Tayyip Erdoğan'ın 'ben' operasyonu!

Numan Bey'i yeni kabinede görmeyenler daha o gün, fitne ve fesat ateşi yakmıştı. Kurtulmuş'un satışa geldiğinden tutun... elli türlü dalavere çevrildi... Abdullah Gül'ü Erdoğan'a karşı aday yapmak isteyen zevat, hiç vakit kaybetmedi...

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Tayyip Erdoğan'ın 'ben' operasyonu! yazısına yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU YAZIYA YAPILAN YORUMLAR7 YORUM
  • Misafir 24 Ağustos 2018 14:57 15 Temmuz gecesi Hulusi Akar’ı ite kaka rehin aldıklarındaki , tıbbi raporu ortaya çıktı.Sol göz altında 2 cm, kenarında ise 1 cm cilt lezyonu, burunda bastırmayla ağrılı olup septal hematom (kanama) veya krepitasyon (ödem) alınmamıştır. Boğazda orta ve lateral her iki tarafta 5-6 cm uzunluğunda ve birbirine 1-2 cm aralıklı olarak paralel seyirli yüzeysel kızarıklık ve ödem mevcut.

    CEVAP YAZ 0 0
  • New York Times 21 Ağustos 2018 15:59 Tayyip Erdoğan'ın 'tek ben' operasyonuna ne diyorlar_______________________________! Son yıllarda Erdoğan, reformist yoldan uzaklaşarak gazetecileri hapsetti, siyasi muhaliflerin varlıklarını ele geçirdi ve muhalifleri ezerek Türkiye üzerinde tam kontrol sağladı. Ekonomiyi patronaj ağı gibi yönetmeye başladı, ahbapları tarafından kontrol edilen şirketlere krediler dağıtarak borç üzerinden ekonomik büyüme elde etmeye çalıştı.... Türk kurumlarına olan güveni yok etti...

    CEVAP YAZ 7 2
  • Misafir 20 Ağustos 2018 15:01 DÜNYA BANKASI’NIN ESKİ BAŞEKONOMİSTİ: TÜRKİYE IMF’YE BAŞVURMAK ZORUNDA KALACAK

    CEVAP YAZ 7 2
  • Misafir 20 Ağustos 2018 14:49 erdoğan tabiki ben diyeni sevmez çünkü kendi ben in yanında başka hiç bir güçlü ben istemez bunu zaten biliyoruz ha bunu kıvırmak için ben değil biz denmesini istiyormuş safsatalarını bir kenara bırakalım tabi bunu herkes göremez çünkü olaylara çıplak bakamıyoruz

    CEVAP YAZ 5 2
  • müşteri haklı 20 Ağustos 2018 13:56 inanmıyorum yazdığına, O'nun da 'biz' dedikçe 'ben' demek istediğini düşünüyorum..

    CEVAP YAZ 4 3
  • Misafir 20 Ağustos 2018 10:53 Siz akp sozcusu musunuz?Agbi,kardes gece gunduz tarafli,reklam dolu yazilar yaziyorsunuz.Ondan sonra baska yazarlari elestiriyorsunuz,once aynaya bakmanizda fayda var!

    CEVAP YAZ 6 48
  • Misafir 20 Ağustos 2018 10:37 erdoğan,zaten 16 yıldır biz diyor.biz derken; akp lileri kastediyor,türkiye nin tümünü değil. partili cumhurbaşkanlığı sisteminin özü de işte bu.anlamak istemeyenlere duyrular.

    CEVAP YAZ 4 24
  • Misafir 20 Ağustos 2018 12:46 doğru tespit ama eksiği var. erdoğan biz derken asla AKP lileri kastetmiyor. Onun biz dediği kendisi ve birinci derece ailesi. (burak erdoğan hariç) Başka kimse umurunda değildir.

    3 3

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro