SON DAKİKA

TBMM önünde üzerine benzin döküp kendini yaktı

MECLİS Devlet Hastanesi’nin önünde üzerine benzin dökerek kendini ateşe veren S.A. polislerin müdahalesiyle son anda kurtarıldı.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN TBMM önünde üzerine benzin döküp kendini yaktı haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR25 YORUM
  • bir basit vatandaş 13 Ocak 2018 16:03 Eskiden meclis önünde Bülent Ecevit'e hesap makinesi, yazarkasa atılırdı. Şimdi insanlar kendilerini yakmaya başladılar. Nereden, nereye geldik.

    CEVAP YAZ 1 0
  • Misafir 13 Ocak 2018 19:36 ozaman meclistekilerden birine laf söylediğinde içeri atmıyorlardı hocam. şimdi öyle mi?

    0 0
  • Misafir 13 Ocak 2018 14:05 yazıklar olsun ülkeye

    CEVAP YAZ 1 2
  • KİME SÖYLÜYORUZ Kİ!... 13 Ocak 2018 09:18 TÜM YORUMLARI VE TIKLANAN BÖLÜMLERİ GÖRDÜKTEN SONRA SONRA TEKRAR YAZIYORUM.BİR KİŞİ KENDİNİ YAKACAK KADAR İLERİ GİTMİŞ İSE HERKES DÜŞÜNMELİ,BU İŞ PARTİ MESELESİ DEĞİL.ELEŞTİRİLERE HEMEN BEĞENMEYENLER ÇOĞUNLUĞU BULUYOR.BUNLAR SANIYORUM TUZU KURULAR.ESNAF SİFTAHSIZ KAPATIYOR,İŞSİZLİK DİZ BOYU,KREDİ BORÇLARI TAVAN YAPMIŞ İCRA TAKİPLERİNE DAİRELER YETİŞEMİYOR,GÜPE GÜNDÜZ HIRSIZLIKLAR ARTMIŞ,SINAVLARDA YAPILAN HAKSIZLIKLAR BİTMEMİŞ,KADROLAR TARİKATLARCA PAYLAŞILMAYA DEVAM EDİYOR VS.YAZMAYA YER KALMAYACAK.BİRAZ VİCDAN...

    CEVAP YAZ 82 14
  • ASGARİ AHLAK!... 13 Ocak 2018 09:03 HALKIMIZ GERÇEKTEN SIKINTIDA.CHP İL KONGRESİNDE UFAK BİR ATIŞMAYI DÖNÜP DÖNÜP YAYINLAYANLAR BU HABER ES GEÇMELERİ TESADÜF MÜDÜR?

    CEVAP YAZ 4 7
  • HASAN BAL 13 Ocak 2018 08:17 SATILIK TV VE GAZETELER NEREDE HALK BUNALIMDA HABER YOK.ŞAK ŞAKTAN VAKİT BULAMIYORLAR.ONLARIN DERDİ TÜRK İNSANI DEĞİL MENFAAT VE ŞAK ŞAK

    CEVAP YAZ 2 11
  • Tarafsız olmak 13 Ocak 2018 08:10 Ecevit döneminde yazarkasa atanı bütün tv kanalları günlerce bunu haber yapmıştı bizler millet olarak bundan herkesin haberi olmuştu..Peki Şimdiki tv kanalları patronları nerdesinizzzz..bunuda haber yapsanıza .yüreğiniz varmııı..sizlerin Allah'ınız yokki yüreğiniz olsun..

    CEVAP YAZ 1 6
  • Misafir 13 Ocak 2018 01:26 Tekirdağ'ın Malkara ilçesinde Kurbonov (28) Çalıştığı çiftlikte intihar etti..........

    CEVAP YAZ 1 4
  • Şükrü 13 Ocak 2018 00:27 Eskiden millet yazar kasa atardı, şimdi kendini yakıyor.

    CEVAP YAZ 4 12
  • Recep 12 Ocak 2018 23:30 Doğru, Ecevit dönemi ile kıyaslanamaz bile. 2001'deki krizde ülke iflas etti, bankalar battı, binlerce iş yeri kapandı ve onbinlerce insan işsiz kaldı. Batık bankalardan dolayı 300 milyar dolar millete borç yüklendi. Yetmedi IMF'den 25 milyar dolar borç aldılar onu da iç ettiler. Son model telefonları ellerinde yorum yazanlar bu üzücü olayı bile nasıl AKP'ye bağlarız nasıl iktidara çakarız derdine düşmüşler. Elbette ülkenin ve vatandaşların sorumluluğu ülkeyi yönetenlerde ama her bunalıma girip kendini yakan, eşini çocuklarını katleden veya intihar eden insanın suçlusu da biraz kendinde ve toplumun ta kendisindedir.

    CEVAP YAZ 23 67
  • Misafir 13 Ocak 2018 10:04 Evet Recep Kardeş dediğin gibi kıyaslanamaz o zaman sadece millet borçlandırıldı şimdi ise bırak milleti ülkemizin toprakları bile işgal edildi ses yok.

    0 1
  • peki 12 Ocak 2018 23:27 zamdan pardon güncellemeden millet adım atamaz oldu ayrıca aile ve sosyal bakanlığı bu tür vakalara sadece baksın.2019 ola hayrola

    CEVAP YAZ 8 14
  • Misafir 12 Ocak 2018 23:06 millet artık kumardan para kazanıyor kumarbaz oldu insanlar

    CEVAP YAZ 6 11
  • haydar 12 Ocak 2018 23:04 Hükümet sorumludur bundan niyesi mi büyük lokma ye büyük laf etme demişler, Hz. Ömer merhameti diyip kaybolan koyun diyip kendi insanına sahip çıkmayanlardır sorumlusu...

    CEVAP YAZ 7 13
  • Mehmet 12 Ocak 2018 23:03 Ecevit ülkeyi batırdı diyenler nerde?

    CEVAP YAZ 7 11
  • Misafir 12 Ocak 2018 23:01 AKP için bir utanç..............

    CEVAP YAZ 9 17
  • d21 12 Ocak 2018 22:53 milletvekilleri de kendilerine beleş implant alsınlar!!!

    CEVAP YAZ 6 9
  • mustafa noyan 12 Ocak 2018 22:30 allah yardım cısı olsun bunalmasa bunu yapmaz banka avkatlatıda adama intihar ettiri

    CEVAP YAZ 2 10
  • Misafir 12 Ocak 2018 22:20 yarınki ilk söylem dış mihraklar yaktırdı kendini diycekler.. .

    CEVAP YAZ 5 12
  • Misafir 12 Ocak 2018 22:13 hayat yordun beni artık isyan ediyorum

    CEVAP YAZ 1 4
  • Emre 12 Ocak 2018 22:05 2001'de Başbakanlık önünde seyyar kasa fırlatıldığında ülke iflas etmiş, binlerce iş yeri kapatılmış, fabrikalar kepenk indirmiş on binlerce insan işsiz kalmıştı. Bankaların içi boşaltılmış, milyarca dolar buharlaşmış, IMF'den 25 milyar dolar borç alınmıştı. O günler ile bu münferit olayı kıyaslamak utanç verici. Şimdi devlet eskisi gibi değil, ihtayacı olana her türlü yardımı yapıyor bu vatandaşımıza da yardım elini uzatacaktır.

    CEVAP YAZ 20 48
  • vatandas 12 Ocak 2018 22:02 Allah bu milletin hayırlı evlatlarını korusun çok zor bir zamanda ahir zamanda yaşıyoruz.Allah devletimizi zeval vermesin ,ülkeyi yöneten hükümet 2019 seçimlerine bu kafayla giderse işi çok zor olacak insanımız gerçekten bunaldı.at izi it izine karışmış durumda.kimse kimseye güvenmez oldu.içde ve dışta bir sürü düşmanla uğraşıyoruz bu dönemde devletimize sahip olmalıyız.

    CEVAP YAZ 1 3
  • Bahçeli 12 Ocak 2018 22:02 Oğlum yapma.Benzin kaçlira biliyomusun sen.Ağa zam yapar sonra.Napalım kafayı yedirdiler millete!...

    CEVAP YAZ 1 5
  • Recep 12 Ocak 2018 22:00 Her olayı 'AKP'ye mal eden kronik vakalar yine iş başında. Devletin kurumları var, valilik, belediyeler, sosyal hizmetler vs. yardım istemiş de yardım eden mi olmamış mı? Yoksa vatandaşın psikolojik sorunları mı var araştırılması lazım. Malum maddi sorunları olan bir sürü insan var ama maddi sorunları çözülsün diye kimse gidip kendini yakmıyor.

    CEVAP YAZ 7 1
  • Misafir 12 Ocak 2018 21:56 işsizlik artık bu ülkenin kaderi oldu insanlar çıldırmak üzere takip

    CEVAP YAZ 1 7
  • Misafir 12 Ocak 2018 21:52 BEZGİNLİK, BIKKINLIK HAD SAFHADA!...........

    CEVAP YAZ 5 21
  • fettah 12 Ocak 2018 21:27 başbakanlık önünde seyyar kasa fırlatıldığını her zaman seçmenlerinin gözüne sokan akpppp bu duruma ne diyecek,adam kendini yaktı kendiniiiii.

    CEVAP YAZ 43 29

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro