Melih Gökçek'ten Kılıçdaroğlu'na Muharrem İnce önerisi! Yüreğin varsa...

Eski Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Melih Gökçek, CHP'li Muharrem İnce'nin açıklamalarını överek genel başkan Kemal Kılıçdaroğlu'na seslenerek 'Yüreğin varsa Muharrem İnce'yi disipline gönder. Sıkar değil mi?' dedi.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Melih Gökçek'ten Kılıçdaroğlu'na Muharrem İnce önerisi! Yüreğin varsa... haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR8 YORUM
  • as 17 Ağustos 2018 11:04 chp ve fetö uzmanı konuşmuş... chp yi bölmek için şimdi inceye yanaşıyor... bu arada gündemde de kalıyor... istemiyoruz git artık ya... akp görevden aldı daha ....

    CEVAP YAZ 2 0
  • melih 17 Ağustos 2018 10:06 arabozucu karilar gibi buda. onu ona onu ona kirdiracak.

    CEVAP YAZ 2 0
  • Misafir 17 Ağustos 2018 10:00 Melih Gökçek,artık sussa,köşesine çekilse kendini ahiret hayatına hazırlasa bol bol ibadet etse daha iyi olur.

    CEVAP YAZ 2 0
  • iğne 17 Ağustos 2018 09:50 Aday olsan kazanırsın.Asıl senin yüreğin varsa Ankara belediye başkanlığı için adaylığını açıkla.

    CEVAP YAZ 0 0
  • fikret boduroğlu 17 Ağustos 2018 09:46 lüzumsuzun teki.aynı zamanda FETÖ cü.dinazorların olduğu parka yapılan masrafları buna ödettirmek lazım.belediyenin parasını heba etti.

    CEVAP YAZ 4 1
  • SİVASLI 17 Ağustos 2018 09:34 KARTONDAN LİDER TAM DA UYMUŞ KK NA. BİR KURUMU İDARE EDEMEYEN MİLYARLACA LİRA ZARARA UĞRATAN BECERİKSİZ KİŞİ DEVLET Mİ İDARE EDECEK. ZATEN ÖYLE BİR HEDEFİ DE YOK YA YETERKİ KOLTUĞUNU KENDİSİ VE EKİBİ BIRAKMASIN 9 DEFA SEÇİM KAYBEDEN BİRİ DÜNYADA ÖRNEĞİ YOK.

    CEVAP YAZ 0 3
  • Misafir 17 Ağustos 2018 09:32 Muharrem İnce sana öyle bir çarpar ki neye uğradığını şaşırsın, terbiyesiz sen kimsin?

    CEVAP YAZ 3 0
  • Reis 17 Ağustos 2018 09:31 Şu durumda bile ortalığı gerginleştirmek için elinden geleni yapıyorsun birlik beraberlik zamanı seni AKP iyi ve kötü yaptıklarınla beraber arşivlendi sus artık

    CEVAP YAZ 2 0

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro