Millet size TAMAM derse ne yapacaksınız?

Erdoğan'ın "Bay Kemal" dediği Kılıçdaroğlu kaç yıldır ne iş yapıyor peki? Madem kıstasımız "başarısızlık" madem artık tahammülümüz kalmadı. Madem çok sıkıldık... neden 16 yıldır kazanana değil de kaybedene TAMAM demiyoruz?

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Millet size TAMAM derse ne yapacaksınız? yazısına yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU YAZIYA YAPILAN YORUMLAR25 YORUM
  • Doğan 16 Mayıs 2018 23:52 Akparti gitmeli. 15 Yıldır ülkenin canı cıktı. Gençliğimiz heba oldu... 1 miktar ileri gidemedik yol falan istemiyoruz arkadaş. Akpartili patron grubunun insiyatifinde yaşıyoruz bu ülkede. Az maaş , az imkan... Onlar bize ne layik görürlerse onu veriyorlar işte gerisini siz düşünün. Kendileri sefa içerisindeler.

    CEVAP YAZ 3 2
  • davacı 16 Mayıs 2018 12:06 dolar 4.5 TL tamam, ekonomi çöktü TAMAM, bir dost komşumuz kalmadı TAMAM, millet aç TAMAM.... TAMAM DA TAMAM...

    CEVAP YAZ 6 20
  • Misafir 16 Mayıs 2018 21:20 Devler devAM diyor

    0 55
  • Zeki 15 Mayıs 2018 00:28 Ya tamam demez ise MİLLET

    CEVAP YAZ 4 0
  • Misafir 16 Mayıs 2018 14:31 devam derse ömrübillah karnı doymadan eli kıçında yere oturamadan gezeriz

    0 0
  • doğrucu 14 Mayıs 2018 15:54 sana tek bir lafım var yazar efendi... HADİ ORDAN... HADİ ORDAN...

    CEVAP YAZ 4 28
  • Turgay 14 Mayıs 2018 14:35 Meral Akşener "Bir siyasi partinin lideri iktidarının 16. Yılında millete adalet ve özgürlüğü vaat ediyorsa, sözün tükendiği yerdir. Artık bu yıpranmış defteri kapatma vakti gelmiştir "yalan mı. Hadi ekonomiyi,doları anladık da adalet için özgürlük için 16 sene de elini tutan mı vardı. Yahu normal bir demokratik ülkede insanlar sırf bu vaat yüzünden iktidara oy vermezler.

    CEVAP YAZ 0 7
  • Sana TAMAM mesela 14 Mayıs 2018 13:32 Sıkıldık sizin vıcık vıcıklığınızdan.Akparti güzel şeylere de imza atıyor ama sizin sahte yüzünüzden dolayı ciddi hasar görüyor

    CEVAP YAZ 4 7
  • Misafir 14 Mayıs 2018 13:01 Ne kadar para alıyor acaba ?

    CEVAP YAZ 2 6
  • Ziya Şahin 14 Mayıs 2018 12:16 ya Hadı Ozısık Mıllet sıze tamam derse diye muhalefete laf atmıssın.Dolar 4.31 euro 5.15 benzın lıtresı 6 tl ıssızlık rekor duzeyde enflasyon cıft hanelerde,ekonomı gitgide kötüye gidiyor,iktidar 16 maddelık manıfesto duzenlemıs.16 senedır bu ulkeyı muhalefetmı yonettı bu hale getırdı.16 senedır kotuye gıdenlerı onleyememıssın hala cozecegız dıyorsun bu ıktıdar mısyonunu tamamladı artık muhalefete dusecek. Bu mıllet Tamam derse ıktıdara dıyecek...O tamamı da diyecek merak etme.

    CEVAP YAZ 9 14
  • ali 14 Mayıs 2018 11:55 Sayın IŞIK anladık kendin için Işık halk için Karanlık sın bir kere şu halkın nasıl yokluğa itildiğini, enflasyonun nasıl azdırıldığını, işsizliği, doların ve eronun nasıl patladığın, dış borcu, faizleri ve deşu Suriyeli leri yaz da bizim için de IŞIK ol be adam

    CEVAP YAZ 4 13
  • ALİ ÖRS 14 Mayıs 2018 11:36 ÜLKE BATMAK ÜZERE DIŞ BORÇ ALMIŞ BAŞINI GİDİYOR, HUKUK ADALET BİTMİŞ, MECLİS İŞLEVSİZ HALE GELMİŞ KÖYLÜ MAZOT ALAMAZ DURUMDA HALA PARA MAKAM İÇİN DESTEKLEYENLERE YAZIKLAR OLSUN

    CEVAP YAZ 9 20
  • Erol Baron 14 Mayıs 2018 11:29 AKP iktidar olduğundan beri insanları, az,orta,iyi ve çok iyi dindar olarak guruplara parçaladı ve bu zihniyete göre ben bu gurupların hiç birine gir(e)miyorum.... Neresi var, en üstte bulunan "çok iyi" dindarlar kestikleri kurbanın en az %90 ını afiyetle yerken, ben tamamını MEHMETÇİK VAKFINA BAĞIŞLIYORUM.

    CEVAP YAZ 1 12
  • Misafir 14 Mayıs 2018 13:04 Biz de 3 aile 10 seneden beri kurbanlarımızı Mehmetçik Vakfına bağışlıyoruz. 1 Kilo'luk kavurma gönderiyorlar 1000 kiloya bedel oluyor.

    1 4
  • azerioğlu 14 Mayıs 2018 11:04 yazıma misafir rumuzlu kişi üff be türbandan nerden idam istendi yazmış.199 yılındaki olayı aktarıyorum gardaş oku.51 idamlı türban davası İnönü Üniversitesi'ndeki türban yasağı gerekçe gösterilerek Malatya'da cuma namazları sonrası düzenlenen gösterilerle ilgili olarak Malatya 1 Nolu DGM'de açılan 75 sanıklı, 51 idam istemli davaya dün başlandı. İdamı istenen sanıklar arasında yeralan anneyle üç kızı suçlamaları reddetti. "Anayasal düzeni zorla değiştirmeye kalkışmak ve bu suça iştirak etmek" iddiasıyla haklarında idam istenenlerin dışında kalan 24 sanık hakkında da 5 - 15 yıl arası hapis cezası isteniyor. Aynı gösterilerde "kışkırtıcı ve elebaşı" durumunda olduğu belirlenen Esnaf Mescit'i eski imamı Ramazan Keskin ile Zekeriya Şengöz, Mehmet Çiçek ve Hamit Aslan'ın yakalanamaması nedeniyle davaları ana dosyadan ayrıldı. .bak idamla yargılanmışmı değil okuyun.milleti salak yerine koymayın.

    CEVAP YAZ 4 1
  • Misafir 14 Mayıs 2018 16:47 Bir genoğlumu yaşlıoğlumu rumuzlu biri vardı onun yerini senmi aldın. O kişiler türban taktıkları iin yargılanmadı iyi araştır....

    0 2
  • mevhibe inal 14 Mayıs 2018 11:00 Tek Adam, Dışarıdan Kabine, Adaylara para yardımı. Bu Kapitalist Sistemle gelecek seçimlerde Salman-Sarkozy ve Kabinesi ihtimali Türkiye için uzak değil. O zaman noolur?!

    CEVAP YAZ 1 2
  • YUSUF 14 Mayıs 2018 10:50 YAR SAÇLARIN LÜLE LÜLE.T A M A M yeter güle güle.Anladın mı HADİ....

    CEVAP YAZ 5 18
  • Misafir 14 Mayıs 2018 10:48 10.19 un misafiri... "NAMUSLU ADALETLİ MERHAMETLİ VATAN MİLLET SEVDALISI İNSANLIK DOSTU" diye hamaset edebiyatı yapmışsın... Elini vicdanına koy da konuş,tabii o vicdan varsa sende... 1)KPSS sınavlarında 50-60 puanı zar zor alanların 90-99 mülakat oyunuyla öğretmen kadrolarına atadıklarını resmi atama sonuçlarında görebilirsin...Bu kul hakkını gaspedip de çok büyük bir günahı yüklenenler namuslu mu,adaletli mi sence? 2)Bu vatan için canını seve seve verenlerin içinde çok yaslandığın ve yanaştığın partinin milletvekilleri içinde çocuğu gazi ya da şehit olan var mı?(Bu sorum aslında meclisteki bütün partiler için de geçerlidir) Bu mu yoksa o bahsettiğin adalet?

    CEVAP YAZ 0 11
  • Misafir 14 Mayıs 2018 10:24 AKYİ HALA ALKIŞLAYANLARA :;BU SEÇİMDE RAHMETLİ AZİZ NESİN"İ DEDİKLERİRNİNİ TERS KÖŞE YAPMAK İSTİYORSANIZ AKPYE OY VERMEYİN.HA BİZ BÖYLEYİZ BUNA LAYIIKZ, DEVE DİKEN BİZEDE ÖPEN İİYİ GELİYOR DERSENİZ VE HALENEZDEN GİDİŞATTAN MEMNUNSANIZ YAPACAK BİRŞEY YOK.İKİYILA KALMAZ O ZAMAN BİZDE İÇSAVAŞA GİDERİZ,AÇLIKTAN

    CEVAP YAZ 6 10
  • Misafir 14 Mayıs 2018 11:34 AKP SENİ COKMU ÖPTÜ BU KADAR KARIN AĞRIN VAR AZİZ NESİN İN SÖZÜNÜ HATIRLIYORSUN DA KENDİNİ NEDEN O SINIFA KOYMUYORSUN BURDA YALANDAN NAME YAPIYORSUN.

    5 0
  • MİSAFİR 14 Mayıs 2018 10:19 EVET BİZ YANDAŞIZ, İSLAMA ,İMANLI İNSANA ,HUZURA, NAMUSLU ADALETLİ MERHAMETLİ VATAN MİLLET SEVDALISI İNSANLIK DOSTU ERDOĞANA YANDAŞIZ ..HAİNLERE SATILMIŞLARA TERÖRİSTLERE FETÖCÜLERE ABD UŞAKLARINA TERÖRİSTE TERÖREDE KARŞIYIZ BUNUNLADA GURUR DUYUYORUZ

    CEVAP YAZ 22 9
  • Misafir 14 Mayıs 2018 10:56 DAHA ÇOOOK İTFRAFÇI OLURSUNUZ BÖYLE.

    0 7
  • mniksek 14 Mayıs 2018 10:15 KÖRLER SAĞIRLAR BİR BİRİNİ AĞIRLAR DERLERYA, İNCE İLE AKŞENERDE BİR BİRİNİ AĞIRLIYOR, HER İKİSİNİNDE MİLLETTE ZERRE KADAR KARŞILIĞI YOK, AZ KALDI GÖRECEKSİNİZ, SN ERDOĞANIN ARKASINDAN NAL MIH KIRIĞI TOPLAYACAKLAR...

    CEVAP YAZ 17 5
  • Misafir 14 Mayıs 2018 10:11 Süleyman Soylu demiş ki; o 2 milyon tweete atanın peşine düşeceğiz demiş, dedim ya siz de demokrasinin D'si var ise ben de adam değilim

    CEVAP YAZ 4 19
  • Vatan 14 Mayıs 2018 10:11 Şehit cenazesinde gülüyorsan asla bizi anlayamazsın anlamadın ve anlamayacaksın o yüzden bu zihniyete haziran seçimlerinde başlayacak olan başkanlık sistemiyle bir cevap vermenin vakti geliyor.

    CEVAP YAZ 6 4
  • Misafir 14 Mayıs 2018 10:42 neden şehit geliyor, çünkü beceriksiz bir iktidar gariban çocukların ölmesini önemsemiyor. Zira kendi çocukları askerlik bile yapmadılar.

    3 12
  • Misafir 14 Mayıs 2018 11:09 başkanlık sisteminin temeli eyalettir ANLADINIZMI EYALET VEE DUYUMLARA GÖREDE AKP APO EYALETTE ANLAŞMIŞLAR...EYALETE KABUŞSENİZ DEMEKKİ SİZ ÇOOOK SÜPER KOYUN OLMUŞSUNUZ...

    0 8
  • Misafir 16 Mayıs 2018 22:57 bir gülmekten bahsediyor diyeri gelmek anliyor ,yeterince ilginç

    0 0
  • Misafir 14 Mayıs 2018 10:09 birazda ekonomiden bahsetsene yağdanlık

    CEVAP YAZ 1 11
  • Misafir 16 Mayıs 2018 22:54 mini mini bir kūş doğmuştu

    0 0
  • Hadi, çayları tazele hemen 14 Mayıs 2018 10:09 Çaycılıktan yazı yazmaya... ama olmuyor.Hadi hemen bildiğini yap çay dağıt . hadiii...

    CEVAP YAZ 1 16
  • Misafir 14 Mayıs 2018 10:08 Ben sana söyleyeyim Özışık; eğer Tamam çıkarsa sen pazarda limon satarsın, o yüzden sen can hıraş sırtını yasladığın iktidarına çalışmaya devam et, kendin için en doğrusunu yapıyorsun

    CEVAP YAZ 1 17
  • Ali Ciguli 14 Mayıs 2018 10:06 16 yıldır siz hükümetsiniz...bil bakalım ne yapacaklar...elbette sizin yapamadıklarınızı örneğin, avrupa birliğine giriş biletini alacaklar, kürt sorununu çözüp ülkeye huzur ve refah getirecekler..İşçiler, memurlar hakettikleri ücreti her zaman alacaklar, bayramlarda ikramiye alacaklar (sadece seçimler yaklaşınca değil!) 65 yaş üstü insanlara aylık 500 değil Bin lira verecekler, İnsanlara yazın değil kışın başlangıcında kömür dağıtacaklar...daha yazıyım mı neler yapacaklarını, nane limon efendi...

    CEVAP YAZ 2 11
  • Misafir 14 Mayıs 2018 10:05 Millet sana Hadi ÖZIŞIK TAMAM Yazma dersen Ne iş Yapacaksın

    CEVAP YAZ 1 17

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android