Abdüllatif Şener: Devlette liyakat sistemi yeniden inşa edilmeli

CHP Konya Milletvekili Abdullatif Şener, "Devlette liyakat sistemi yeniden inşa edilmelidir. Şu an geçerli olan liyakat sistemi değil, sadakat sistemine göre iş yapılıyor. Bu, çözüm kabiliyetini ortadan kaldırıyor. Dünyanın her tarafında ekonomi bozulduğunda sorumluluk iktidara aittir" dedi.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Abdüllatif Şener: Devlette liyakat sistemi yeniden inşa edilmeli haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR8 YORUM
  • Rifki 12 Eylül 2018 14:53 Konya'ya gidemiyor erhalde ayrıca sadakatte riyakar kadar önemlidir yeterli köstebek olmasin

    CEVAP YAZ 2 2
  • Misafir 12 Eylül 2018 14:46 Liyakat yerine "bu bizden deyip" de kadroları dolduran bir yönetim ülkeyi karpuz gibi ortadan ikiye böler...Oysa vatan haini olmayan her kim olursa olsun; dinine,diline,ırkına,rengine bakılmaksızın en üst kademelere kadar çıkabilmelidir.İşte o zaman devlet gerçek anlamda şaha kalkar!İnsanlar gerçekten kardeş olurlar...

    CEVAP YAZ 0 1
  • HAKKI 12 Eylül 2018 14:42 Şun anda devlet kademelerine öncelikli olarak seçilmiş ve listelenmişler görevlendiriliyor... Mülakatla öğretmen atamaları bunun en bariz örneği ve çok büyük bir günah! Müslümanım diyen bir insanın ahiret için titremesi gereken en büyük ve ödenmesi asla mümkün olmayan günah, yani "KUL HAKKI!"...Ahirette de "günahsızlık liyakati" olan cennete girecek,olmayan en büyük azabı görecek! Yani orada seçici tek ve adil! Bu dünyada ebediyet yok,ölüm var haberiniz var mı?

    CEVAP YAZ 0 0
  • Mte 12 Eylül 2018 14:27 Bak şu konuşana sen mi liyakat sahibisin.davana sahip çıkardın liyakat sahibi olsan.

    CEVAP YAZ 5 3
  • nadim hatipoğlu 12 Eylül 2018 14:27 devlette liyakat sistemi doğrudur yerindedir insanda da ahlak sistemi derhal uygulanmalıdır ve o zaman sizin milletvekiliğiniz derhal düşürülmelidir hükümette görev yaptığınızda bu söylediklerinizi söyleyip derhal istifa etseydiniz sizi adam yerine kor dinlerlerdi geçmiş olsun siyasi ahlakı olmayanları kimse dinlemez.

    CEVAP YAZ 1 3
  • dayı 12 Eylül 2018 14:23 abi be sen hangi partiden mv secildin

    CEVAP YAZ 0 0
  • mniksek 12 Eylül 2018 14:20 DEVLETTE LİYAKAT SİSTEMİ YENİDEN İNŞA EDİLECEKSE O ZAMAN A.LAATİF ŞENERİN VEKİLLİKTEN İSTİFA ETMESİ GEREKİR, ÇÜNKÜ ŞENER LİYAKAT SAHİBİ BİR İNSAN DEĞİL...

    CEVAP YAZ 1 0
  • erdoğün 12 Eylül 2018 14:18 bu hala konuşuyor iyimi.Menfaat için her kalıba giren adam yazıklar olsun.

    CEVAP YAZ 1 0

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro