Bahçeli'den 'af' çıkışı! Teklifimizin arkasındayız...

MHP lideri Devlet Bahçeli, af teklifi talebini yineledi. Bahçeli, “Meclis nasıl karar verirse... Nihayetinde 50 milletvekilimiz var. Toplumsal beklenti ve ihtiyaç oluştu. Bunu dikkate almak lazım” dedi.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Bahçeli'den 'af' çıkışı! Teklifimizin arkasındayız... haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR4 YORUM
  • Misafir 05 Eylül 2018 09:22 af çıkarsa benim devletime güvenim azalır. devlet ciddiyet ister. yeniden yapılandırma kesinlikle yok dediniz millete süper yüksek faizle trafik cezalarını ödettiniz. sonra 7143 yapılandırmasını çıkardınız. ciddi olun ciddi.

    CEVAP YAZ 1 0
  • Misafir 05 Eylül 2018 09:21 affın sadece sen arkasındasın başka kimse değil. toplumsal beklenti falan da yok. suç işleyen cezasını çeker. Rahşan affını yerden yere vurdun ve haklıydın, olumsuz sonuçlarını herkes gördü. şimdi ne affından bahsediyorsun.

    CEVAP YAZ 0 0
  • beyler beyi 05 Eylül 2018 08:48 250 bin kişi adi suçlardan içerde bir o kadarda terör suçlusu rahşan affında suç makinaları serbest kalınca suç oranı tekrar yükseldi çıkanlar daha fazla suç işledi. nasılsa zırt pırt af geliyor diye insanları suça teşvik etmeyin elinizden geliyorsa ağırlaştırın hangi akla hizmet ediyorsunuz af ak partiyi bitirir tıpkı rahşanı bitirdiği gibi.

    CEVAP YAZ 0 9
  • Misafir 05 Eylül 2018 08:05 SEN O MAFYAYI ÇIKARMAK İÇİN ELİNDEN GELENİ YAP BAHÇELİ, ÜLKE BATSIN UMRUNDA DEĞİL.

    CEVAP YAZ 2 1

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro