Asansör Fetvası

Hoca sanki İsviçre kayak merkezinde, arkasında muhteşem kar manzarası, gözünde güneş gözlükleri... Tefekkür için on numara ortam aslında.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Asansör Fetvası yazısına yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU YAZIYA YAPILAN YORUMLAR25 YORUM
  • ahmet yusuf çamoluk 05 Nisan 2018 15:29 Kervana katılmışsınız, tebrik mi etsek? Beş yıl öncesini bir konuyu bir kısım çıkarları için gündeme taşıyanların ve bunu genel olarak hocaların itibarını düşürmek için kullanmaya çalışanların kuyruğuna takılmayın.

    CEVAP YAZ 0 0
  • mehmet y. 26 Mart 2018 17:50 Hocanın fetvası ortada, araştırmadan saldırmışsın laikçiler gibi. Bu mu müslümanlık ? Özür yazısı yayınlamalısın.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 21 Mart 2018 21:06 Hiç kimseye hiç sözüm yok sana yok bana yok hiç kimseye yok

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 27 Şubat 2018 11:32 bacım o renkli eşarbı da giyme artık, yokmu onun şöyle karası, koyu kahverengisi...? insanların aklına birşey gelir melir de maazallah... o ne öyle kırmızı kırmızı fesüpanallahhh..

    CEVAP YAZ 0 0
  • kaan 27 Şubat 2018 08:55 Kaleminize sağlık, ülkemiz nelerle uğraşırken bunların saçmalıkları canımızı çok sıkıyor...

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 26 Şubat 2018 15:31 Cevizin yüzde 72’si bademin yüzde 80’i ithal Türkiye'de tüketilen cevizin kaçak yollarla gelen de dahil olmak üzere yüzde 72'si, bademin ise yüzde 80'i ithal ediliyor. Toptancılar Amerikan veya Nijerya'dan gelen cevizin Amasya, Tokat, Afyonkarahisar cevizi diye satıldığını söylüyor.

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 26 Şubat 2018 11:58 Açıkça şunu desene... Din adına din tacirliği yapan bazı sahtekar ve sapıklar asansörde geçen 1-2 dakika içinde bile belden aşağısını düşünüyorlar aslında!

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 26 Şubat 2018 11:00 Hadis ile Fetva ile Amel olmaz Kuran ile olur. Hadisde Farz veya Hukum yoktur oldugunu iddia edende kufre girmistir.O yuzden bu tur 2 si 5 kurusa ilim sahibi gecinen ,siyaset ve o siyasetin Ilahiyat egitimi urunu hocalar kaale alinmamalidir.,Bu hoca kiligindaki kara cahil Fetva yetkisine sahipse bu kizkardesimizde fikrini beyan hakkina sahiptir.

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 26 Şubat 2018 10:56 Fetva diye birsey yoktur. Fetva bir sahsin kendi fikrifir beni baglamaz.Beni Allahin Emri yasaklari baglar.Hadileri Kurani olcu ve baz alarak filtreden gecirmediginiz surece sinsi kisilerin uydurup dinimize soktuklari hurafe ve sacmaliklar icinde bogulur gidersiniz.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 26 Şubat 2018 10:54 6 yasinda cocukla cinsellik caizdir diyen adamin hocaligini tanimadigim gibi toplumu cinsel istismara tesvikten hapse tikarim.

    CEVAP YAZ 1 1
  • Misafir 21 Mart 2018 21:08 Tik tak tak ordamiyiz olalim

    0 0
  • murat mumcu 26 Şubat 2018 10:03 basit sorular sorun fetva nedir, kimler fetva verebilir, fetva verecek şahsı kimler tayin eder gibi

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 26 Şubat 2018 10:01 Bu arada bu fetva 5 sene önce yayınlanmış zaten

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 26 Şubat 2018 09:54 Videoyu izledim, müslüman hassasiyeti ile açıklanmış gayet makul şeyler söyleniyor. HANIMEFENDİ oturduğu yerden bir şeyşer yazmak için yazmış gibi. Gayet basit, karalayıcı, gündem şuyken bu yazılırmı vesaire. Bir de kapalı bir bayan olmasına rağmen bazı şeyler sindirilememiş anlaşılan... Not: internethaber yorum yazarken sayfanız güncelleniyor yazılanlar uçuyor, bilginize

    CEVAP YAZ 1 2
  • vvdvd 26 Şubat 2018 08:51 hANIMEFENDİ ÖNCELİKLE SİZLER yazar mısınız kadınlık görevi,evlatlık görevi,babaya sadakat ve itaat,kocaya sadakat ve itaat ve karşılığında cennet.Siyaset yapan insanlar da aleyhte yazı yazamaz biliyorsunuz.İhya-ı Ulumid Din kitabında aile bölümünü okuyup burada yazmanızı tavsiye ederim.

    CEVAP YAZ 1 1
  • İNTİFADA 26 Şubat 2018 08:28 hocanın bu ümmet üzerindeki çalışmalarını yakinen bilmeden araştırmadan tanımadan bu yazınızdan dolayı size eskilerin deyimiyle tek bir şey söylemek istiyorum EDEP YAHUU

    CEVAP YAZ 1 2
  • Misafir 25 Şubat 2018 01:10 Bak hanım evladım, sen daha annenin elinden tutup gezerken, bu hoca ilim tahsil ediyordu. Sen bilmezsin fetvanın ne demek olduğunu, ilimden de nasibini almamamışsın bari sus. O tecavüzler, istismarlar olmasın diye bu fetvalar verilir, hanım evaladım.

    CEVAP YAZ 2 7
  • Misafir 23 Şubat 2018 16:33 hatice hanım yanlış bir konu seçmişsiniz. sizde mi müslümanları ve hocaları karalama kampanyasındasınız. lütfen hocanın birkaç sohbetini dinleyin ondan sonra kendinize ve hocaya bakın yorum yapın. yazık yazık

    CEVAP YAZ 0 6
  • ERENEREN 23 Şubat 2018 15:52 YARIM DOKTOR CANDAN YARIM İMAM DİNDEN EDERMİŞ.

    CEVAP YAZ 1 3
  • Misafir 23 Şubat 2018 15:23 Bu sapıklar Allah'tan korkmuyor. Kanunlardan korkmuyor da, Hoca fetva verdi diye mi vazgeçecekler?. Hocalara fazla görev yüklemişsiniz. Cinsel istismar sapkınlıktır. Sapkın biri de o kadar caydırıcı güç varken (kanunlar), bir Hocanın fetvasından etkilenmez. Ha Hocalara "ses çıkarın, dostlar alışverişte görsün" diyorsanızda, gölge etmeyin başka ihsan istemez, derim.

    CEVAP YAZ 2 8
  • Misafir 23 Şubat 2018 15:13 Keşke araştırıp da yazsaydınız da bizde sizi ciddiye alsaydık yazar hanım.

    CEVAP YAZ 2 3
  • misafir 23 Şubat 2018 14:28 Hocanın binlerce videosundan bir tanesini gündem yapmışsınız.Bu adil bir davranış değil.Çok boş vaktiniz var galiba.Keşke hocadan biraz istifade etseydiniz.

    CEVAP YAZ 3 16
  • Misafir 23 Şubat 2018 14:14 uff keske sussan yanı zaman kaybı bosuna okumayın derım

    CEVAP YAZ 1 2
  • koza 23 Şubat 2018 13:52 müslümanız güya , her işin başı besmele ama sorarım doğan kaç çocuk besmelenin sonucu ?

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 23 Şubat 2018 12:17 Murat Bardakçı kadar ferasetin yokmuş ya ona yanarım!

    CEVAP YAZ 2 4
  • sabahçı 23 Şubat 2018 12:10 Açılan bunca imamhatip okulu,ekranlarda devamlı hocaların topluma mesajları,devleti yönetenlerin hergün dini mecraya yönelik söylemleri, toplumda geçen 15 -20 yılda dini yaşam ve dine meyilin bu kadar artması, fakat sonuç, niye bu kadar rezalet bizde? Peki hiç NEDEN diye sormadınız mı? Başta bizim ülke olmak üzere bu İslam aleminin yaşadığı İslam dışılık neden? İslamilik endeksinde en yakın islam ülkesi 44 biz 102. sıradayız neden? Aslında neden çok basit,ama anlamak isteyene.Çünkü yaşanılan din gerçek İslam değil de ondan.İslam bir inanç dini değildir aksine davranış dinidir.Ayrıca; eğitim,eğitim,eğitim....

    CEVAP YAZ 1 4

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro