AK Partili Turan'dan sert sözler! Türkiye'yi uşak gibi görmek isteyenlere...

ÇANAKKALE'de konuşan AK Parti Grup Başkanvekili Bülent Turan, "Türkiye'nin egemenliğini artık kabul etmek istemeyen, uşak gibi görmek isteyen insanlara, Türkiye hak ettiği cevabı veriyor" dedi.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN AK Partili Turan'dan sert sözler! Türkiye'yi uşak gibi görmek isteyenlere... haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR13 YORUM
  • tahir 13 Eylül 2018 11:58 Hangi cevabı nasıl verdiğimizi de söyleseymiş süpper olacakmış.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 13 Eylül 2018 08:00 Türkiye usak degildir. hamd olsun cumhurbaskanimiza habire ucak aliyoz...

    CEVAP YAZ 2 5
  • Misafir 13 Eylül 2018 07:55 Eyy vatandas bu soylenenlerin hepsine inanıyormusunuz. Dünde borusuymuşuz. Dun borcun 10 ken bugun borcun 150 olmus. Cari acik kapanamayacak şekilde 2 e katlanmis. Dolar 3 aydan beri degil 2 seneden beri ciddi sekilde artiyor. Gelen paralar dogrudan üretim yerine betona yollara gömüldü. 2.ceyrekde büyüdü deniliyor ama 3.çeyrek eksi ile kapanacaktır. Sanayiciler kredi musluklari kapandığı için çalışamaz duruma gelmiştir.

    CEVAP YAZ 1 4
  • Misafir 13 Eylül 2018 07:55 Fakir gelip meclise milyoner olup gidenlere hakkım ZEHİR ZİKKİM olsun.

    CEVAP YAZ 0 6
  • HASAN AL 13 Eylül 2018 07:47 ABD ASKERİMİZİN BAŞINA ÇUVAL GEÇİRDİĞİNDE NEREDE İDİN. ABD NİN TÜM BU YAPTIRIMLARINA KARŞI ABD ÜSLERİNİ DAHİ KAPATAMAYIP KABADAYI GİBİ KONUŞMAK ANCAK HALKI KANDIRIR

    CEVAP YAZ 0 2
  • Misafir 13 Eylül 2018 05:16 Allah zalimlere fırsat vermesin. Masumların ise muhafızı, yar ve yardımcısı olsun.

    CEVAP YAZ 0 4
  • Misafir 13 Eylül 2018 04:11 Türkiye AKP uşagi oldu.Dolar turşusu kuranlar kışın bol bol turşu yer artık.

    CEVAP YAZ 1 3
  • Misafir 12 Eylül 2018 23:56 Akp misyonunu tamamladı, kuruluş felsefesinin dışına çıktı, önceden ezilenin yanındaydı, şimdi ezenin yanında, güç sarhoşu oldular

    CEVAP YAZ 4 10
  • Misafir 12 Eylül 2018 23:36 Bu hükümet ne yapsa malesef muhafazakar diye ön yargi ile bakarlar. Çünkü bunlar aslında yapılana değil yapana bakarlar. Yapılanı değil bozulani görürler.

    CEVAP YAZ 5 5
  • Vatandaş 12 Eylül 2018 23:05 16 yılda ülkeyi getirdiğiniz yer belli. Ne komşu kaldı ne dost. Ekonomiyi konuşmaya gerek yok. Milleti bölmeyi şiyar edenler kendilerini aynada dev zannediyorlar.

    CEVAP YAZ 6 12
  • MISAFIR 12 Eylül 2018 22:36 ZUGURT TESELLISI...LUX SARAYLARDA UCAKLARDA ITIBAR ARAYAN SONUNDA CAKILIR....

    CEVAP YAZ 5 18
  • Misafir 12 Eylül 2018 21:58 RÜŞVET Mİ?............ KATAR EMİRİ’NDEN ERDOĞAN'A UÇAK.....

    CEVAP YAZ 5 10
  • Recep 12 Eylül 2018 21:55 Demirtaşı başkan yardımcısı yapacağım diyen İnce'ye oy veren CHP'lilere sorsan 16 yıldır ekonomik kriz var, 16 yıldır batıyoruz. Gezi olayları, 17-25 aralık operasyonu, 15 Temmuz darbesini, ABD başkanının Türkiyeyi, Türk lirasını ve ekonomiyi hedef alan açıklamalarını bile görmüyorlar dolar neden artıyor diye soruyorlar.

    CEVAP YAZ 17 7
  • Misafir 13 Eylül 2018 11:25 Trollerden kim kaldı değil mi!

    0 0

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro