yahu o kadar merakli ise git yasa Katar da,Arabistan da,Iran da.

gerçek vatansever

sayın kürba hanım sız haşemamı gıyıyorsunuz yoksa bıkınımı ona göre yazınıza puan verelım

Misafir

Sanki Türk kültürü bikinili hatunlarla dolu. Bütün tarihimiz bunu gösteriyor zaten. Kıyafet seçimlerini parti dayatması olarak görmek de mükemmel tespit. Yorumdaki zekaya hayran kaldım.

Misafir

Hasema Turk kulturunde var midir,butun tarihimize bakin ama arap kulturunde vardir,yani bizim kulturumuz degil.Arap kulturunu dayattikca dayatiyor malum parti.

Misafir

sana kim yazı yazdırıyor