Dolar ve euro neden yükseliyor! Saat 15.00'da çeyrek altın 400 lirayı gördü

Kurban bayramını sakin geçiren dolar ve euro şaşırtıcı bir şekilde yükseliyor. Dolar kuru bugün 6.20'yi devirirken euro satış fiyatı da 7.28 lirayı buldu. Gram altının fiyatı 242 lirayı, çeyrek altın 401 lirayı gördü.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Dolar ve euro neden yükseliyor! Saat 15.00'da çeyrek altın 400 lirayı gördü haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR10 YORUM
  • Kömürcü 29 Ağustos 2018 02:05 Anamız ağladı kömürü aldık kuruma verdik tl olarak ödediler dolar olarak borçlandık evimi arabamı kamyonetimi var olan paramı verdim Hale’n kurtulamadım bu dolar borcundan bi gün uyanıyorum borcum 300 bin tl bi gün uyanıyorum Olmuş 600.000 tl devletin mal alım müteaitlerine yardımcı olması lazım bittik öintihar edecez artık hakkım haram olsun çoluk çocuğumun hakkıdır allah kahretsin

    CEVAP YAZ 0 2
  • Misafir 28 Ağustos 2018 20:48 Bizim dünya liderimiz var kokmayın

    CEVAP YAZ 2 5
  • as 28 Ağustos 2018 18:13 eee.. ekonomimiz çok iyi, fransa avrupa bizimle,zaferlere koşacağız da ondan yükseliyor gibi!!

    CEVAP YAZ 9 15
  • oh millete 28 Ağustos 2018 16:53 ekonominin durumu bu, olacak olan gerçekleşiyor, abd ve fetö varken bahane de hazır, bir nutuk bir posta da koydunmu değme gitsin oh ne ala memlekette köşeyi dönenler dönüyor, kazık birilerine...

    CEVAP YAZ 4 25
  • Cem 28 Ağustos 2018 16:48 1_2 gün sonra 7 TL ye yaklaşır sonra reisleri çıkar yastık yorgan edebiyatı ile verir gazı çakma kahramanlar çıkar dolarını bozdurur düşünce yine alır bu böyle devam eder

    CEVAP YAZ 13 21
  • Hüseyin 28 Ağustos 2018 16:27 Ekonomide bir çok veri negatif. Neyi şaşırtıcı döviz kurundaki artışın. Espri mi yapıyorsunuz?

    CEVAP YAZ 5 14
  • MHP 28 Ağustos 2018 15:57 MHP devletten aldığı seçim yardım parasını dolara çevirmiş 7 lirayken bozdurdular bide vatansever ilk tasladılar yazık çok yazık.

    CEVAP YAZ 10 33
  • Misafir 28 Ağustos 2018 15:43 Bitecek bitecek... Merak etmeyin endişe etmeyin Başkan halledecek.

    CEVAP YAZ 13 3
  • Misafir 28 Ağustos 2018 15:53 :) :) inşallah inşallah

    0 1
  • Misafir 28 Ağustos 2018 15:35 TÜRK LİRASI ÇAĞ ATLADI..................................HERKESİ DÜMBELEK EŞLİĞİNDE GÖBEK ATMAYA DAVET EDİYORUM..

    CEVAP YAZ 3 14
  • koç 28 Ağustos 2018 15:27 bu dolar la oynuyanlara sesleniyorum .bir kişi bile dolar yüzünden işsiz kalırsa ahiretde hesap verme durumu çıkar .senin yüzünden bir gariban işsiz ve aç kaldı diye unutmayın.dünya malı dünyada kalır.....

    CEVAP YAZ 6 4
  • Misafir 28 Ağustos 2018 20:35 Bir kisi bile issiz kalirsa ahirette hesap verir... 2016 buyana kac kisi issiz kalmis bir gunde... hesap nasil olacak acaba...

    1 3

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro