Üniversitelerin sayısı sürekli artıyor, ya eğitim kalitesi?!..

Nitelik, mutlaka niceliği yenmelidir.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Üniversitelerin sayısı sürekli artıyor, ya eğitim kalitesi?!.. yazısına yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU YAZIYA YAPILAN YORUMLAR2 YORUM
  • Farabi 28 Temmuz 2018 12:29 Turkiye de universite falan yok,hepsi naylon universite.Adi universite,kendisi universitenin bir assagisi.Millette zannediyorki universite okuduk.Aokuyanlarinda hec bir sey bildigi falanda yok.Yani,egitimde kalite sifir.

    CEVAP YAZ 0 4
  • AKADEMİSYEN 26 Temmuz 2018 13:30 Bu kafayla gidip bilimin önündeki en büyük engel olan YÖK'ü yerinde tuttukça, namuslu öğretim üyelerini rüşvetle dili geçmediği için DR. ÖĞR. ÜYESİ yapıp onların önünü açmadıkça bu üniversitelerden hiçbir şey OLMAYACAK. "Bu güzel ülkemiz; “çalışanı takdir etmeyen, çalışmayanı/yanlış yapanı cezalandırmayan”, “liyakata önem vermeyen”, etik olmayan” yapısı ile başarılı olamaz." OLAMAYACAK

    CEVAP YAZ 0 11
  • Misafir 28 Temmuz 2018 12:32 Evet,guzel ulkemiz,cennet vatanimiz amma,guzellikten,cennetlikten baska herseye benziyor.Neresi guzelmis,neresi cennetmis? Her yer cehennem gibi.Politik olarak demiyorum,fiziki olarak.Her yer kupkuru,Orta Anadolu col gibi,su yok,orman nerdeyse yok.Sehirler hep koca bir koy gorunumunde.Nasil cennetse.Turkiye den disari cikanlar gittigi ulkelere hep hayran kaliyorlar,nedense

    0 0

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro