Adalet Bakanı Gül'den 'Brunson savcısı' ve 'af' açıklaması!

Adalet Bakanı Abdulhamit Gül, ABD'li Rahip Brunson davasında savcı değişikliğiyle ilgili, "Davanın savcısı değişmedi sadece iddianameyi hazırlayan savcı değişti. Bu rutin bir işlem" dedi. Af konusunda da Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın söyledikleri dışında söylenecek birşey olmadığını ifade etti.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Adalet Bakanı Gül'den 'Brunson savcısı' ve 'af' açıklaması! haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR6 YORUM
  • ahmet 06 Eylül 2018 13:16 af çıksın tekrar suç işlerse girsin diyen arkadaş tekrar suç işleyip birisini öldürürse ya da hırsızlık yaparsa vebalini üstleniyor musun..

    CEVAP YAZ 2 2
  • Misafir 06 Eylül 2018 13:15 Papazi Kitabına uydurup birakirlarsa hiiiiic şaşırmayın.Comarlar saldırıya geçer bu yoruma :))))

    CEVAP YAZ 1 0
  • Misafir 06 Eylül 2018 12:11 Recep cb dedikten sonra size konuşmak düşmez .susmak itaat etmek düşer.

    CEVAP YAZ 0 2
  • MERTOĞLU HALİL 06 Eylül 2018 12:02 BURSA'DA HAKİM !!!SERVET KORKMAZ!!! FETÖCÜLER İLE İLGİLİ VERDİĞİ AKLI ALMAZ KARARLAR İLE İLGİLİ BU İBLİS CAMİASINA KOLKANAT GERDİĞİ BİRDEN FAZLA KARARLA TESCİLLEMİŞTİR,DERHAL HSK NIN SORUŞTURMA AÇMASI GEREKMEKTEDİR,BİR FETÖ SANIĞININ YURT DIŞI ÇIKIŞ KARARINI KALDIRMIŞ VE EL KOYULAN MAL VARLIĞINI İADE ETMİŞTİR,BUNUN RÜŞVET KARŞILIĞI OLDUĞU NEREDYSE KESİN GİBİDİR ANCAK ACİLEN ARAŞTIRILMALI ANTİFETÖCÜ BİR EKİP TARAFINDAN...AYRICA ***İDAM*** CEZASINI BEKLİYORUZ SÖZÜN VARDI REİS-İ CUMHURUM HAYALKIRIKLIĞINA UĞRATMAYIN MİLLETİ AF DEĞİL BAŞ ALMA VAKTİDİR..ACIRSAK ACINACAK HALE GELİRİZ DİYEN SİZDİNİZ İSTİRHAM EDİYORUZ BİZ HAKKI DUYULDUMU SESİMİZ HEEEEEEEEEEEYYYYYY

    CEVAP YAZ 4 1
  • nasıl 06 Eylül 2018 11:56 Toplumda bir beklenti oluştu, af çıksın, tekrar suç işleyen eski cezasını da yatsın, olsun bitsin bu iş. Affetmek büyüklüktür, devlet büyüktür.

    CEVAP YAZ 9 1
  • DİL 06 Eylül 2018 11:53 zaten bişey diyemezsinizki.desenizde ağzınıza geri tıkayıverir.o ne dedimi sizde ebemin dediği deyin çıkın işin içinden.neyinize gerek...

    CEVAP YAZ 0 2

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro