PKK lobisi iş başında hükümet nerede?

Hürriyet gazetesi yazarı PKK'nın Avrupa'da Türkiye'nin IŞİD'le savaşan PKK'yı bombaladığı yönünde lobi faaliyetleri yaptığı uyarısında bulundu.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN PKK lobisi iş başında hükümet nerede? haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR4 YORUM
  • agit suruç 17 Ekim 2014 14:19 Ne yani yalanmı ? Türkiye pkk yı bombalamadımı ? Siz türk medyasıyla avrupa medyasını karıştırdınız herhalde. her yaptığınıza brawo çekmezler.

    CEVAP YAZ 0 0
  • THE END TAYYİP OF THE HÜKÜMET 17 Ekim 2014 12:28 HÜMÜKETE DOKUNMAYIN KARDEŞİM ADAMLARIN İŞİ VAR CEMAATİ BİTİRMEYE YEMİN ETMİŞ BİR CB VE ONUN AVENELERİ BOŞ DURMUYO ÇALIŞIYO İSTİHBARITIYLA BELEDİYELERİYLE FİŞLEMECİ ADAMLARIYLA GECELİ GÜNDÜZLÜ TEK İŞLERİ CEMAATİ BİTİRMEK O YÜZDEN BİR MÜDDET KAPALILAR DIŞ DÜNYAYA

    CEVAP YAZ 0 0
  • kobane 17 Ekim 2014 11:25 baki bak kardesim emperyalist sistemler kendi cikarlarini dusnuyorlar turkiye okdar bunlara yalan dolan yalanden kurnazliginden bir sey kalmadi yalancinin mumu yatisiya kadar yanar artik terorisit dediyin PKK artik halk lasti bunu butun dunya gördu seningibilerde kafanizi kuma gömunki kimse sizi görmesin artik uyanin buyuk kurdistan geliyor artik kimse sizin yalaniza kanmaz itibar gören kürtlerdir bunden sonra kurlerlen oturup kalkacakler bire

    CEVAP YAZ 0 0
  • ZZ ZZZZZ 17 Ekim 2014 10:55 NE LOBİSİ BATININ AJANLARI ZATEN PKK NIN İÇİNDE BATI BUNLARI YÖNLENDİRİYOR...

    CEVAP YAZ 0 0

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro