Erdoğan'dan İnce'ye sert sözler! 'Ne zaman Hitler oldun ya?'

Zonguldak mitinginde konuşan Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Muharrem İnce'yi hedef alarak, "Ya benim bu milletim bir defa senin gibi haddini bilmez birisine 24 Haziran’da zaten haddini bildirecek. Sen ne zamandan beri Hitler oldun ya? Türkiye hukuk devleti. Türkiye’de yargı var, sen önce bunu öğren" ifadelerini kullandı.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Erdoğan'dan İnce'ye sert sözler! 'Ne zaman Hitler oldun ya?' haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR25 YORUM
  • AYYILDIZ 07 Haziran 2018 03:30 Fetö ve her çeşit vatan millet düşmanı hain her yerde. İnternet haber sitesi yorumlarını takip edin bulun artık bu soysuzları

    CEVAP YAZ 0 12
  • Misafir 06 Haziran 2018 15:31 zaten akp açılımı***(Ayakkabı Kutusu Partisi) dir

    CEVAP YAZ 12 198
  • Misafir 07 Haziran 2018 03:28 Bu internet haberde misafir gibi rumuzlar kullanarak yorum yazan vatan millet devlet düşmanı soysuzlara ne zaman sıra gelecek.

    0 12
  • depocu 06 Haziran 2018 11:21 "BOLU TÜNELİNİ PATATES DEPOSU YAPALIM FİKRİ AKP'NİN KENDİSİNE AİT. Bu tünelin yapımı 90'ların ortasında başladı. 1999 depreminde ve sonra olan Düzce depreminde ciddi zarar görmüştü. Tabi ki yapımına devam edildi. AKP iktidara geldikten sonra AKP il başkanı "atıl durumda olan kısımları patates deposu" yapalım demişti. O zaman yandaş medya olmadığı için çarşaf çarşaf gazetelerde çıkmıştı. Oradan patates deposu konusunun CHP değil AKP'den çıktığını hatırladım. Doğru hatırlamışım.

    CEVAP YAZ 0 120
  • Misafir 06 Haziran 2018 11:21 "Türkiye hukuk devleti. Türkiye’de yargı var " Nerde?Gören yada yerini bilen bizede bildirirse iyi olur

    CEVAP YAZ 0 7
  • erdem ertekin 06 Haziran 2018 11:19 Ben de şunu sorayım.Bingöl ne zaman Diyarbakır oldu sahi?Bingölde Diyarbakıııır sesin çıkmıyooorr dedi kendileri de ondan sordum.

    CEVAP YAZ 0 4
  • tercanlı 06 Haziran 2018 10:39 2 yılda 12 bin milyoner Türkiye’yi terk etti.Neden terk etti acaba.Hitlerden mi?

    CEVAP YAZ 1 11
  • erkan ercan 06 Haziran 2018 10:21 kimse de dememiş ki insanlarla cahil diye dalga geçerken anayasada paşalık terimi mi varmış esas bir onu soralım diye?

    CEVAP YAZ 0 6
  • remzi çil 06 Haziran 2018 10:21 Orada olsaydım "ben de paşayım, sen de paşasın, gel seni bir öpeyim, hadi siz de paşa olun, herkes paşa olsun." diye patlatırdım espriyi.

    CEVAP YAZ 1 3
  • erdi 06 Haziran 2018 10:19 paşam bi dur ya!!!! ha ha h a

    CEVAP YAZ 0 2
  • musti 06 Haziran 2018 10:19 90 yıllık sistemde her yasa, bir diğeriyle bağlantıdaydı tabi. Partili cumhurbaşkanı olmadığı için, askerlerin de cumhurbaşkanı ile muhabbetine izin vardı.Partilerle münasebete izin yoktu. E şimdi partili cumhurbaşkanı mümkün olunca, askerin siyasi toplantılara gidememesi kuralı boşa düştü. hatlar koptu... adında Adalet olan parti bu askeri yasayı tamamen kaldırmadığı için, de facto olarak "bizim partilere gelebilirsin çünkü o siyasi sayılmaz, ötekilerinkine gitmen yasak" durumu oluştu... dediğim gibi... adalet adında bu partinin.

    CEVAP YAZ 0 6
  • mahir 06 Haziran 2018 10:16 Kasımpaşa demek istemiş sanırım. he he tamam sen de paşasın ya.

    CEVAP YAZ 0 3
  • eren eren 06 Haziran 2018 10:13 Ahha cahil diyene bakın.

    CEVAP YAZ 0 3
  • Misafir 06 Haziran 2018 10:06 Evet mükemmel bir hukuk sistemi var mesela sebgis diye bir sistem var yani bildiğin telefon ile çalışıyor...Eyyyyyy Merkel onu bıraktım,zaten işe yaramaz bir adamdı.....Eyyyyyy Trump onu bıraktım....hayrını gör....görüyorsunuz mükemmel....anlatmaya gerek yok....her şey ortada....

    CEVAP YAZ 0 7
  • dilen 06 Haziran 2018 10:03 AK Partili kardeşlerim, Reis, tv.lere çıkıyor, kimse izlemiyor, izlemede 5.sırada...Mitingler boş geçiyor, millet ne düşünüyor ekonomi için... bu millet REİS'in değerini anlaması için bu dönem dilensin....zaten 6 ay da kaçarlar.. 2019 mart seçimlerinde dinlenmiş olarak yeniden seçeriz.

    CEVAP YAZ 1 11
  • MİSAFİR 06 Haziran 2018 10:01 YAHU BEN SİZE EN DÜRÜST ANKETİ SÖYLEYİM BU ANKET ŞİRKETLLERİ HER BİRİ BİR YERİN UŞAĞI ABD YE TERÖRE ÇALIŞAN BİLE VAR ŞİMDİ ŞÖYLE ,,,ABD, SAHTE ÇAĞDAŞLAR, GERİDEN AYDINLAR, DİPLOMALILAR, PKK ,CHP, İYİ ,SADET TOPLAMI YÜZDE 47 TAMAMMI, BUNLARIN KARŞISINDA İMANLI ADALETLİ MERHAMETLİ NAMUSLU DÜRÜST VATAN MİLLET SEVDALISI İNSANLIK DOSTU ERDOĞAN YÜZDE 53

    CEVAP YAZ 9 0
  • MİSAFİR 06 Haziran 2018 09:59 YAHU BEN SİZE EN DÜRÜST ANKETİ SÖYLEYİM BU ANKET ŞİRKETLLERİ HER BİRİ BİR YERİN UŞAĞI ABD YE TERÖRE ÇALIŞAN BİLE VAR ŞİMDİ ŞÖYLE ,,,ABD, SAHTE ÇAĞDAŞLAR, GERİDEN AYDINLAR, DİPLOMALILAR, PKK ,CHP, İYİ ,SADET TOPLAMI YÜZDE 47 TAMAMMI, BUNLARIN KARŞISINDA İMANLI ADALETLİ MERHAMETLİ NAMUSLU DÜRÜST VATAN MİLLET SEVDALISI İNSANLIK DOSTU ERDOĞAN YÜZDE 53

    CEVAP YAZ 10 0
  • Misafir 06 Haziran 2018 09:32 yolun sonu görünüyor alametleri bunlar

    CEVAP YAZ 3 27
  • Misafir 06 Haziran 2018 10:02 tabi tabi ... cok beklersin ;)

    4 0
  • MİSAFİR 06 Haziran 2018 09:09 ŞİMDİ EĞRİ OTURAK DOĞRU KONUŞAK ERDOĞAN BABAMIZIN OĞLU DEĞİL BİZ ONUN PARTİSİNE ÜYEDE DEĞİLİK KÖMÜRDE ALMADIK MAKARNADA YEMEDİK AMMA VELAKİN TARAFSIZ GÖZLE BAKINCA ŞU ERDOĞANDA NAMUS ONUR ASALET ŞEREF İMAN DÜRÜSTLÜK VATAN MİLLET SEVGİSİ ADALET MERHAMET VAR. BU ADAMA SALDIRANLARA BAKIYORUM KENDİNİ AYDIN SANAN DİPLOMALI CAHİL CÜVELA AYYAŞ İSLAM DÜŞMANI ÜLKESİNİ SATAN TERÖRE DESTEK VEREN DEVLETE SALDIRAN YEDİĞİ KABA PİSLEYEN EMPERYAL SİYONİST TERÖRİST DOSTU İNSANLIKTAN ÇIKMIŞ HAİN BİR KİTLE VAR SİZ OLSANIZ KİMİ DESTEKLERSİNİZ

    CEVAP YAZ 9 3
  • MİSAFİR 06 Haziran 2018 09:03 TERÖRE EMPERYALİZME SİYONİZME KOMİNZME YANİ UŞAKLIĞA TÜRKİYEDE KARŞI OLAN TEK ADAM SAYIN RECEP TAYYİP ERDOĞAN SİZLERDEN FARKI ONURLU NAMUSLU İMANLI ADALETLİ VATAN MİLLET SEVDALISI İNSANLIK DOSTU OLMASIDIR ARADAKİ FARK ÇOK BÜYÜK KAPANMAZ BİR FARK BU SALDIRILARINIZ EZİKLİĞİNİZİN İŞARETİDİR

    CEVAP YAZ 16 5
  • Misafir 06 Haziran 2018 10:04 Breh amma şişirmişsin balonu breehh...

    0 3
  • MİSAFİR 06 Haziran 2018 08:58 DENEYİN BAKIN GÖRÜN ,SADECE ÜNİVERSİTE LİLERİ SEÇİME SOKUN 24 SAAT İÇİNDE TERÖR ABD RUSYA ÜLKEYİ İŞGAL EDERLER BATIYA FETÖ DOĞUYA PKK YI YERLEŞTİRİR ABD NİNDE KUCAĞINDAN İNMEZLER TABİ ANINDA RUSYA OLURUZ ANINDA ÇÜNKÜ BU ÖRÜMCEK KAFALAR IRAKI SURİYEYİDE BÖYLE İÇERDEN YIKTILAR ABD VERDİ BU HAİNLERE GAZI DESTEĞİ ,BİRDE SADECE ÇOBANLARI OKUL OKUMAMIŞLARI SEÇİME KOYUN GÖRECEKSİNİZKİ BU ÜLKE HİÇ YIKILMAYACAK TERÖR BU ÜLKEYE UĞRAMAYACAK VATAN MİLLET DEVLET DÜŞMANLARINA AYDIN DEĞİL HAİN DENİLECEK YANİ ADALET GELECEK

    CEVAP YAZ 14 4
  • Misafir 06 Haziran 2018 10:06 Yuh artık bu kadar akıl sığlığı mı desem yoksa yandaşlık hastalığı mı desem.Bu kadar komplo üretebildiğine göre bu yazdıklarının olmasını en çok sen istiyorsun demek.

    0 1
  • MİSAFİR 06 Haziran 2018 08:53 OSMANLI SİZİN GİBİ EZİK DEĞİLDİKİ OSMANLIDA NAMUS ONUR HAYA DİN İMAN VARDI OSMANLI SİZİN GİBİ BATI UŞAĞI TERÖRİST OLSAYDI BU ÜLKEDE ŞİMDİ İSİMLERİNİZ CORCH OLURDU

    CEVAP YAZ 24 4
  • MİSAFİR 06 Haziran 2018 08:51 NE SAÇMALAYACAKLARINI ŞAŞIRMIŞLAR BATI UŞAĞI TERÖR SEVİCİ OLUNCA AKILDA GİDİYOR TABİ BU SAHTE AYDINLAR TUTTURMUŞLAR PROMPTER KELİME YABANCIYA BUNLARDA YABANCI HASTASI ,ULA KOSKOCA REİS SİZİN GİBİ CAHİL SEVİYESİZ EZİKLERE NE DESİN ,SİZDE AKIL OLSA İMANLI NAMUSLU ONURLU VATAN MİLLET SEVDALISI ADALETLİ MERHAMETLİ İNSANLIK DOSTU ERDOĞANDAN YANA OLURDUNUZ .DEVLET DÜŞMANI OLURMUYDUNUZ YEMEK YEDİĞİNİZ ÇANAĞA PİSLERMİYDİNİZ.AKIL YOK TERÖRDEN BATIDAN DÜŞMANLIKTAN YIKMAKTAN BÖLMEKTEN YANASINIZ GİTTİNİZ EMPERYAL UŞAĞI OLDUNUZ ,TÜRKİYEDEDE SİZİN GİBİ HAİNLERE AYDIN DEYOLAR ÜÜÜ HEH HEEH HEEE

    CEVAP YAZ 7 4
  • Misafir 06 Haziran 2018 10:07 Hah konuş papağanım konuş...Burada da konuş...

    0 2
  • misafir 06 Haziran 2018 08:43 türkiyenin okumuşları hukukun içine terörü sokmuş,üniversiteler abd ye çalışıyor adam yetiştiremiyoruz diplomayı alan büyük bölümü islam düşmanı müslüman düşmanı devlet düşmanı hain terör kafalı çıkıyor okuldan ,okullar acilen emperyalist kominist dinsizlerin ellerinden alınmalı türkiyenin emrine verilmeli

    CEVAP YAZ 7 4
  • Misafir 06 Haziran 2018 10:07 şimdi de küçük harfle konuş papağanım konuş.

    0 2
  • misafir 06 Haziran 2018 08:40 yanlız üniversite mezunlarını seçime sokun yemin olsun 24 saat içinde nerde terör kafalı nerde türkiye düşmanı nerde hain var seçer meclise oturturlar hemen ertesi gün doğuya pkk yı batıya fetöyü yerleştirir üstlerine abd yi çeker ülkeyi suriyeye çevirirler .ırakı suriyeyi yıkan sahte aydın geriden çağdaş kesim bu kesim ,üniversitelerde yüzde 70 şi ülke düşmanı islam düşmanı müslüman düşmanı yetiştirilmiş bütün dertleri islam ama açıklayamıyorlar çünkü halkın yüzde doksandokuzu müslüman ,o yüzden nerde bir imanlı namuslu onurlu insan görseler hemen saldırı çirkef çamur moduna giriyorlar

    CEVAP YAZ 6 3
  • Misafir 06 Haziran 2018 10:08 yeter papağanım yeter.Hep aynı şeyleri yazmışsın alt alta çok belli etmişsin hahahahahahah

    0 3
  • EFE 06 Haziran 2018 08:00 TÜRKİYE HUKUK DEVLETİYMİŞ...TÜRKİYE DE YARGI VARMIŞ...KİM ALKIŞLIYOR BUNU..AĞA MİLLETLE EĞLENİYOR....

    CEVAP YAZ 5 27

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro