Türkiye'den BM'de İdlib için ateşkes çağrısı

Rusya'nın talebiyle toplanan Birleşmiş Milletler Güvenlik Konseyi, ABD ile Rusya temsilcileri arasında karşılıklı suçlamalara sahne oldu. Türkiye, bir kez daha ateşkes çağrısında bulunurken İngiltere, Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın İdlib konusundaki görüşlerine destek verdiklerini ilan etti.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Türkiye'den BM'de İdlib için ateşkes çağrısı haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR10 YORUM
  • yasar 12 Eylül 2018 09:33 dünyada tek insanı tarafı destekleyen müslüman türk ulusudur bunu dünya er veya geç anlamış bulunuyor,da bakalım senaristler ne yapaçak. 1.senarist süriyeye her türlü desteğıni veren rusya ve iran burda ne çıkarı var bellidir. 2.senarist abd.bunun burda ne iş yaptığıda tastiklendi teröristleri orta doğuda eğıtip donatan aynı zamandada yer altı zenginliklerini çalan hırsiz. 3.senarist sinsi ve gizli emellerine ulaşmaya çalışan ab denen varlıklar en çok korkan insan topluluğu. 4.senarist sinsice topraklarını genişletmeye çalışan toprak hırsızı siyonist ermeni yahudileri insan can derdinde bunlarda toprak çalma derdinde 5.senarist bm.nin ne yapacağını dahi kestirmek mumkün bile deyil yannızca kuryuğuna basılınca bağıran bir lafazandan başka bir işi olmayan şarlatanlardan oluşmuş topluluk

    CEVAP YAZ 0 0
  • KaaN 12 Eylül 2018 08:49 Rusya şerazesi kaymış bir vaziyete doğru ilerlemekte... esad'da ne buluyor yoksa tarihi emellerini gerçekleştirmek için mi bu şekilde davranıyor... Bütün bunların sonucunu önümüzdeki aylarda muhakkak göreceğiz. Denizler şuan kaynıyor tatbikat üstüne tatbikatlar gerçekleştiriliyor, çin rusya Türkiyeyi de dahil ettiler evet ama niye ? Rusyanın yapmış olduğu tatbikat sona ermesine rağmen niçin hala rus gemileri filo halinde Akdenizde..._? Zaman her şeyin ilacı bekleyip göreceğiz Rabbim bu cennet vatanı gizliden ve dahi açıktan yapılan düşmanlıklara karşı korusun Amin.

    CEVAP YAZ 0 1
  • ihsan 12 Eylül 2018 08:11 ruus kahpelik ediyor dikkat güvenilmez

    CEVAP YAZ 0 0
  • Reis 12 Eylül 2018 01:49 Stratejik ortağimiz Rusya ve İran Reisimizi kandırdı!

    CEVAP YAZ 1 12
  • Fakirlik korkusu ve pamuk boyalı para 12 Eylül 2018 01:15 Katılmamak dedigin 1000 km sınırın var, ülkeye kaçak girdi diye insanı öldüremezsiniz, cezaevindeki o kadar katil yaşar iken gelde Suriye nin iç işlerine karışma boş boş yorum yazanlar Çanakkale'de şehitliğe baksınlar Halep den K kişi yatıyor

    CEVAP YAZ 2 2
  • Son nokta 12 Eylül 2018 01:07 Ben musluman karsiti bir ulke olsaydim silaha hic yatirim yapmazdim.Cunku zaten muslumanlar birbirlerini olduruyorlar.son yuzyilda muslumanin muslumana verdigi zarari hicbir yahudi ve hristiyan vermedi veremezdi ve veremiyecek cunku muslumanlar birbirini bogazlamak icin azrailden el almislar

    CEVAP YAZ 0 6
  • New York Times 12 Eylül 2018 00:24 Tayyip Teklif falan vermedi.... Veremez de zaten Güvenlik Konseyi üyesideğil. Söz Hakkı Yok!...Ancak Amerikan gazetelerine ilan verdi!...

    CEVAP YAZ 11 6
  • Misafir 12 Eylül 2018 00:16 Biri İngiliz, diğeri Amerika İslam Düşmanları reyisimizi kandırıyor Yaaaaaaaaaa!...

    CEVAP YAZ 5 7
  • Misafir 11 Eylül 2018 23:33 Türkiye dogru olanın yapıyor. Ateşkesin olmasını başarırsa ülkemizde mülteci akįnį olmaz.

    CEVAP YAZ 2 4
  • MİSAFİR 11 Eylül 2018 23:13 BANA GÖRE -TÜRKİYE- İKİ ARADA -BİR DEREDE KALDI ..HEM RUSYANIN HEMDE AMERİKANIN OYUNUNA GELDİ..EN BÜYÜK HATA İSE -SURİYE-NİN İÇ İŞLERİNE KARIŞMAK VE ESAD DÜŞMANLIĞI ..PEKİİİ...NEYİ HALLETTİK ? HİÇ BİR ŞEYİ ..YANİ NE İÇ POLİTİKA VAR NEDE DIŞ POLİTİKA..OLAN GENCECİK ŞEHİT EVLATLARIMIZA OLDU ....ALLAH HER BİRİNE RAHMET EYLESİN ..

    CEVAP YAZ 6 5

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro