Tankla da topla da gelseler yıkacağım!

Ağrı Belediye Başkanı Sırrı Sakık, şehirde bulunan 'Hava Şehitle Anıtı'nın yıkacağını açıkladı.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Tankla da topla da gelseler yıkacağım! haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR25 YORUM
  • çakmalar sizi 05 Eylül 2014 22:37 Bu çakmaların en çok okumuşu Demirtaştır oda Kürt değil zaza

    CEVAP YAZ 0 0
  • SAVCI BEY 05 Eylül 2014 21:13 ASKERE CEMAAT VE MEDYASI STV VE YANDAŞLARI SALDIRIYORDU UNUTMA VE UNUTTRMAYALIM BENCE.

    CEVAP YAZ 0 0
  • SAVCI BEY 05 Eylül 2014 21:11 BUNLAR BU TÜRK DEVLETİNİ YIKACAKLAR AMA ALLAH BUNLARA ÖYLE BİR BELA VERECEK Kİ TÜRKİYEDE EN GÜZEL GÜNLERİMİZİ YAŞAMIŞIZ DİYE YAZCAKLAR İLERDE.

    CEVAP YAZ 0 0
  • MUSLUMAN LAZ 05 Eylül 2014 21:11 Ne zaman ki onlar Sn Öcalanin anitini kendi sehirlerine diktilerse, Kürtlerde onlarin ucubelerini Kurdistan'a dikmeyi tartisabilirler...

    CEVAP YAZ 0 0
  • delen 05 Eylül 2014 21:01 işte ifade özgürlüğü budur! kiminin dilinde bal şeker damlar ve aynı sözler daşkalarının kulağına zehir zemberek gelebilir...Ağrı belediye başkanı şuanda Şeriatı içindedir. inaniyorunki gün gelir Şeriatın, tarikatın ve marifetin hiç yapan bir tek HAKİKATTİR! Başkanın bunu zamanla anlayacağını ve öğreneceğimden eminim.

    CEVAP YAZ 0 0
  • sedat candan 05 Eylül 2014 20:49 türk kürt neyi pyalasamiyoruz Allahin mülkünümü iyi düsünün mülk hersey Allahin.makavelli rapt.

    CEVAP YAZ 0 0
  • hakk 05 Eylül 2014 20:48 oglum sakik senin neye ihtiyacin oldugunu biz biliyoruz biraz daha zipla hadi indirirler yakinda kalkan yerlerini senin zurna.

    CEVAP YAZ 0 0
  • hakk 05 Eylül 2014 20:48 oglum sakik senin neye ihtiyacin oldugunu biz biliyoruz biraz daha zipla hadi indirirler yakinda kalkan yerlerini senin zurna.

    CEVAP YAZ 0 0
  • hakk 05 Eylül 2014 20:46 sakar esek sakik yik görelim hadi senin gücün varmi yetermi ona ermeni bozmasi.lütfen yazdiklarimi iletin bu kacinci yazisim.

    CEVAP YAZ 0 0
  • VATANSEVER 05 Eylül 2014 20:41 SEN KENDİNİ ARAŞTIRDINMI? MESELA BEN SENİN YUNAN BOZMASI OLDUĞUNU BİLİYOM ERKEKSEN BİRAZDA DELİKANLISAN BURADA İTİRAF EDERSİN BAK KÜRTLER İN TARİHİ ORTADA SİZİNDE ORTADA ORTA ASYADAN GELDİĞİNİZİ BİLE TARİH KİTAPLARI SÖYLÜYOR BEN ŞİMDİ SANA ORTA ASYADAN BOZULA BOZULA GELMİŞSİN DESEM İNKAR EDECEKSİN DEĞİLMİ?

    CEVAP YAZ 0 0
  • HALAMI 05 Eylül 2014 20:25 12 YILDA PKK GÜCÜNÜN DORUĞUNA ÇIKTI...NEDENMİ,DAHA ÖNCEKİ SEÇİMLER İÇİN VERİLEN TAVİZLER,VEDE CUMHURBAŞKANI OLMAK İÇİN VERİLEN VAADLER NETİCESİ...TÜRKİYE HALA ERDOĞAN İLE GURUR DUYUYOR....

    CEVAP YAZ 0 0
  • xmarangozx 05 Eylül 2014 20:07 SAKIK SEN KENDİNDEMİSİN YOKSA BİRŞEYMİ KOKLADIN SEN O HEYKELİ YIK SENİ ORAYA HEYKELİN YERİNE DİKMEZLERSE YAZIK BU TÜRK MİLLETİNE BİR DENE BAKALIM

    CEVAP YAZ 0 0
  • YAzık 05 Eylül 2014 19:43 Kardeşim suç bu adama bu şekilde konuşma cesaretini verende. Şehit analarına sahip çıkılmadığı kadar sahip çıkılıyor. Yazıkkk

    CEVAP YAZ 0 0
  • derya 05 Eylül 2014 19:20 bankayla ugrastiginizin yarısı kadar rehineleri kurtarmayla uğrassaydiniz şimdi ailelerinin yanindalardi...

    CEVAP YAZ 0 0
  • MYK 05 Eylül 2014 19:11 % 80 ermeni kökenli % 20 kandırılmış veya dağa kaçırılmış Müslüman Kürt gençleri ! Bu ideolojiye sahip çıkanlar biraz cesaret edip kökenlerini veye mensup oldukları varsa aşiretlerini araştırsınlar

    CEVAP YAZ 0 0
  • EFE 05 Eylül 2014 19:10 ERGENEKON VE BALYOZ SÜRECİNİN NEDEN BAŞLATILDIĞI , PERYODİK OLARAK NEDEN ASKERİ İTİBARSIZLAŞTIRMA YAYINLARININ YAPILDIĞI YENİ TÜRKİYE SLOGANI ATANLARIN YENİ TÜRKİYE DİYE KASTETTİKLERİNİ İŞTE BU DEDİRTTİRECEK DAVRANIŞARI VE SÖYLEMLERİ YAŞATMALARI OLDUĞU ALENEN ORTAYA ÇIKMAYA DEVAM EDİYOR. KÜÇÜK AĞRIDA DÜN YAPILAN ETKİNELİKLERİ ,HDP SÖZCÜLERİNİN SÖYLEMLERİ ,İMRALI SAKIKIN BEYANATLARI VE İKTİDARIN TAKINDIĞI TAVIR. VE İÇİ BOŞ AMA SONUCU ÜLKEM İÇİN AĞIR SÖYLEM ..YENİ TÜRKİYE...GÜÇLENDİRİLMİŞ BÖLÜCÜ CENAH VE VATAN TOPARĞI ÜZERİNDE BÖLÜCÜ CENAHLA YAPILAN BÖLÜNMENİN NASIL OLACAĞI PAZARLILARI. SAKIK SALVO ATMASIN DA KİM ATSIN BU KADAR TESLİMİYETÇİ ANLAYIŞ KARŞISINDA....

    CEVAP YAZ 0 0
  • entelektüel hamsi 05 Eylül 2014 19:03 benden de sana saygılar kardeşim.

    CEVAP YAZ 0 0
  • avukat degil sazan 05 Eylül 2014 18:45 sen avukatısın galiba

    CEVAP YAZ 0 0
  • erdoğanbey 05 Eylül 2014 17:14 sırrıyan, senin bıyıklarından tutup arkana geçerler oğlum, yoksa alışıkmısın sen ona??

    CEVAP YAZ 0 0
  • vatan 05 Eylül 2014 16:56 Sıkıyosa yiksin bakalim neler olur..cozum surecini baska taraflarindan anlayip bu kadar hadsizlige de pes dogrusu..atalari durduk yerde mi bombalanmis..nasilda kiskirtmayi biliyor halki..yazik buna kanan insanlar var

    CEVAP YAZ 0 0
  • kurdıstan 05 Eylül 2014 16:52 entellektüel hamsi senin yazdıklarını takip ediyorum....... seviyeni ve kaliteni hiç bozmadın..... cmhp'lilerin tarih - kültür cehaletinin içinde senin gibi erdemli biri..... gerçekten harikasın.... saygılar sana

    CEVAP YAZ 0 0
  • ALİ 05 Eylül 2014 16:50 O İLDE SADE SİZ YAŞAMIYORSUNUZ O ZAMAN SİZİN İSTEMEDİĞİNİZ HERŞEYİ YIKALIM BATIDA YURDUN HERYERİNE DAĞILAN KÜRT KÖKENLİ VATANDAŞLAR VELEVKİ Bİ ZAMAN GELDİĞİNDE BURDA ŞUNLARI İSTEMİYORUZ DİYE YIKMAYA ÇALIŞIRLARSA NE OLAÇAK O ZAMAN KÜRT İMPARATORLUĞU MU KURAÇAKSINIZ...

    CEVAP YAZ 0 0
  • Türkiye 05 Eylül 2014 16:49 ŞEMDİN SAKIK SENİN ATALARIN KÜRTLER DEĞİL SENİN ATALARIN BOZGUNCU FİTNECİ MÜSLÜMANLARI ZAYIF DÜŞÜRÜP İNGİLİZ ABD LİLERİN GELİP O BÖLGEYİ YÖNETMESİNİ VE KÜRT KIZLARINA KADINLARINA TECAVÜZ ETMELERİNİ İSTEYEN İSRAİL DEVLETİNİN O BÖLGEDE KURULMASI İÇİN ÇALIŞAN AJANLAR VEYA BU GÜÇLERİN ULUSLARIN ADAMLARI HİZMETKARLARI ATALARIN BUNLAR BUGÜNDE PKK ŞİMDİYE KADAR 30 YIL BU AMAÇLARA HİZMET ETTİ ATALARIN BUNLARI YAPARKEN BU AMAÇLARA HİZMET EDİYORDU YOKSA KÜRTLERE DEĞİL VE ONLARIN AMAÇLARI BOMBALANDI EĞER BÖYLE OLMASA KÜRTLER DESTEK VERİRDİ KÜRTLERDEN DESTEK ALAMADINIZ BUGÜN KÜRT HALKI ÇOK İYİ BİLİYORKİ EĞER TÜRKİYE OLMAZSA NE MÜSLÜMAN KALIR NE KÜRT

    CEVAP YAZ 0 0
  • Soya 05 Eylül 2014 16:33 ağzınızdan isyandan başka kelime çıkmıyor

    CEVAP YAZ 0 0
  • sedat candan 05 Eylül 2014 16:28 ne mutlu müslümanim diyene elhamdulillah.makavelli rapt.

    CEVAP YAZ 0 0

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro