Süleyman Soylu'dan fitneci mesajı!

Yeniçağ yazarı Ahmet Takan, Ankara'da olası kabine revizyonu tartışmalarını yazdı. Takan'ın başbakanlık için adını yazdığı Süleyman Soylu ise attığı tweetinde "gazeteci kılığındaki lağım fareleri" ifadesini kullandı.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Süleyman Soylu'dan fitneci mesajı! haberine yorum yapın

tw gp fb rs yukarıdaki hesaplarınızdan biri ile yorum yapabilirsiniz adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR10 YORUM
  • Misafir 23 Nisan 2017 08:46 bu soylu ancak saga sola saldirmaktan ve yuksek atmaktan baska bir ise yaramiyor....

    CEVAP YAZ 1 0
  • CEMİL 22 Nisan 2017 11:49 NEDEN AĞZINIZ ÇOK BOZUK YAKIŞIYOR MU?

    CEVAP YAZ 0 4
  • skaya 22 Nisan 2017 10:55 Bir devlet adamına bu sözler ne çok yakışıyor değil mi? Yetki verilen tüm siyasilerin bir eğitimden geçirilmesi gerekiyor bence, bu uslub ile artık kahvede bile konuşulmuyor.

    CEVAP YAZ 0 5
  • HASAN BAL 22 Nisan 2017 07:52 YARABBİ BİZİM GÜNAHIMIZ NEYDİ DE BU KADAR ÇİRKİN AĞIZLIYA MUHTAÇ ETTİN

    CEVAP YAZ 0 8
  • Trabzonlu 22 Nisan 2017 00:52 Biz sayın Süleyman Soylu yu 1 Başkanımız Recep Tayyip Erdoğan'ın görev süresinin bitiminden sonra ALLAH Ömür vermişse 2 başkan Adayımız olarak düşünüyoruz.Başbakanlık konusunda bir sıkıntı yok. iyi bir Başbakanımız var Süleyman Bey'in dediği gibi Fitne odakları iş başında. Dikkat etmek gerek.

    CEVAP YAZ 8 8
  • Pusat 22 Nisan 2017 00:01 Davutoğlu gidecek Binali gelecek dediklerinde de aynısını söylemişlerdi!

    CEVAP YAZ 3 8
  • Misafir 21 Nisan 2017 21:21 Tek Adam Rejiminde BaşbakanlıK Kalkıyor!... Bu ağızı bozuk Soy!..Ancak Saksı başbakanlığı yapabilir!..... ........ı

    CEVAP YAZ 14 16
  • ufuk 21 Nisan 2017 21:21 Ağzı çok bozuk malesef... Çocuklar ve bayanlar varken kesinlikle kanalda konuşması dinlenmemeli... Şaka yapmıyorum !!! Aile iseniz, çocuğunuzu canınızdan çok seversiniz... Ailesi olmayan ne demek istediğimi anlamaz zaten... Onlar anca takım tutar gibi taraf tutar, küfürden hakaretten keyif alıp, bir de utanmadan alkış tutarlar...

    CEVAP YAZ 6 17
  • vatan 21 Nisan 2017 19:55 çok hırçın bir laf söylemiş bakana yakışmıyor

    CEVAP YAZ 6 19
  • vatanımsın 21 Nisan 2017 19:09 bu ne şiddet bu ne celal soylu hiç bakana yakışmayan hareketler ve sözler.. sen başbakan olsan ne yazar olmasan ne yazar.. sahi sen niye kızdın..

    CEVAP YAZ 42 24
REKLAM
REKLAM REKLAM
Dilediğiniz platformdan Bizi izlemeye devam edin! tw gp fb rs
REKLAM REKLAM

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2017 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro