Dolar bugün nefes aldırdı saat 17.30'da 6.50'leri gördü 14 Ağustos 2018 kuru

Günlerdir sert iniş çıkışlarla baş döndüren dolar ve euro bugün nispeten sakin bir seyir izledi. Dolar kuru saat 17.30'da günü 6.54'ten kapattı. Euro'nun satış fiyatı da gün sonunda 7.46 oldu. Kapalıçarşı'da gram altının fiyatı da 250 liraya indi. İşte 14 Ağustos 2018 piyasa fiyatları:

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Dolar bugün nefes aldırdı saat 17.30'da 6.50'leri gördü 14 Ağustos 2018 kuru haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR25 YORUM
  • MMM 14 Ağustos 2018 22:19 2001 krizin de MHP iktidar ortağıydı bugünde iktidar ortağı. O krizde şiddet politikası devredeydi bugünde devrede. O gün Öcalan Türkiye teslim edilmişti, bugün tecritte. O gün ABD sahnedeydi bugün de sahnede. Ne çok benzerliği varmış krizlerin.

    CEVAP YAZ 0 0
  • efe 14 Ağustos 2018 21:29 notad kuru 6.50 belirlemis yurdum insani 3 ten bahsediyir.size ne iciriyorlar acaba bu tur yorumlari yapmaniz icin...

    CEVAP YAZ 0 0
  • Farabi 14 Ağustos 2018 20:37 Geri 3.00 TL ye kadar dusmezse,dusmus saymam ben bunu.Eski yerine gelmelidir.

    CEVAP YAZ 0 3
  • Serdar 14 Ağustos 2018 20:18 6.33 su an bu gece de dusus devam ederse bunun çok bir anlamı olur. 6 nın altına inerse mükemmel olur.

    CEVAP YAZ 0 2
  • Misafir 14 Ağustos 2018 20:38 6 nin altida az.3.00 TL yi gecmemeli

    0 0
  • BU HABERE 14 Ağustos 2018 20:03 Saraylardan, yalılardan çıksınlar, özel uçaklardan, lüks araçlardan insinler, milyarlık vergi borçlarını ödesinler, dolara endeksli hazine garantili ihaleleri iptal etsinler, halkın tasarruf yapıp yapmayacağını o zaman konuşalım. Bunlar ortadayken ne tasarrufu?

    CEVAP YAZ 1 9
  • dobra 14 Ağustos 2018 19:35 Dolar bozduranlar bozdurun iyidir.Ancak sormadan edemeyeceğim. 1. Neden daha önceden dolar aldın? 2. Neden dolar kzanacağını kazandıktan sonra bozduruyorsun. daha önce neden bozdurmadın. 3.Dolar düştüğünde tekrar almayacakmısın. Hiç samimi değilsiniz. Ben neden dolar ve altın bozduramıyorum? Çünkü yok!

    CEVAP YAZ 0 14
  • Akşamcı 14 Ağustos 2018 19:14 Hepimiz aynı gemideyiz ......................................Ama tek adam rejiminde geminin kaptanı, başmakinisti, çarkçıbaşısı, güverte reisi, makine lostromosu, aynı kişi… Bir kişi koca gemiyi tek başına, kazasız belasız güvenli bir limana götürebilir mi?

    CEVAP YAZ 1 9
  • Misafir 14 Ağustos 2018 19:36 Evet zaten ehil olan bir kişi gemiyi güvenli şekilde limana götürür. Birden fazla kaptan ise rotayı şaşırır.

    5 0
  • Misafir 14 Ağustos 2018 19:13 ABD nin derdi Türkiye değil Erdoğan Ailesi

    CEVAP YAZ 0 2
  • Adam 14 Ağustos 2018 19:10 Oh be sonunda dolar düştü ekonomi rayına girdi maşallah

    CEVAP YAZ 0 2
  • Misafir 14 Ağustos 2018 19:09 Düştü dedikleri 6,5!..........................

    CEVAP YAZ 2 6
  • Sjovhu 14 Ağustos 2018 19:06 Dolarin acilen 2.40 seviyesine inmesi gerekir

    CEVAP YAZ 0 5
  • Misafir 14 Ağustos 2018 19:03 yıl 2002 dolar 1.50 tl.yıl 2018 dolar 7.34 tl iken, şimdilik 6.50 ye düştü.yılsonu itibari ile 8.00tl ye yükselmesi ihtimali çok yüksek.bunun adına dolar düştü mü koydunuz?

    CEVAP YAZ 3 7
  • bu hainler 14 Ağustos 2018 19:02 Tanınmış bir ingiliz bankası bu dolar krizi pazar günü yapmış hainler.A-haberin sipikeri söyledi.oysa kalleş Amerikaya'da artık güvenme.!

    CEVAP YAZ 6 2
  • Emre 14 Ağustos 2018 19:00 Dolarsız yaşayabilirsin, ama vatansız yaşayamazsın. ABD’nin nihai hedefi Türkiyeyi bölmek. Bunu görmemek için kör olmak gerek. Bugün dolar arttı diye ağlaşanlar, kendini yerden yere atanlar, her fırsatta Tayyibi suçlayanlar, yahu papaz işin bahanesi, dertleri Türkiyeye diz çöktürmek.

    CEVAP YAZ 6 3
  • Misafir 14 Ağustos 2018 18:23 Sanayicilerimize sesleniyorum. Bankalara saldırarak oralardan döviz alalım gibi yollara tevessül etmeyin. Bu milleti ayakta tutmak sadece bizim görevimiz değil, sanayicinin tüccarın da görevidir. B-C planını uygulamak zorunda kalırım bunu böyle bilesiniz.” Sonuncu cümle ile kambiyo kontrol rejimine geçileceğini ima ediyor Erdoğan. . Başka şıkkı yok.Ya ABD ile masaya oturup şartları tek tek kabul edecek -ki bu kendi idam fermanını imzalamak olur- ya da top yekûn siyasî harp ilan edecek. İkinci şıkkı tercih ettiğini daha nasıl ifade etsin.Çarşamba süre bitiyor

    CEVAP YAZ 2 0
  • Misafir 14 Ağustos 2018 17:57 düştü 6,5 oldu geçen haftaya göre ise uçtu uçtu......

    CEVAP YAZ 3 9
  • Zeynep ( g ) 14 Ağustos 2018 15:52 Dün ile bugün arasında dolarda %5-6 kayıp var yani Lira toparlanıyor ve siz , bu kez spekülasyon yapıyorsunuz ; oysa dün gece global piyasalar iyice karıştı , hepsi şoktaydı ve kütür kütür düştüler , panik havası içinde Abd 'ye bir hayli yüklenildi (benim de içimin yagları eridi :) ve bu sabah itibariyle ülkemde , bankalarda panik falan kalmadı yani Yunanistan 'a döndüremediler, kul köle edemediler !!Bu arada ''Stajyer '' denilen Adam çok iyi toparladı ortalıgı , dogru hamleler , dogru zamanda ve kimsenin tahmin bile edemeyecegi kadar iyi oyunla ateş söndürdü , bugün alkışlar O'na ...:)

    CEVAP YAZ 14 8
  • Misafir 14 Ağustos 2018 17:12 akşam oluyor gardaşş akşama savaş açarlar o dış güçler ....

    0 6
  • Misafir 14 Ağustos 2018 19:22 Bu yoruma olumsuz cevap verenler VH olmalı.

    1 1
  • Emekli 14 Ağustos 2018 15:44 Yahu arkadaş millet bir haftada öyle hale geldi ki dolar 5 buçuk olsa aha düştü diyecek sevinecek nasıl algıdır anlamadım gitti

    CEVAP YAZ 3 15
  • Misafir 14 Ağustos 2018 15:20 Faturası yine halka!......Faturanın Yine geniş halk yığınları ve emekçilere çıkacağı vurgulanıyor!.... Oysa krizin temel nedenlerini ‘ithal girdi bağımlılığı’ ve ‘AKP'nnin gerçek ekonomik programların ortada olmayışı’ olarak sıralandı..

    CEVAP YAZ 14 14
  • Misafir 14 Ağustos 2018 14:44 elhandülillah reis hep kazdırıyeaaah dün talimatıyla 1000 dolar bozdurduk bugün 1078 dolar aldık

    CEVAP YAZ 7 4
  • MİSAFİR 14 Ağustos 2018 14:43 DOLAR DÜŞERDE KALKARDA AMA TÜRKİYENİN BU ZOR DURUMA DÜŞMESİNE SEVİNENLER HEP BÖYLE ALÇAK EZİK SÜNEPE SATILMIŞ YAŞAYACAKLAR ONA YANIYORUM.İNSAN NASIL BÖYLE ONURSUZ OLABİLİR ŞAŞIYORUM

    CEVAP YAZ 14 13
  • Misafir 14 Ağustos 2018 19:25 sen çok yaşa kardeşim.

    1 1
  • Misafir 14 Ağustos 2018 14:21 680 Milyar Dolar Borç yüzde 1’in borcudur. Yüzde 99 bunu neden ödesin?

    CEVAP YAZ 6 10
  • Misafir 14 Ağustos 2018 15:32 GİT REİSİNE ANLAT BUNU ............

    8 10
  • Misafir 14 Ağustos 2018 14:18 vaziyet fena kötüye gidiyor. dolar reise ters düştüler.en iyisi ver mehteri erken seçim. nasıl olsa hazır cahiller varken bu ülkede bir yılda on defada seçim kazanılır. ülke bitmiş umrunda mı ,alkış alkış ülkeyi mahvedenlere alkış doğru söyleyene ver czayı

    CEVAP YAZ 10 11
  • Misafir 14 Ağustos 2018 19:27 Cahil senin bab....dır.

    3 2
  • tepe 14 Ağustos 2018 13:40 dün 7 liradan bozdurup reise yaranmak istenenler sözde milliyetciler bugun dolara tekrar hücüm edince dogal olarak yükselise gectti tabi!!

    CEVAP YAZ 3 23
  • Turgay 14 Ağustos 2018 13:36 Döviz bürolarında alım ile satım arasında 50 kuruş fark var.Yani parasını bozduranı bir de dövizci öpüyor.

    CEVAP YAZ 1 7
  • Misafir 14 Ağustos 2018 14:37 öpsün kendi parasını beğenmeyen abd köpekleri doar kullanıyor. böyle vatan hainleri varken bizim ekonomi düzelmez. en yukardaki bile hala ağzından dolar ı bırakamıyor nede dolar zenginymiş meğer? mezara götürsen geçersiz

    5 6

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro