''Fatih Camii'ni bombalayacaktı'' denilen komutana yeni görev

Balyoz Davası'nda, Fatih, Beyazıt, Eyüp ve İsmailağa camilerini bombalayacağı öne sürülen ve 3 yıl hapis yatan Tuğgeneral Ali Demir, Azerbaycan'ın başkenti Bakü'ye Askeri Ataşe/İçişleri Müşaviri olarak tayin edildi.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN ''Fatih Camii'ni bombalayacaktı'' denilen komutana yeni görev haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR6 YORUM
  • Misafir 25 Temmuz 2018 10:12 bu ne perhiz bu ne lahana ??? bu camileri bombalayacak diyen iftiracılar kimdi ki??? bu askeri üç yıl iftira ile ömrünü hapseden şeytanlar kimdi?? bu askere madem masumdu o zaamn dün neden arka çıkmadınızda orduyu fetöcülerin talanınnıa seyirci kaldınrız? dün iftira atanl fetöcüler imanamı geldide görev verdi?

    CEVAP YAZ 1 66
  • Misafir 25 Temmuz 2018 10:32 neden fetönün siyasi bağlarıda tutuklanmıyor? gerçek adalet olsa hükümette yukardan aşağıya kimse kalmaz kapatılır aslında ama ...ama ülke 50 yılm geriye gitimştirve toparlanmak epey zaman alır. inşallah kenan evren sonunda ölmeden yargılandı, sizde ölmeden adaletin karşısında diz çökersiniz.

    0 2
  • REIS 25 Temmuz 2018 10:12 Burada bir alman finosu yorum yaziyor arastirin kesin ajandir.

    CEVAP YAZ 2 1
  • Misafir 25 Temmuz 2018 10:22 olaya tarafsız bakarsak ,rtenin el sıkıştığı kişilerin işi rast gitmiyorki... bakın özilin baüşı derrtte ve takımdanda oldu

    0 4
  • Misafir 25 Temmuz 2018 10:04 Alman Milli Futbolcunun Seçimler için propagandaya alet olmak RTE ile fotoğraf çektirmek milli midir?.....

    CEVAP YAZ 2 6
  • ASSİVAS 25 Temmuz 2018 09:37 FETO ALÇAĞI PİSLİĞİNİN YÜZÜNDEN YÜZLERCE İNSAN İŞİNDEN GÜCÜNDEN AİLESİNDE CANINDAN OLDU, ERGENEKON İSMİNİ DE ALÇAK SOYSUZ TÜRKLİĞE HAKARET OLARAK ORTAYA ATTI, BU ARADA MUHAFAZAKAR KESİMDE BUNLARI DESTEKLEDİ HİÇBİR ZAMAN İNANMADIM BU ALÇAK MENDEBUR ABD TASMALI ALÇAĞA, GÜZEL OLMUŞ SEVİNDİM BU ATAMA YA?

    CEVAP YAZ 0 3
  • Misafir 25 Temmuz 2018 09:36 "Türkiye IMF’den yardım isteme noktasına geldi" Die Welt gazetesi ekonomi editörü Holger Zschaepitz, Türk bankaları ve şirketlerinin bir yılda 182 milyar dolar dış borç ödemesi gerektiğini, bunu tek başına sağlamasının mümkün olmadığını söyledi.

    CEVAP YAZ 2 1
  • Fikirci Fkri 25 Temmuz 2018 09:30 Bu olay yargının bağımsız ve tarafsız olmasının önemini vurgulamaktadır. Ama ders almıyoruz.

    CEVAP YAZ 0 3

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro