Muharrem İnce’den parti yönetimine sert tepki!

CHP’nin 24 Haziran seçimindeki Cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce, CHP’de kurultay talebinde bulunan kişilerin disipline sevk edilmesine tepki göstererek, “Arkadaşlarımı disiplin kuruluna göndereceğinize yüreğiniz varsa beni gönderin” dedi.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Muharrem İnce’den parti yönetimine sert tepki! haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR7 YORUM
  • OY YOK SİZE. 17 Ağustos 2018 11:08 BU CHP BU YÖNETİMLE GİTMEMELİDİR,KURULTAYINI TOPLAYAMAYAN DELEGE TEHDİT EDEN BİR CHP YE OY VERMEYİZ,BİZ AKP SEÇMENİ DEĞİLİZ Kİ BİAT EDELİM..

    CEVAP YAZ 1 2
  • Misafir 17 Ağustos 2018 09:21 chp deki sözde muhaliflere dikkat.chp ailesi bunalra prim vermesin.chp de lidere bağlılık olmaz,liderin oteritesi yarlebir edilirse,chp yi yıkmak kolaşlaşır.saygılar.

    CEVAP YAZ 1 0
  • Misafir 17 Ağustos 2018 11:10 KURULTAYDAN KORKAN LİDER OLMAZ,DELEGEYE VE SEÇMENE SAYGI DUYACAKSIN,YADA SEÇİMLERDE SIFIRI ÇEKERSİN.

    0 0
  • Misafir 17 Ağustos 2018 07:04 Yeşiller Partı adı taşıyan yeni bir parti kursunlar ve yeni sayfa açmış olurlar.Bu durumda kendilerini ipranmalardan korumuş olmuş olurlar.Kendi partilerin içinde Statikoyu bozmaları imkansızlığı gördüğü halde niye israr ediyo anlayan anlamayan anladı

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 17 Ağustos 2018 11:12 CHP YE DEMOKRASİYA GELECEK,YA DA GELECEKTİR,SEÇMEN CEVABI VERECEKTİR.İ

    0 0
  • Misafir 17 Ağustos 2018 00:07 Bir hakim daha kürsüden indi........... Yarsav Başkan Yardımcısı Hakim Murat Aydın, son yıllarda çıkan hukuk alanındaki tayin kararnamelerine tepki göstererek, yargı mensuplarının emekliliğe zorlandığını ifade etti.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 16 Ağustos 2018 23:57 partilerin kaderi, koltuğa oturan yerinden kalkmıyor.ne varsa orada

    CEVAP YAZ 0 1
  • Mehmet 16 Ağustos 2018 23:55 Salıverin küçük enişteyi !

    CEVAP YAZ 0 1
  • MUSTAFA 16 Ağustos 2018 23:34 İNCE VE CHP,TRUMP GİBİ BİTTİ..HAYIRLI OLSUN..

    CEVAP YAZ 0 5
  • Misafir 17 Ağustos 2018 11:27 BİTEN VE DIŞA BAĞLANAN DEVLETTİR,KÖR OLMAYALIM VE ABD Yİ BAHANE ETMEYELİM,CHP DE DEMOKRASİ KAZANACAKTIR.

    0 0

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro