Kılıçdaroğlu'ndan Muharrem İnce'ye sert sözler

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, seçim öncesi liderlik yarışına girmeyeceğini söyleyen Muharrem İnce'yi sert sözlerle eleştirdi.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Kılıçdaroğlu'ndan Muharrem İnce'ye sert sözler haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR25 YORUM
  • ETİK VE MEZHEP OLAYI!... 13 Ağustos 2018 15:03 K.K'NIN BİR ÇOK KEZ 'CHP^'NİN OYU DÜŞERSE KOLTUĞU BIRAKIRIM'SÖZÜNE UYMAMASI ACABA ETİK OLUYOR MU?MEZHEP SONRADAN BİR GRUPLAŞMADIR AMA İNSANLAR OY VERMİYOR KARDEŞİM.TAMAM K.K İYİ VE DÜRÜST BİRİ AMA YETMİYOR İŞTE.

    CEVAP YAZ 1 0
  • Misafir 13 Ağustos 2018 14:20 İstanbulda kazanacakmış önce İstanbulluya sor bakalım Susuz ve Çöp içinde yaşamak isterlermi

    CEVAP YAZ 0 5
  • oyumuz Akşenere gidecek. 13 Ağustos 2018 13:24 Bak kılıçdaroğlu o bir ümitti ve olacak sen 9 kere yenildin gitmedin,sana oy yok artık,suçu bu sefer de MYK ya atmışsın değişmişmiş,ne alaka yenilen sensin.etrafın değil.

    CEVAP YAZ 1 5
  • Misafir 13 Ağustos 2018 13:19 Güzel insan yalnız değilsin

    CEVAP YAZ 6 2
  • Misafir 13 Ağustos 2018 13:25 AKP Lİ MİSİNİZ.??????

    2 1
  • Misafir 13 Ağustos 2018 13:18 sen kalmasaydın partinin başında kazanılırdı belki ama sen olduğun için kazanılamayacak.ilk kez bu seçimde oy vermeyeceğim. iyice hüsrana uğramadığın sürece senin gideceğin yok.

    CEVAP YAZ 1 9
  • Misafir 13 Ağustos 2018 13:26 KESİNLİKLE ,BU KADAR MAĞLUBİYETE OY VERİLMEZ....

    0 3
  • halit becene 13 Ağustos 2018 13:16 chp yoetiminen ne koy olur nede kasaba .

    CEVAP YAZ 0 6
  • Misafir 13 Ağustos 2018 13:27 GİDECEK OLAN KILIÇDAROĞLUDUR,SUÇ ONUN.

    0 6
  • incemi ince 13 Ağustos 2018 12:57 kandırıkçıı kemal senin bunca yaptıkların yediğin naneler chp deki yalan dolan talan etikmi.Namusluyasan şerefliysen dogru söyle kemal.

    CEVAP YAZ 1 8
  • Misafir 13 Ağustos 2018 13:29 Kendisinin talan tarafı hiç yoktur,namuslu ve şerefli bir insandır,ancak CHPyi yönetemedi değişecek demokrasi gereği...

    1 7
  • Misafir 13 Ağustos 2018 12:46 "...Sadece İstanbul değil, Ankara, Denizli, Balıkesir, Adana, Mersin, Antalya, Uşak kesinlikle alacağımız yerler..." :):):):):) Sesli güldüm laaannnn....

    CEVAP YAZ 0 4
  • Misafir 13 Ağustos 2018 12:39 böldün, bitirdin Atatürkun partisini cek git artik, basiretsiz herif, yeter be .

    CEVAP YAZ 0 5
  • demi yani 13 Ağustos 2018 12:26 o değil de bu deniz baykalı indirirken aday olmayacağım deyip hemen sonra adaylığını açıklamadı mı? etik değer evet olmalı, biraz da hafıza olmalı.

    CEVAP YAZ 0 8
  • Misafir 13 Ağustos 2018 13:32 bu herbir partide aynıdır,fırsatı bulan başa geçer doğal olarak,ama yapamayınca gideceksin,di mi kılıçdaroğlu,size oy vermeyeceğiz.

    0 14
  • Zuhal Çılı 13 Ağustos 2018 12:21 Sayın Kılıçdaroğlu,olağanüstü kurultay talebini,sayı yeyersiz diyerek gerçekleştirmeyişiniz,yaptığınız hak,hukuk,adalet yürüyüşünüzü sıfırlamıştır.

    CEVAP YAZ 0 7
  • Misafir 13 Ağustos 2018 13:33 başkasına adialet ve demokrasi dersi vermek kolay,önce kendin olacaksın.

    0 5
  • ayse 13 Ağustos 2018 12:10 siz bu kafayla mi ülkeyi yöneteceksiniz? PES!!! Daha icinizdeki ikiligi bitiremediniz, yiyin birbirinizi, yaw!Ne koltukmus be kardesim, yapisti gitmiyor, bir türlü. Bu kafayla degil 9 kere, 19 kere kaybetse inatla oturacak belli.

    CEVAP YAZ 0 6
  • Misafir 13 Ağustos 2018 13:34 AKP DE BİAT OLDUDA NE OLDU,BURADA MÜCADELE VAR.DEMOKRASİ KAZANACAK,SİZ TEK ADAMA RAZI OLDUNUZ,BUYRUN SONUCA.

    2 0
  • Misafir 13 Ağustos 2018 12:07 Sayın Kılıçdaroğlu, yeterli sayıya ulaşılamamıştır diyerek olağanüstü kurultayı gerçekleştirmemekle yaptığınız hak hukuk adalet yürüyüşünü sıfırladınız.

    CEVAP YAZ 0 4
  • Misafir 13 Ağustos 2018 12:05 ince yi destekleyenlerin genel seçimden sonra zamansız olağanüstü seçimli kurultay istenmasi ama tüzüğe göre yeterli imzanın bulunamaması,genel başkanın kendisi kalıp ,bazı çalışma arkadaşlarını kenara çekmesi.622 imza yerine 569 imza ile olağanüstü kurultay istemini dakkate almayarak(sayılara takılıp kalma) kabul edilebilir değildir.bunlar partinin yıpranmasına neden olmuştur.swonuç olarak ,ifade edilen belediyeleri hiç birini chp alamaz,elindeki bazılarını da kaybeder.çünküvatandaş ,ülken sıkıntılı gündemi yerine parti içi iktidar ve polikasızlığı önceleyen partiyi cezalandırması kaçınılmazdır.

    CEVAP YAZ 0 4
  • Misafir 13 Ağustos 2018 12:02 kilicdaroglu 8 secim kabeti halen bahane uyduruyor yesinler senin demokratligini

    CEVAP YAZ 0 11
  • misafir kopya 13 Ağustos 2018 11:51 ne kadar sert sözler inanamıyorum :d

    CEVAP YAZ 0 6
  • MİSAFİR 13 Ağustos 2018 11:50 CHP AMERİKAN PROJESİDİR CHPKK İLE BERABERDİR UYANIN YAHU YOK KEMALMİ GİTSİN YOK İNCEMİ GELSİN FİGÜRAN BUNLAR KARDEŞİM OYUNU OYNATANA DİKKAT EDİN

    CEVAP YAZ 5 9
  • Misafir 13 Ağustos 2018 11:50 Her zaman olduğu gibi yapılmamış seçimleri yine kazanıyor Kılıçdaroğlu. Tabii bu kazanma seçim akşamı saat 10 da bitiyor. O saatten sonra "gelecek seçimi kazanma" başlıyor.

    CEVAP YAZ 0 6
  • Misafir 13 Ağustos 2018 12:11 9 kere kaybetti, daha 19 kere kaybeder bu kafayla, insanda biraz utanmak olur.

    0 4
  • MİSAFİR 13 Ağustos 2018 11:49 KARDEŞLERİM ALDANMAYIN BUNLARIN HEPSİ TÜRKİYENİN TAKOZU ÜLKEMİZE TERÖRÜ YAYMAK GİBİ BİR GÖREVLERİ VAR UYANIN ARTIK LOOOOOVVV CHPKK ÇOK TEHLİKELİ 80 YILDIR MİLLİ İMANLI DÜRÜST NAMUSLU HİÇ BİR DEVLET BAŞKANINI BIRAKMAMIŞLAR YA ASMIŞLAR YA İFTİRA ATIP HIRSIZLIKLA SUÇLAMIŞLAR MAHKEMELERDE ESKİDEN BUNLARIN ARKA BAHÇESİ OLDUĞU İÇİN MİLLETİN KAZANDIRDIĞI HİÇ BİR DEVLET BAŞKANINA GÜN YÜZÜ GÖSTERMEMİŞLER ORDUYU ARKALARINA ALIP DARBE YAPIP HÜKÜMET OLMUŞLAR SİZ NE ZAMAN UYANACAKSINIZ YA HUUU

    CEVAP YAZ 2 10
  • hakkı 13 Ağustos 2018 11:49 bu partimi çözecek TÜRKİYE CUMHURİYETİNİN sorunlarını. parti genel başkanlığına layık görmedikleri adamı cumhur başkanı adayı gösterdiler. şimdide ortada 630 imza var. imzalar gerçek mi, mükerrer mi? imzalar çekildi mi çekilmedi mi? her türlü dalavere iş bu partide. birde seçim zamanı gelince oy hırsızlığından bahsediyorlar. şu yaşanan gelişmeler gösteriyorki oy hırsızlıgında hangi parti uzman ortaya çıktı...

    CEVAP YAZ 0 9
  • reiz 13 Ağustos 2018 11:46 hatırladığım kadarı ile bir zamanlar bu sözü sanki bir yerde duymuştum.Hatırlıyomusun sayın kılıçdaroğlu.

    CEVAP YAZ 0 6
  • efe 13 Ağustos 2018 11:44 Cikip bir de sayin erdogana dikdatör diyor .Komedi dukkanı gibi

    CEVAP YAZ 1 10
  • Misafir 13 Ağustos 2018 12:12 ki. yapisti koltuga, 9 kere kaybetti hala siritiyor iyi mi?bu kafa Türkiye'yi yönetecek, kendi partisini bölmekten baska ne isi var

    0 5
  • Misafir 13 Ağustos 2018 11:44 Ülke kriz derdinde.. bu adam koltuk derdinde...

    CEVAP YAZ 0 6
  • Frankfurt 13 Ağustos 2018 11:40 İnce tamamen chp nin ahlâkî çizgisinde ilerliyor aynısını bilindiği gibi kılıçdaroğlu da deniz baykal a yapmıştı bunların ahlâk dedikleri inançları gereği budur.

    CEVAP YAZ 0 6
  • yüzdeyüzmilli 13 Ağustos 2018 11:33 Ahlaktan bahsedene bak!!! Dinimi küfreden müslüman olsa bari!!! TSK'ne ve devlete her firsatta katil diyen yönetici secmekle övünen, TSK'nin PKK operasyonlarini her firsatta engellemeye calisan KK, ve yetmezmis gibi PKK'yi her firsatta meclise sokan CHP'nin genel baskani AHLAK DERSI VERIYOR!!!!

    CEVAP YAZ 1 11

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro