Volkswagen skandalının 'benzinli araçlara da sıçradığı' iddiası!

Alman otomobil üreticisi Volkswagen'in (VW) dizel araçlardan sonra bazı benzinli motorlardaki egzoz gazı testlerini de manipüle ettiği iddia edildi.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Volkswagen skandalının 'benzinli araçlara da sıçradığı' iddiası! haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR4 YORUM
  • Misafir 03 Eylül 2018 07:52 Vw audi dunyaya rest cekiyor gerisi langir lungur

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 02 Eylül 2018 20:44 wv zengin arapların hisseleri var. emisyon dolai hisse senetler değer kaybediyor arapların elinde bulunan hisse senetleri değer kaybediyor ve beş para etmiyor dolayli yanmış oluyor.paralar sahibin elinde kaliyor zengin araplar parasız kaliyor...sonuç alaçağan hisse senetleri orta doğu kalkınmakta olan ülke senetleri alacaksın yani İstanbul borsası gibi ve ya fabrika kurulmasında hissedar olacaksın üreteceksin ve ihracat yaparak zararını çıkartacaksın...

    CEVAP YAZ 1 2
  • Bu Fakir 02 Eylül 2018 19:30 Geçenlerde bir arkadaş 2011 model benzinli Passatını muayeneye götürecekti. Egzos muayenesinden geçemeyince son çare olarak makinenin önüne çekip başka aracın egzos değerlerini gösterecek şekilde resim çekilip muayeneden geçmişti.

    CEVAP YAZ 2 3
  • Pehhh 02 Eylül 2018 19:08 Wv araçları saglam saldırı var

    CEVAP YAZ 2 1
  • Misafir 02 Eylül 2018 19:31 VW de bizimkileri örnek alsın, Ameriganın oyunudur desin değil mi...

    1 13

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro