Tarih bizi nasıl yazacak?

Acaba yaptıklarımızla tarihin akışını değiştirebilecek miyiz?

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Tarih bizi nasıl yazacak? yazısına yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU YAZIYA YAPILAN YORUMLAR7 YORUM
  • Misafir 19 Temmuz 2018 01:19 Türkiye’nin son iki karanlık senesinin aydınlatılmasına vesile olabilecek sözler sarfetti. Meğer Son Başbakan’ın hoşuna gitmeyen projelerin başında 15 Temmuz 2016 tarihli darbe teşebbüsü geliyormuş.15 Temmuz hoşa gitmeyen bir proje imiş

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 19 Temmuz 2018 00:49 Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın “Allah’ın lütfu” olarak tanımlayıp, “hayırlara vesile oldu” dediği 15 Temmuz.‘İtibardan tasarruf olmaz’ diyerek bin 150 odalı saray yaptıran, örtülü-örtüsüz ödeneklerden sınırsızca para harcayan Erdoğan, 15 Temmuz törenleri için de hayli cömert davrandı.Törenler coşkulu kutlamalara sahne oldu.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 18 Temmuz 2018 10:21 tarih sizi yazacak meraklanmayın hemde affetmeden gerçeklerle yazacak...

    CEVAP YAZ 0 1
  • Erol Baron 16 Temmuz 2018 15:32 Milleti tarif etmek için Fransa, İngiltere ve Almanya gibi üç büyük devlet "Nation" demiş.... Yani "nation" (nasyon) denildiği zaman üçü de millet anlıyor ve üç büyük devlet dini işaret eden ümmetten bahsetmiyor..... Bahsetmemesinin sebebi, din referanslı işaretlerin ülkede kaos çıkaracağı korkusudur.... PETROL zenginliğine rağmen bellerini doğrultamayan orta doğu ülkelerinde ümmet son derece geçerli ve getirisi olduğu gibi götürüsü de çok fazla olan bir terimdir..... Kaldı ki, Kürt, Laz, Çerkez, Boşnak vb. hepsi kardeşimizdir dedikten sonra, hemen ümmetten bahsetmek ise tam bir tutarsızlıktır ve İstiklal marşımızın yazarı Mehmet Akif Ersoy bir Arnavuttur

    CEVAP YAZ 2 0
  • türkiye laiktir laik kalacak 16 Temmuz 2018 11:40 laik devlet yapısına ters hareketler yapanları gelecek de iyi hatırlamayacakları kesin

    CEVAP YAZ 3 18
  • Misafir 16 Temmuz 2018 10:56 Tarih sizi soyle yazacak;Ataturk un disi,tirnagi ile kurdugu Cumhuriyet i ve Modern,cagdas Turk gencligini,Arapliga tercih eden ve bu degerleri yikmak icin elinden geleni yapan bir guruh olarak yazacak!!!!!!!

    CEVAP YAZ 2 25
  • Misafir 18 Temmuz 2018 10:22 süper yazmışsın.......nota..

    0 2
  • Erol Baron 16 Temmuz 2018 10:07 Millet tamam da bu ümmet nedir Allah aşkına?.... Peki, RTE'nin ataları Gürcistan'dan veya M.Kemal Yunanistan'dan Türkiye'ye göç etmeselerdi, bugün İstanbul, İzmir, Antalya, Adana, Erzurum vb. TC sınırları içinde kalacaklarından emin misiniz?.... Filistin, Filistin diye ağlayan -ümmetiniz- ağlamaktan başka bir şey yapabiliyor mu?

    CEVAP YAZ 2 3
  • Misafir 16 Temmuz 2018 13:42 ÜMMET NEDİR Mİ...? SEN KİM SİN DESELER MİLLETTEN ÖCE KİMSİN SENCE...?

    1 1

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro