İsrail'den İran'daki olaylarla ilgili açıklama

İsrail Ulaştırma ve İstihbarat Bakanı Yisrael Katz, İranlı göstericilerin özgürlük ve demokrasi mücadelesini kazanmasını umduğunu söyledi.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN İsrail'den İran'daki olaylarla ilgili açıklama haberine yorum yapın

tw gp fb rs yukarıdaki hesaplarınızdan biri ile yorum yapabilirsiniz adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR16 YORUM
  • Misafir 02 Ocak 2018 10:01 Doğru İsrail kimsenin işlerine karışmaz, oturur kenarda uslu çocuk gibi bekler, niye kendini yorsun ki elinde abd gibi bir maşa dururken.

    CEVAP YAZ 0 1
  • gencoglu 02 Ocak 2018 09:31 İRAN=SUUD=ABD=İSRAİL=İNGİLİZLER ARALARINDA HİÇ BİR FARK YOK HATTA İSLAM ALEMİ İÇİN İRAN VE SUUDİLER ABD DEN İSRAilden DAHA ÇOK TEHLİKELİDİR ONUN İÇİN İRAN DAKİ OLAYLARI SADECE SAPKIN MEZHEPLERİNİN GÜCÜ KIRILANA KADAR DESTEKLEMELİYİZ AMA ASLA SURİYE VE IRAK GİBİ OLMAMALARI GEREKİR SURİYEDE KATLEDELİN YÜZBİNLERCE BEBELERİN AHI TUTMAYACAKMI ZANNEDİYORLAR ALLAHIN LANETİ GAZABI SUUD=İRAN=ABD=İSRAİL=İNGİLİZLERİN ÜZERİNE OLSUN

    CEVAP YAZ 1 2
  • gencoglu 02 Ocak 2018 09:28 BİR KIZILDERİLİ ATASÖZÜ DERKİ SUDA İKİ BALIK KAVGA EDİYORSA MUHAKKAK ORDAN UZUN BACAKLI BİR ŞEYTYTAN İNGİLİZ GEÇMİŞTİR ABD İNGİLİZ OLDUĞUNA GÖRE ŞÜPHE YOKKİ ABD BU İŞİN BAŞ MÜSEBBİBİ

    CEVAP YAZ 1 1
  • la tahzen 02 Ocak 2018 09:11 bir gün o özgürlük sizi vuracak israil köpeği ve abd köpeği.

    CEVAP YAZ 0 2
  • Misafir 02 Ocak 2018 09:01 BOZKURT İSİMLİ YORUMCUNUN YORUMUNU BEĞENMEYEN SEN DE Mİ BEBEK KATİLLERİNDENSİN

    CEVAP YAZ 0 0
  • BOZKURT 02 Ocak 2018 08:24 MÜSLÜMANLARIN ÖLDÜRÜLMESİNDEN ZEVK ALAN, İNSANLIKTAN NASİBİNİ ALMAMIŞ BEBEK KATİLLERİ, İNŞALLAH BİR GÜN SİXİNDE SONUNUZ GELECEK.

    CEVAP YAZ 1 6
  • Misafir 02 Ocak 2018 04:53 Mezopotamyanin kadim halklari ibraniler persler kurdler eski tarihte dostluklar kurmuslar hatta sah zamanindada gene israil iran iliskileri iyi olmus. Ancak su zamanda bu mumkin deil cunku perslerin ve kurdlerin cogunlugu bunu istemiyor. Dolayısıyla israil bosuna sevinmesin.

    CEVAP YAZ 5 1
  • vatani seven 02 Ocak 2018 00:17 Hiç bir zaman musluman ulkeler bir birine yardim etmeyi sevmez petrol dini imani para krallik diktatorluk orta doguda birbirine dost olan ulke varmi bunlar insan olsa filistin halkina yardim eder

    CEVAP YAZ 7 0
  • Misafir 01 Ocak 2018 23:33 Yahudilerden müslümana dost olmaz.

    CEVAP YAZ 5 5
  • Boğaziçili 01 Ocak 2018 21:26 Bütün otoriter rejimlerde görüldüğü üzere gösteriler “dış güçlerin oyunu”, “ajanların provokasyonu” olarak görülüyor ve rejimin sadık vatandaşları “ajanlara” karşı koymaya teşvik edilerek toplum birbiriyle vuruşmaya itiliyor.

    CEVAP YAZ 10 5
  • Günes 01 Ocak 2018 20:54 Kilasik emperyalist hedefi.Ülke yıkılacaksa gelsin demokrasi. Bağımsız olacaksa gelsin amerkan usağı kırallik

    CEVAP YAZ 7 3
  • SİVASLI 01 Ocak 2018 20:09 İRANLILAR AKLINI BAŞINA ALSIN ABD DEN İSRAİL DEN SİZ ÖVGÜ VE DESTEK GELİYORSA ORTADOĞU IRAK SURİYE LİBYA VS EN DRAMATİK BU ŞEYTANLARA ALDANMAYIN.ÖRNEK

    CEVAP YAZ 13 1
  • HATAYLI 01 Ocak 2018 19:25 Bu doğru!......... İsrail kimsenin iç meselelerine karışmaz!... Ancak halkların "özgürlük ve demokrasi mücadelesini" de desteklemez!....

    CEVAP YAZ 2 12
  • Gazeteci© 01 Ocak 2018 19:08 Amerika Birleşik Devletleri federal hükûmeti İsrail'i ve emperyalizmi destekler, çok uluslu Amerikan şirketleri kan emer!....Ama Yargı siyasetten bağımsızdır ve tarafsızdır..

    CEVAP YAZ 3 2
  • osmancık 01 Ocak 2018 19:05 Bu demokrasi her nasıl bir şeyse en büyük destekçileri ABD ve İsrail. Her türlü kirli amaca vasıta birşey mübarek!. Amerika Irakı da demokrasi getirmek için işgal etmişti.

    CEVAP YAZ 4 1
  • hasan erdur 01 Ocak 2018 19:03 irandan sonra sıra tüğrkiye ye gelecek.adamlar milim milim de olsa 100 önce ki planlarını devreye sokuyorlar.uyanık olmalıyız.iranlilarında uyanık olması gerekiyor.

    CEVAP YAZ 6 1
REKLAM
REKLAM REKLAM
Dilediğiniz platformdan Bizi izlemeye devam edin! tw gp fb rs
REKLAM REKLAM

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro