Şimdi böyle mi olduk Tatanka'm?

Uzun aradan sonra dün gece ekrandaydı Muharrem İnce. Belki söyleyecek yeni bir sözü, halkın umudu olacak yeni bir vaadi vardır diye umut ettim.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Şimdi böyle mi olduk Tatanka'm? yazısına yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU YAZIYA YAPILAN YORUMLAR16 YORUM
  • Mustafa sıtkı Arslan 14 Eylül 2018 20:34 Adını ince koymakla olmuyor işte Kafası kalın olmuş BİRKERE Napsan boş Nakti kafa nakti mermer

    CEVAP YAZ 0 1
  • sancar 12 Eylül 2018 15:15 süleyman bey, suriyelilerle ilgili "Aramızdaki Suriyeliler için yaptırım şart" başlıklı 10/9/18 tarihli yazınız niye internethaberde yayınlanmadı. kendi kendinize sansür mü?

    CEVAP YAZ 0 2
  • asf 11 Eylül 2018 18:23 Yazarın İnce ile kanka tatanka olması manidar gibi.

    CEVAP YAZ 31 0
  • Erol Baron 11 Eylül 2018 18:18 Herkes gibi M.Ince'yi de eleştirebiliriz ama kuantum hesabı sayesinde adam FETÖ'ye ne paçayı kaptırmış ne kafayı. Bunu da unutmamak lazım.

    CEVAP YAZ 2 4
  • yunaklı 11 Eylül 2018 17:57 Türkiye deki bütün sorunların temelinde chp teşkilatı vardır.

    CEVAP YAZ 30 2
  • Misafir 12 Eylül 2018 12:34 Doğru söylüyorsun 16 yıldır ülkeyi fetö ile el ele diz dize kucak kucağa cehape yönetiyor...

    0 6
  • Nusret Pehlivan 11 Eylül 2018 17:47 Sayın yazar komik olduğunuzu sanıyorsunuz fakat olamıyorsunuz

    CEVAP YAZ 3 5
  • 🌑 🌑 Şarapçı Şükrü 11 Eylül 2018 15:34 🌑 🌑 Eğer ülkede batmış bir ekonomi, beceriksiz, Yeteneksiz bir iktidar varsa suçlusu hazır!_______ CHP!..

    CEVAP YAZ 8 5
  • Misafir 11 Eylül 2018 15:32 Vah Vaaaah... Yazık... Enflasyon hortladı faiz patladı Senin Beynine habis bir CHP virüsü yapışmış!............Gözün başka hiçbir şey görmüyor.

    CEVAP YAZ 4 3
  • mniksek 11 Eylül 2018 14:36 İFLAS EDEN BAKKAL ESKİ DEFTERLERİ KARIŞTIRIRMIŞ, HERGELE HALA ESKİ DEFTER ARIYOR KARIŞTIRMAK İÇİN, BULABULA TATANKA İNCEYİ BULMUŞ, BİRBİRLERİNİ İYİ AĞIRLADILAR, GAZETECEİ OLARAK HERGELEDENDE SİYASETEÇİ OLARAK İNCEDENDE BİR CACIK OLMAZ, İSTANBUL B.ŞEHİR BLD.BAŞKAN ADAYI OLURSA KESİN KAZANIRMIŞ, BAŞKANLIĞI KAZANAN CUMHURBAŞKANLIĞINIDA KAZANIRMIŞ, KAFAYA BAK,

    CEVAP YAZ 23 9
  • xtr 11 Eylül 2018 13:35 Sn yazar, yazınıza bakılırsa programı oturmuş izlemişsiniz. Peki neden işinize gelen kısımları yazı konusu yapıyorsunuz? Ne demişti Muharrem İnce o programda? "Herkes susarken ben eğer seçim gecesi konuşsaydım, herkes benim konuşmamın bir kısmını CIMBIZ'la seçip eleştirecekti". Aynen şuan sizin yaptığınız gibi. İyiki sessiz kalmış Muharrem İnce. Malzemesiz kaldınız. Ve çıka çıka şimdi bir program ile eleştirmeye kalktınız. Yine CIMBIZ'la kelime seçerek. Ayıp, ayıp...

    CEVAP YAZ 8 9
  • Misafir 11 Eylül 2018 10:00 Türk halkını alt grup üst grup diye ayırt ettiğin an işin bitmiştir.

    CEVAP YAZ 2 24
  • Misafir 11 Eylül 2018 11:39 Erdoğan bunun siyasetini yapmıyor...Millet o yüzden oy veriyor...Her zaman diyorum...Bu CHP üst kesim değilde oy veren kesim siyasetin S sinden anlamıyor.

    2 10
  • Misafir 11 Eylül 2018 09:36 herkes işine baksın artık dolar hala yükseklerde işsizlik artıyor emekli zor durumda bunları yaz

    CEVAP YAZ 6 7
  • Misafir 11 Eylül 2018 08:44 Sizinkiler gibi inkar etmiyor hiç değilse ...

    CEVAP YAZ 13 9
  • Misafir 11 Eylül 2018 08:12 Sen kimsin bir partiye topyekun hakaret edebiliyorsun bu kadar rahat!!!

    CEVAP YAZ 22 67
  • Misafir 11 Eylül 2018 07:41 CHP yi sil baştan rest atmalı fabrika ayarlarına geri dönsün yani ATATÜRK ün CHP düşünce ve icraatlarına geri dönmesi için resetlemek gerek.

    CEVAP YAZ 1 9
  • Misafir 11 Eylül 2018 03:38 yıldızlar hata yaparsa dokunulur

    CEVAP YAZ 6 5

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro