AK Parti MYK toplantısı sonrası flaş açıklamalar

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan başkanlığında yapılan AK Parti MYK toplantısı 3 saatin ardından sona erdi. AK Parti Sözcüsü Ömer Çelik toplantı sonrası gazetecilerin gündeme ilişkin sorularını yanıtladı.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN AK Parti MYK toplantısı sonrası flaş açıklamalar haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR12 YORUM
  • Misafir 30 Ağustos 2018 04:15 Yığınlar hep böyle miydi? İyilikte iyilik, kötülükte kötülük neşet eder. Bunlara denk gelmeseydi epey bir yığın içindeki eyleme geçmemiş, açılmamış dosyalarla belki de bu dünyadan gidecekken bunlara kapılıp hem bu dünyalarını hem de ahiretlerini berbat ettiler. Ne kötü bir kaybediş.Bunlara kapılıp gitmeyenler için her şey sıfırdan yeniden başlıyor.

    CEVAP YAZ 1 2
  • Misafir 30 Ağustos 2018 03:27 AB reformlarını yaparken bütün demokratlardan destek aldılar. Bugün o zaman destek verenleri eleştirenlerin samimiyetsizliğini boşverin. Doğru yaparken doğru yanlış yaparken yanlış. Kürt sorununda cesurdular. Ekonomide de işler iyi gidiyordu. Ülkenin prestiji zirvedeydi. AB’den ne zaman gün alınacağı konuşulan bir ülkeydi. Merkez ve Sarkozy’nin Türkiye üye olabilir diye endişelendiği günler. Kafası bozulunca darbe yapan, istediği partiyi kapatıp, istediği manşeti attıran askeri vesayetin beli kırılmıştı. O zamana kadar horlanan Anadolu sermayesi en kazançlı günlerini yaşıyordu. Alevi açılımı yapacak kadar çıtayı yükseltmişlerdi. Faili meçhuller durmuştu. Türkiye’yi dünyada örnek bir ülke, İslam ile demokrasinin beraber varolabileceğinin nişanesi yapıp bu ülkeye de bu dine de en büyük hizmeti yapıp tarihe altın harflerle geçeceklerine gidip salak bir Ortadoğu emiri ve onun kulları olmayı tercih ettiler.

    CEVAP YAZ 0 1
  • Oğuzhan 30 Ağustos 2018 01:26 Abd yi Fransayı boşverin. Türk halkının refahını sağlayın. İsteklerini imkan ölçüsünde verin. Bu halk bunu haketti. Emekliye destek olun. EYT sorununu çözün. İnsanları ekonomik özgürlüğe kavuşturun. Sonra kralı gelsin. Bu millet devletini asla yere düşürmez. Sabırlıdır amma bir yere kadar.

    CEVAP YAZ 1 7
  • Demir 29 Ağustos 2018 22:14 işte bu yüzden Ak partiyi seviyorum.Talimatlarla iş yapmıyor,Türkiye sevdasıyla iş yapıyor.Bahçeli sende artık Alaaddin i unutta Türkiye için birşeyler yap!!!

    CEVAP YAZ 26 3
  • Misafir 29 Ağustos 2018 20:43 Erken secim İcin de gundemimizde yok dedıniz

    CEVAP YAZ 3 14
  • Misafir 29 Ağustos 2018 19:53 Dolar Yediye çeyrek var... suçlusu hazır!_______ Donald!..

    CEVAP YAZ 3 19
  • Esnaf adam 29 Ağustos 2018 19:27 Yav daha geçen gün övüyordunuz ya fransayı aha bu sayfada fransa Türkiye işbirliği bilmem ne, günübirlik politikalarla millet de afalladı kime sövelim kimi övelim şaşırdık

    CEVAP YAZ 2 18
  • Misafir 29 Ağustos 2018 19:24 Bundan sonrasında da tarihimizin önemli günleri önemli noktaları bütün milletimize aktarılacak. Bununla ilgili faaliyetlerimiz devam edecek.- Biz sayın Macron'un açıklamarını büyük bir hayretle karşılıypruz. Türkiye ne zaman özgüvenli dış politika uygulamaya başlarsa Türkiye'ye hemen İslamcılık ve Osmanlıcık etiketi yapıştırılmaya çalışılıyor. Sayın Macron'un konuşma metnini açık bir şekilde okudum. Kullandığı kavramlara hakim olmadığını gördüm.adamin her tarafi yalan dolan.

    CEVAP YAZ 2 5
  • TARZAN ZORDA! 29 Ağustos 2018 19:13 Flaş açıklamalar: "Son dönemde ülkemize yöneltilen ekonomik tehdit ve küresel ekonomik zorlukları, Türkiye ve AB’nin birbirinin değerini anlaması için önemli bir fırsat olmuştur." ifadelerine yer verildi.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 29 Ağustos 2018 19:00 vatandasa karsi islenen suclari afetmek ulkemize yakismaz

    CEVAP YAZ 1 3
  • Misafir 29 Ağustos 2018 18:41 Yahu ülke elden gidiyor. Duvara tosladık. Dış Ticaret açığı %100 devalasyona rağmen kapatılamıyor. Gerçek Enflasyon %30'ları aşıyor ama Başkanın liderliğinde toplanan ak parti myk'sı yerel seçimleri nasıl kazanırızın hesabını yapıyor. Başkan çıkar ey amerika ey fransa ey almanya der iş biter. ak parti h,iç telaşlanmasın, biz böyle oldukça her seçimi zaten kazanır.

    CEVAP YAZ 3 15
  • Misafir 29 Ağustos 2018 18:30 Erdoğan'ın bakanları soru önergelerini yanıtlamıyor......Anayasa'da yapılan değişikliğe göre bakanlar Meclis karşısında siyasi sorumluluğa sahip değiller, yalnızca Cumhurbaşkanı'na karşı sorumlular...

    CEVAP YAZ 1 5

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro