Bu mu dindarlık?

Geçen çarşamba günü yazdığım "Seferberlik" başlıklı yazıma pek çok kesimden, farklı tepkiler geldi.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Bu mu dindarlık? yazısına yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU YAZIYA YAPILAN YORUMLAR25 YORUM
  • ev sahibi 26 Ağustos 2018 00:04 Hacca gidenler kurbanlarını Türkiye de ülkemizde kessin.Burdaki garibanlarımıza dağıtılsın. Emin olun çok daha sevap olur. Arapcılığı bırakın adamlar altın arabalara biniyor altın telefon merdiven kullanıyor Aslan besliyorlar.Bizde paramızı onlara kaptırıyoruz.

    CEVAP YAZ 1 0
  • faruk 25 Ağustos 2018 23:09 Bildiğin değil Allahın bildirdiği dindir Allah ,a uyana dindar bildiğine uyana dinidar denilir

    CEVAP YAZ 0 0
  • Hasan 25 Ağustos 2018 15:11 Elhamdulillah müslümanım. Ancak devletimiz laik. İslam devleti olmamızı isterdim. Devletimizin hiç bir kurumu islam gereklerinden dolayı oluşmamıştır. Diyanet işleri dahil. Diyanet işleri islami uygulamaları yönlendirmeye yarar, islama göre devlet işlerini düzenlemeye karışmaz. Ne cihat ilan etme yetkisi sizde var, ne de sizi kafir ilan etme yetkisi ben de var.Allah(c.c.) birliğimizi daim, devletimizi islam üzere eylesin.

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 21 Ağustos 2018 19:47 Geçen haftaki sefserberlik yazınıza ben de yorum yaptım sen de yorumları okuyup iyi analiz yapmıyorsun galiba bu halk bırak kurban parasını canını verir vatanı için lakin sen de yaz artık Devlet te başladı tasarrufa makam araç sayısı resmi uçak sayısı gibi azaltılacak nice şeyler var Devlette tasarrufa gidiyor din kardeşim diye at başlığı yaz Süleyman bey yaz

    CEVAP YAZ 1 7
  • mustafa 20 Ağustos 2018 19:25 ekonomimiz gayet iyi. devletimiz ayakta çok şükür

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 20 Ağustos 2018 13:36 Aynen katılırım Kafir olmayan birine kafir demenin hükmü dinde mevcuttur.Kaldıki kimin kafir kimin olmadığı benim işim olamaz.Mevla hak katında onu tartar. Dinde iftiranın bedelide ağırdır.FETÖ cü olmayan birine FETÖ cü demek veya ima etmek gibi.Dikkat edin sayın yazar Sn.AKŞENER hakkında bunlar yazıldı söylendi.Söyleyene ispatlayın denmiyorda İftiraya uğrayan kendini aklamaya çalışıyor.Özetle algı yönetimi yapılıyor.Benden hatırlatma İftiranın hükmüde ağırdır.Kul Hakkıdır.Vebaldir.Günahtır.

    CEVAP YAZ 0 0
  • nogayhan 20 Ağustos 2018 12:44 Betona parasını ve ömrünün 10-20 yılını gömüp 100 bin lira maaliyetli eve milyonları ödemeye çalışan sonrada kriz çıkınca devlete suç bulup Bin liralık kurbana laf yapan burdada şarap fiyatlarından bahseden kendini bilmezler sizi avrupa birliğine soksak size öZel pasaportlar çıkarıp oraya yerleşmenizi sağlasak çok güzel olurdu şarap fitatlarına takılan arkadaş ; ne güzel olurdu paris te opera meydanında 12-14 yaşında evsiZ şarap içen çocuklarla takılırdın

    CEVAP YAZ 0 0
  • mehmet türkmen 20 Ağustos 2018 11:54 yazılarını severek okuyorum keşke önceki yazınızı yazmadan önce diyanet işleri başkanlığına veya bir müftüye danışsaydınız iyi olurdu

    CEVAP YAZ 0 2
  • Misafir 20 Ağustos 2018 03:58 Sadece Türk kültüründe değil Dünya kültüründe önemli bir yere sahip olan Kavaklıdere , Corvus , Doluca , Buzbağ , ucuz şarap fiyatları ...60 TL'den 180 TL'ye çıktı...................Zamlı memur maaşları ne kadar oldu?

    CEVAP YAZ 0 11
  • Misafir 20 Ağustos 2018 03:52 YILLIK ENFLASYON YÜZDE 15,39 ÇIKTI

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 20 Ağustos 2018 03:51 50 ml'lik Kavaklıdere Fiyatı Kırmızı 115,00 TL!............. Banka emeklisinin zamlı emekli maaşı kaç TL olacak?

    CEVAP YAZ 0 6
  • Misafir 20 Ağustos 2018 03:05 BBC Türkçe’nin aktardığı makalede Türkiye'nin Batı'dan uzaklaştığı belirtiliyor: "Bir zamanlar laik, demokratik Türkiye'nin sonunda Avrupa Birliği'ne katılacağı düşünülürdü...........................Henüz birkaç yıl önce, Türkiye gelişmekte olan ülke yatırımcılarının gözdesiydi. Ama artık o günler geçmişte kaldı. ...Tek bir plan mevcut: Uluslararası Para Fonu'ndan (IMF) acil finansman aramak.........................

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 20 Ağustos 2018 03:03 Economist’in yeni sayısında yer alan Türkiye değerlendirmesinde esas sorunun ‘Erdoğan’ın otokratik tarzı’ olduğu öne sürülüyor.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Vedat çamur 19 Ağustos 2018 19:02 Makalelerinizdeki bağış yapılacak yerleri yada kuruluşlardan bahsederken nasıl bağış yapılacağını da bir dip not olarak yazabilirseniz daha faydalı olacağını düşünüyorum Bu arada korkmadan çekinmeden doğru olan meseleleri yansıttığınız için tşk ederiz Devam yürü

    CEVAP YAZ 1 0
  • Misafir 19 Ağustos 2018 11:14 İyide bizatihi devletin kurban kesme organizazyonu yok kızılay, diyanet bu işi yapıyor oda bedelini almak şeklinde değil o bedelle kurban kesmek suretiyle siz devlete bu kurumlar haricinde nasıl vekelat vereceksiniz verirseniz devlet nasıl ve hangi kurum kesecek siz en iyisi bu konuyu burada kesin

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 19 Ağustos 2018 04:35 NRC haberinde, Nurettin Yıldız'ın, cihatçı silahlı grup Ahrar uş-Şam ile bağları olduğunu iddia ederek, Suriye'deki El Kaide lideri Abdullah Al Muhaysini için "bütün Müslümanların desteğini hak ettiğini" söylediğini yazdı.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Mansur 18 Ağustos 2018 20:35 Kamu kurum ve kuruluşlarında bir türlü önlenemeyen israf ve gereksiz harcamalar almış başını gidiyor.Yapılan hiç bir açıklamada bunların önlenmesine dair hiç bir şey olmadığı gibi,kamuda denetimde yoktur.Bütün sorun denetimsizlik, israf, tasarrufun olmayışı ve aşırı borçlanma dadır. Allah aşkına bu ne zaman önlenecektir?

    CEVAP YAZ 1 2
  • Süleyman Bey Bunu çok iyi biliyorsun 18 Ağustos 2018 19:21 Sadece Belediye ve kamu kurumları tasarruf etse o parayı Devletin hazinesini yatırsalar Bu ülkede Ekonomik kriz kalmazdı

    CEVAP YAZ 0 1
  • Süleyman Bey 18 Ağustos 2018 19:19 Soruyorum Kurban parasını Emekli parasını Sakat parasını Bağışlasın Belediyelerde Tonlarca PELİT ten çikolata yesinler Dağıtsınlar diyemi ...? Bu Bayram Çikolata yemeseler ne olurdu ? Bu Bayram o Pelite ödenen paraları İhtiyaç sahibi insanlara dağıtsalardı ne olurdu ...?

    CEVAP YAZ 0 2
  • miktat 18 Ağustos 2018 18:12 fi tarihinde tunus c.b. habib bourguiba demişki oruç tutmayın çünkü devlet üretime muhtaçtır....sen buna benzer bir şey söylüyorsun....

    CEVAP YAZ 1 6
  • HAYDİ BE 18 Ağustos 2018 16:23 '' FİZİĞİ İLE BÜYÜLEDİ'' HABERİ İLGİMİ ÇEKİYOR, BU YAZI SIKIYOR... NASIL MÜSLÜMANLIK TA SUNUM ANLAYIŞI?

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 18 Ağustos 2018 16:14 3. BÖLÜME EK:

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 18 Ağustos 2018 15:47 4) Kurbanın; yumurtası, yani husyesi, safra kesesi, idrar torbası, ödü, erkeğin ve dişinin tenasül organları yenmez, mekruhtur. Akan kanı ise mekruhun da ötesinde haramdır. >>hayırlı bayramlar.

    CEVAP YAZ 1 1
  • Misafir 18 Ağustos 2018 15:47 3)KONU HAKKINDA HADİSLER:“Topal hayvan, tek gözlü hayvan, hastalığı belli olan hayvan, zayıf ve cılız hayvan kurban edilmez.” (Ebû Dâvûd, Dahaya: 5; İbn Mâce, Edahî: 8)

    CEVAP YAZ 1 1
  • Misafir 18 Ağustos 2018 15:46 2)“Kurbanlık büyükbaş hayvanları da sizin için Allah’ın dininin nişanelerinden kıldık. Sizin için onlarda hayır vardır. Onlar saf saf sıralanmış dururken kurban edeceğinizde üzerlerine Allah’ın adını anın. Yanları üzerlerine düşüp canları çıkınca onlardan siz de yeyin, istemeyen fakire de istemek zorunda kalan fakire de yedirin. Şükredesiniz diye onları böylece sizin hizmetinize verdik.Onların etleri ve kanları asla Allah’a ulaşmaz. Allah’a ulaşacak olan ancak, sizin O’nun için yaptığınız, gösterişten uzak amel ve ibadettir.” (Hac suresi,36–37.ayetler).

    CEVAP YAZ 0 0

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro