Onur Akın patladı! CHP'ye çok destek verdim ama buraya kadar

CHP'nin seçim şarkılarını yapan ünlü türkücü Onur Akın, "Hayatımı CHP’ye ya da Kemal Kılıçdaroğlu’na adayamam” dedi partiye verdiği destek için ‘buraya kadar’ dedi. "Kendime albüm yapmadım, CHP şarkıları yaptım” diyen sanatçı, parti için harcayabileceği enerjisinin bittiğini belirtti.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Onur Akın patladı! CHP'ye çok destek verdim ama buraya kadar haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR11 YORUM
  • eren 09 Eylül 2018 18:03 Ee? Akp ile mi devam edeceksin?

    CEVAP YAZ 5 0
  • Misafir 09 Eylül 2018 13:49 O kadar övüyor ki Kılıçtaroğlu'nu, niye o zaman bırakıyorsun bu adamları kardeşim diye sormadan edemiyoruz! Seçim şarkılarını bedava mı yaptın? Lan ne biçim insanlar bunlar. Menfaat bittimi mafiş.

    CEVAP YAZ 7 15
  • Misafir 09 Eylül 2018 13:06 parasını mı vermediler acaba?

    CEVAP YAZ 1 5
  • ali musa 09 Eylül 2018 13:03 bu yaşa gelmişsin daha yeni anlamıssın olayı. bu da güzel ama bu saatten sonra anlasan ne olur? ayrıca eski hayranların da kalmadı....simdi toplumdan özür diler gibi bir söylemle geri dönemezsin... adama sormazlar mı? 16 yıldır 10 secim kaybeden 1946 dan beri iktidara gelemeyen bir partiyi hangi solcu kafayla desteklediniz diye?

    CEVAP YAZ 1 3
  • Misafir 09 Eylül 2018 13:50 1946 dan beri iktidara gelmedi ama Ak Partiye göre her olumsuz şeyin sorumlusu CHP.

    13 6
  • erentürk 09 Eylül 2018 12:58 Bu adamın en çok sevdiğim yanı kuliste votka içtiğinde iki yanağının da pembecik pembecik olması.Gözleri de kımıl kımıl olur çipil çipil bakar 😊👀

    CEVAP YAZ 0 3
  • Misafir 09 Eylül 2018 13:47 Güzel tarif...caanlandı gözümde..

    0 0
  • ertan 09 Eylül 2018 12:49 Albumler satmadı parçaların söndü gitti.Bence sen de Ak Partiye yanaş ekmek çıkar sana.

    CEVAP YAZ 2 2
  • Bu Fakir 09 Eylül 2018 12:37 Şarkı yaptı da noldu! Bir halta yaramadı.

    CEVAP YAZ 3 6
  • Misafir 09 Eylül 2018 13:48 BELKİ ŞARKIDANDIR!!!!!

    0 0
  • Metin Tamer 09 Eylül 2018 12:35 Yerel yönetim seçimleri için bilhassa Ankara dikkat etmesi gerekir. Başkente layık bir başkan seçilmesi şarttır. Bu arada İ.Melih elinden geldiği kadar kendi adayını destekleyip hatta halkı fonlayıp oy toplamaya çıkacak. Eskiden olduğu gibi hile hurda bulaşır mı bilmiyorum. Hileli kurban bile kesildikten sonra tanrının da bu yamuğu görmediğine göre , dikkat edilmesi gerekir.

    CEVAP YAZ 2 1
  • Misafir 09 Eylül 2018 12:03 körü körüne oy verenler; atın sürekli aynı istikamete bakması gibi. Partiye değil icraat yapana oy verin.CHP belediyesi çalışıyorsa ona MHP çalışıyorsa ona AKP çalışıyorsa ona.Şu at gözlüklerini çıkarın herkesin kendini düşündüğü şu düzende iş yapanı seçin başınıza.

    CEVAP YAZ 0 8
  • Misafir 09 Eylül 2018 13:50 Sen yanlış anlamışsın,biz daha çok demokrasi istiyoruz,diğerlerinde hiç yok,ve de başarısızlar.di mi???

    4 2
  • OYLAR ASKIDA OLACAK.. 09 Eylül 2018 11:14 BU EKİBE OY YOK,C.BAŞKANI ADAYI OLAMAYAN,SÜREKLİ YENİLEN ,KURULTAYI YAPTIRMAYAN BİR BAŞKANA OY YOK,CHP SEÇMENİ GEREKENİ YAPACAKTIR!!!.

    CEVAP YAZ 0 4
  • Misafir 09 Eylül 2018 12:53 Size her dediğinin ayet gibi itibar görmesini isteyen,kendisine körü körüne biat edilen ,talimatları sorgusuz sualsiz yerine getirilsin ve doğru da yapsa yanlış da yapsa hiç eleştiri getirilmesin isteyen lider lazım.

    1 0
  • EVET YETER DİYORUZ. 09 Eylül 2018 11:11 AL BENDEN DE O KADAR YENİLEN VE YERİNE YAPIŞAN BİR LİDERE OY YOK,DOLAYISIYLA CHP YE.GİTMESİNİ BİLİN DAHA ÇOK DEMOKRASİ OLSUN.

    CEVAP YAZ 0 2
  • Misafir 09 Eylül 2018 13:52 Bu yönetime oy yok,oylar askıda olacak,başka partiye gitmeyecek,belki iyi parti nasiplenir.

    4 3

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro