Rusya açıkladı: Türkiye tatbikata katılacak

Türkiye'nin Rusya Büyükelçiliği askeri ataşe temsilcileri "Vostok-2018" tatbikatlarına katılacak. Moskova basınına konuşan Rus temsilci "Türkiye Büyükelçiliği Askeri Ataşesi temsilcilerinden oluşan bir heyet gözlemci olarak katılacak" dedi

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Rusya açıkladı: Türkiye tatbikata katılacak haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR5 YORUM
  • adalet 12 Eylül 2018 07:51 Eski düşman dost oldu aferin size. Ayı dan post Rus’tan dost olmaz.

    CEVAP YAZ 6 1
  • Misafir 12 Eylül 2018 08:42 amerikadan mı olur ? ingiltere ? fransa ? yunanistan? almanya ? hangisinden dost olur ? ülke çıkarın nerdeyse orda olacaksın.

    0 4
  • Misafir 12 Eylül 2018 09:11 Abd yi gördük yıllardır plan program içindelermiş dostmuydu abd ? Türkiye artık eskisi gibi değil işini yürütecek dur demesinide bilecek öyle yok bizde biliyoruz gavurdan dost olmayacağını herkese çıkarlarımız doğrultusunda yaklaşacağımız günlerden geçiyoruz bundan sonra böyle .

    0 4
  • Misafir 12 Eylül 2018 12:38 ülkeler arasında dostluk kavramı yanlış bir kavramdır. Dostluk olmaz. Her ülkenin kendi lehine çıkar ilişkileri olur. Ülkenin çıkarı neredeyse orası ile bağ kurulur. Çıkar devam ettiği sürece de devam eder. Yarın başka bir ülke ile başka bir konuda da yan yana durabilirsin. Bizim bu dostluk kavramı yüzünden başımıza gelmeyen kalmamış. ÜLKELER bireysel insanlar gibi düşünüp hareket edemez. ÜLKELERDE DOSTLUK OLMAZ. ÇIKAR İLİŞKİSİ OLUR.

    0 2
  • MİSAFİR 11 Eylül 2018 23:28 MİSAFİR OLARAK KATILACAKMIŞIZ ..OLUR BAŞ ÜSTÜNE ..

    CEVAP YAZ 2 1
  • Misafir 11 Eylül 2018 23:04 Türkiye nato ülkesi katılamaz sadece konuşmak ve kötülemek için boş konusuyosun

    CEVAP YAZ 1 1
  • Misafir 11 Eylül 2018 20:21 Zambia'da gözlemci olarak katılacak

    CEVAP YAZ 2 2
  • Misafir 11 Eylül 2018 20:17 Büyükelçilik temsilcisi bu işlerine Karışmaz!..... YORUM : Türkiye ancak gözlemci olur!...

    CEVAP YAZ 3 0

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro