DEAŞ, ABD askerine saldırdı: 2 ölü, 5 yaralı!

Kuzey Irak’taki askeri operasyonlarda 2 ABD askerinin öldüğü, 5 askerin ise yaralandığı açıklandı. Roketlerle yapılan saldırıyı, DEAŞ üstlendi.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN DEAŞ, ABD askerine saldırdı: 2 ölü, 5 yaralı! haberine yorum yapın

tw gp fb rs yukarıdaki hesaplarınızdan biri ile yorum yapabilirsiniz adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR13 YORUM
  • Misafir 14 Ağustos 2017 22:18 işid İsrail ile suudi arabistana saldırmıyor. genelde bakın bu 2 ülke dışında bütün ülkelerde işid eylemler yapıyor bu 2 ülkenin işidin kurulmasında katkıları gerçekten çok.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 14 Ağustos 2017 21:56 işid iyice azmaya başladı . işidi yoketmenin zamanı geldi ve geçiyor bile. bütün ülkelerin bu işid konusunda taşın altına ellerini koyması lazım bu işidi yoketmek bütün ülkelerin görevidir.

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 14 Ağustos 2017 11:55 DEAŞ ABD DEN ÖZÜR DİLEYİP YANLIŞLIKLA OLDUĞUNU BEYAN ETMİŞTİR. DAHA SONRAKİ AÇIKLAMALARDA KÖPEK KÖPEĞİ ISIRMAZ BU BİR HATAYDI DENMİŞTİR. ŞEYTANIN ORDUSU DEAŞ VE ONUN KURUCUSU ABD.

    CEVAP YAZ 0 0
  • VATANDAŞ 14 Ağustos 2017 10:37 DEAŞI HİÇ SEVMEM. AMA ABD ASKERLERİNİN ÖLMESİNE SEVİNDİM. İYİ OLMUŞ, BİZİM ASKERLERİN ŞEHİT OLMASINA ABD SEBEPTİR. İNŞALLAH DAHA FAZLA GEBERİRLER

    CEVAP YAZ 2 3
  • gencoglu 14 Ağustos 2017 09:37 daeş bugüne kadar israile 1 tane bile taş dahi atmadı neden? çünkü daeş i kuran yöneten abd dir şeytytan terörörrörist terrööröristi kafir kafiri vurmuş çok güzel olmuş yesinler birbirlerini

    CEVAP YAZ 3 2
  • Burdayiz. 14 Ağustos 2017 08:56 Herhalde bu ilk, hiç böyle bir haber yoktu, demekki ABD deaşı ypg'ye sattı.

    CEVAP YAZ 0 1
  • Komik 14 Ağustos 2017 08:20 Işid de Amerikan askeri bunlar birbirini vurmuş.

    CEVAP YAZ 2 3
  • ertürk göktürk 13 Ağustos 2017 22:34 allah askerlere rahmet eylesin kafir işid lileri ve destekçilerini kahır etsin.amin.

    CEVAP YAZ 6 10
  • adaletttt 13 Ağustos 2017 22:30 o deaş değildir pyd yapmıştır abd saklıyordur çünkü kendi verdiği silahlarla vuruluyor zoruna gitmiştir ondan deaş diyordur ahahahahahahahah

    CEVAP YAZ 8 3
  • Ayşenur 13 Ağustos 2017 22:14 Aman nasıl da sevindim..Kendi yarattıkları teröristler tarafından öldürülüyorlar...Hele şu ABD nin içindeki kargaşa hiç bitmese..Bizimle uğraşmayı bırakıp kendi dertlerine düşseler...

    CEVAP YAZ 7 8
  • Misafir 13 Ağustos 2017 22:11 CHP İstanbul Milletvekili Enis Berberoğlu'nu hedef alan açıklamalarına sert cevap verdi.

    CEVAP YAZ 1 0
  • tekin 13 Ağustos 2017 20:39 Allah sayılarını arttırsın. Amerikan ve israil askerlerinin öldüklerini duyduğumda seviniyorum.

    CEVAP YAZ 10 19
  • Bahtiyr AĞar 13 Ağustos 2017 20:05 Allah sayılarını arttırsın. Amerikan ve israil askerlerinin öldüklerini duyduğumda seviniyorum.

    CEVAP YAZ 7 10
REKLAM
REKLAM REKLAM
Dilediğiniz platformdan Bizi izlemeye devam edin! tw gp fb rs
REKLAM REKLAM

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro