Nagehan Alçı isyan etti! Erdoğan’a da Türk mahkemeleri ceza vermeli

Habertürk gazetesi yazarı Nagehan Alçı ve eşi Rasim Ozan Kütahyalı'ya Diyarbakır Cezaevi'nde işkence yapıldığını söyledikleri gerekçesiyle 105 gün hapis cezası verildi. Alçı, bugün kaleme aldığı 'İşkenceye dair utanç verici bir karar' başlıklı yazısında HSK ve Anayasa Mahkemesi'ne çağrıda bulundu. Nagehan Alçı Cumhurbaşkanı Erdoğan içinse dikkat çeken ifadeler kullandı.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Nagehan Alçı isyan etti! Erdoğan’a da Türk mahkemeleri ceza vermeli haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR25 YORUM
  • Misafir 22 Haziran 2018 13:28 Helal olsun sana ve sizlere sizin gibi yerekli insanlara tebrik ederim biz adil bir barış istiyoruz artık duyun sesimizi sizden ricamızdır herşeyi gerçeğıyle söyleyin millet neyin Ne olduğunu bilsin saygılar... #nagehan_alçı ❤❤

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 19 Haziran 2018 15:43 Azıcık dürtünce sattınız hemen

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 19 Haziran 2018 11:47 bunu değil, fetoculuktan içeri gireceğin günü bekliyoruz canım........!!!

    CEVAP YAZ 2 10
  • Nayim Güleç 13 Haziran 2018 18:12 Mehter takımı iki adım ileri bir adım geri gitmez, iki adım atar sağ tarafa selam verir , iki adım atar sol tarafa selam verir . Hiç bir zaman geri adım atmaz .

    CEVAP YAZ 2 22
  • ecemnur 13 Haziran 2018 16:33 Bu da danışıklı değilse ben de Arap olayım.Yoksa Nagehan böyle bir şeyi değil söylemeye düşünmeye bile cesaret edemez.

    CEVAP YAZ 4 11
  • taha 13 Haziran 2018 15:40 tv tv gezip erdoğanı övmeye devam et sen

    CEVAP YAZ 9 12
  • vatandaşşşş.. 13 Haziran 2018 15:26 şimdi hanım efendi bende herkesin bildiğini yüzüne söylesem.. senin yüzünden bende ceza alırım.. :)

    CEVAP YAZ 0 9
  • yorgun 13 Haziran 2018 14:50 güzel papağan sahibine hizmet ediyor.

    CEVAP YAZ 1 11
  • kahrolsun riyakarlar 13 Haziran 2018 14:35 Şu kadını dinledikçe kin,nefret duymamak elde değil,neden mi RİYADAN.Kadının gözlerinden,sözlerinden,ruhundan şu okunuyor; sadece yaranmak için veya aldığı menfaat karşılığı ölesiye birilerini,birşeyleri savunan biri...evet gerçekten dış görünüşte bayağı güzel biri ha.AMMA "çirkinlik yüzlerde değil insanın içindedir,ısırgan otuda bir yeşilliktir,amma damarlarında zehir saklar"...sanki bu kadın için söylenmiş.

    CEVAP YAZ 2 11
  • Misafir 13 Haziran 2018 14:23 ÇİRKİN KADIN ...KELOĞLAN MASALLARINDAKİ CADIYA BENZİYOR

    CEVAP YAZ 2 11
  • misafir 13 Haziran 2018 14:10 Şu menfaatçiler,yalakalar yüzünden AKP den soğudum.

    CEVAP YAZ 3 20
  • Misafir 13 Haziran 2018 14:03 Gazeteci Can Dündar bütün medyanın canlı verdiği jandarmanın mit baskınını haber yaptığı için vatan haini ilan edildi Enis berberde 25 yıl hapse mahkum edildi. Sen gazeteci olarak bu garabeti görmezden gelirsen SENİN DE BAŞINA BÖYLE BİR OLAY GELİR SONRA DA BAĞIRIR ÇAĞIRIR SESİNİ KİMSEYE DUYURAMAZSIN ŞİMDİ ANLADIN MI MİLLETİN NEDEN #TAMAM DEDİĞİNİ NAGEHAN ALÇI. BAZI ŞEYLERİ ANLAYABİLMEN İÇİN YAŞAMAN GEREKİYORMUŞ. SENİN ÖRNEĞİN YORGANDA PİRE MİSALİ DAHA NE AĞIR ÖRNEKLERİ VAR O YÜZDEN HAK HUKUK ADALET DİYORUZ HERKESE ADALET DİYORUZ BU SİYASİ BİR SLOGAN DEĞİLDİR. Birileri perde gerisi bu ülkede dilediğini HAİN dilediğini de mazlum ve kahraman yapıyor

    CEVAP YAZ 5 13
  • Misafir 13 Haziran 2018 14:14 hangi kanallar canlı yayınladı fetönünkiler mi?

    2 5
  • Misafir 13 Haziran 2018 14:03 HERKESSS AMA HERKES GÜN GELDİĞİNDE HAK ETTİĞİNİ ALACAK.............

    CEVAP YAZ 0 16
  • KASTAMONULU 13 Haziran 2018 13:58 Allah şahit senin ve eşinin ceza almasına üzülmedim. Sen neden dokunulmazlığı olan Sayın Cumhurbaşkanını örnek gösteriyorsun. Sen kendi dengini örnek göster. Sıkletiniz aynı değil. Sevgili eşin hakkındaki Fetöcülük suçlamalarını işleme koymayıp Fetöcülükten içeri almazlarken hukuka saygın vardı da şimdimi yok oldu.

    CEVAP YAZ 1 9
  • Misafir 13 Haziran 2018 13:58 Ucu ıcıcık dokundumu? Bekleyin geriside gelecek inşallah.

    CEVAP YAZ 1 9
  • Misafir 13 Haziran 2018 13:49 HUKUK BİR GÜN HERKESE LAZIM OLACAK. CANI YANAN ANCAK SIKINTIYI DUYABİLİYOR. HALBUKİ ÜLKEMİZDE HUKUKİ SIKINTILAR HER ZAMAN VAR MAALESEF.

    CEVAP YAZ 0 9
  • Misafir 13 Haziran 2018 13:23 Sen ve kocan ne zaman yargilanacaksiniz?

    CEVAP YAZ 5 22
  • Sezer ÖCAL 13 Haziran 2018 13:20 Haddini aşmaya başladın Nagehan! Sen söylediğin bir hakaret yüzünden cezayı neden Cumhurbaşkanı alsın! Müze yapacağım dedi işkence vardır şu kişi de işkence yapmıştır demedi ki! Haddinizi bileceksiniz! Burası 17. Büyük Türk Devleti Türkiye Cumhuriyetidir! 2000 yıldır kim yönetiyorsa yine o yönetiyor. Görüntüde farklılıklar olsa da.

    CEVAP YAZ 14 1
  • Misafir 13 Haziran 2018 13:06 sendemi kandırıldın ..................

    CEVAP YAZ 3 9
  • Hakan 13 Haziran 2018 12:57 Birbilerine de düşmeye başladılar...

    CEVAP YAZ 3 11
  • halim 13 Haziran 2018 12:57 Sana dokununca ciyak ciyak bagiriyorsun. Kemiksiz gazeteci! olursan...

    CEVAP YAZ 4 21
  • Hakkı Baba 13 Haziran 2018 12:36 Tek adam yönetiminin sıkıntısı da bu işte! Aynı eylemde bulunanların hepsine aynı yasal işlem yapılamaması.

    CEVAP YAZ 7 16
  • k.k.k 13 Haziran 2018 12:12 Doğru söyleyeni dokuz köyden kovarlarmış.

    CEVAP YAZ 0 11
  • Misafir 13 Haziran 2018 12:03 ulan sen kimsin reise ceza verilsin diyorsun.

    CEVAP YAZ 16 4
  • avatar1 13 Haziran 2018 11:56 Yargıya neşter vurulmalı, saçma sapan kararlar veriliyor. tüm yargı mensupları, müfettişler, memurlar, para ile işi olanlar, denetim işini yapanların hesapları da şeffaf bir şekilde kontrol edilmeli yıllık olarak mal bildiriminde bulunmalılar.

    CEVAP YAZ 1 11

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro