Polis ile astsubay sokakta çatıştı! 1 ölü 2 yaralı var...

İSTANBUL Çekmeköy'de sokak ortasında bir astsubay ile bir polis arasında silahlı çatışma çıktı. Olayda polis hayatını kaybederken, polisin gardiyan olan eşi ve astsubay ise yaralandı. Olayın sebebi merak konusu.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Polis ile astsubay sokakta çatıştı! 1 ölü 2 yaralı var... haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR9 YORUM
  • Misafir 04 Eylül 2018 00:28 Olay astsubayla aldatan gardiyan eş ve bunu öğrenip astsubay la çatışmaya giren aldatilan polis vuruluyor

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 03 Eylül 2018 15:46 asker ile polisin karşı karşıya gelmesi gerçekten çok üzücü bir şey.

    CEVAP YAZ 1 1
  • Misafir 03 Eylül 2018 13:47 Melekette tuz kokmuş.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 03 Eylül 2018 12:45 ONU BUNU BİLMEM BUHRAN ÜSTÜ AĞIR BİR TRAVMA YAŞIYORUZ. TOPLUM OLARAK İYİYE GİTMİYORUZ HELE Kİ YENİ NESİL ÖNÜMÜZDE GİTTİKÇE BÜYÜK BİR TEHLİKE OLARAK BELİRMEKTE. DURUM ALARM VERİCİ !!!

    CEVAP YAZ 0 5
  • Yazik 03 Eylül 2018 12:38 Önemli birsey degil memleketde normal bir gun :(

    CEVAP YAZ 3 7
  • ülküm 03 Eylül 2018 12:29 bu işin içinde yasak aşk ta olabilir,polisin eşini taciz etmede olabilir,çünkü,astsb ile polis eşi cezaevinde görevli.

    CEVAP YAZ 0 9
  • Mustafa 03 Eylül 2018 12:19 Fethullahçılar kendi içlerinde çok kavga veriyor... bununla ilgili olabilir

    CEVAP YAZ 6 4
  • Misafir 03 Eylül 2018 11:11 Olay vahim.Bunu uzman çavuşlardan biri yapsaydı ellerindeki silahları alın derlerdi.Tabi bir çoğunda daha silah bile yok o ayrı konu.

    CEVAP YAZ 9 8
  • ksjdfjs 03 Eylül 2018 10:03 herkese silah verilmeyeceğinin ıspatı ekstra cesaret verırı olen ölür kalanın hayatı mahvolur

    CEVAP YAZ 6 4

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro