MHP'den 30 büyükşehirde 'ittifak' sinyali

MHP Genel Başkan Yardımcısı Yaşar Yıldırım, yerel seçimlerde 30 büyükşehirde ittifak yapılacağı mesajını verdi. Yıldırım bu konuda herkesin elinden geleni yapacağını ifade etti.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN MHP'den 30 büyükşehirde 'ittifak' sinyali haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR18 YORUM
  • SAMET 08 Eylül 2018 16:34 BU ADAM AKIL KÜPÜ.ÇOK DOĞRU BİR TESBİT YAPMIŞ .İNŞALLAH UYĞULANIR.

    CEVAP YAZ 0 2
  • mevhibe inal 08 Eylül 2018 15:15 Dik dursaydınız MHP 1.Partiydi.

    CEVAP YAZ 0 0
  • mevhibe inal 08 Eylül 2018 15:11 PEKİ DIŞ MÜTTEFİKLERİNİZ KİMLER?!! ONLAR SURİYENİN BÜTÜNLÜĞÜNDEN YANA MI? YA TÜRKİYENİN?!

    CEVAP YAZ 0 0
  • vatandaş 08 Eylül 2018 09:52 ak partinin bu acınacak duruma düşeceğini 3-4 yıl önce söylesiniz inanmazdım.yazıklar olsun.mhp olmasa akp belediyelerde çok ciddi hezimet yaşayacak.mhp de her zaman gibi bulanık suda balık avlamayı iyi biliyor.

    CEVAP YAZ 0 3
  • Misafir 08 Eylül 2018 08:50 Bir şehrin kabusu sözlü de ne buluyorda aday gösteriyor anlamadım Ceyhan da bir şey yapmadı bu dönem Adana'yi yerinde süründürdu yaptığı her iş 2-3 sefer yeniden yapıldı

    CEVAP YAZ 0 1
  • HASAN AL 08 Eylül 2018 06:43 BAHÇELİ BAKTIKİ TÜM BELEDİYELER ELİNDEN GİDECEK KOLTUK DERSİ DEPREŞTİ.SEN ÜLKÜCÜLÜĞÜK İDEALİNİ, MHP Yİ BİTİRDİN.HALA KOLTUK DERDİNDESİN

    CEVAP YAZ 1 7
  • YORGUN DEMOKRAT AHMET KAYA 08 Eylül 2018 01:12 CUMHUR İTTİFAKIYLA AK PARTİ ve MHP TÜM BELEDİYELERİ ALIR..

    CEVAP YAZ 7 3
  • misafir 07 Eylül 2018 23:49 İttifakında suyunu çıkardınız.bahçeli bütün bu işler senin yüzünden oluyor biliyorsun değilmi

    CEVAP YAZ 4 9
  • Bu Fakir 07 Eylül 2018 23:23 AKP 24 Haziranda kimin oyu çoksa diğeri onun adayını desteklesin diyerek her yerde MHP'nin kendi adaylarını desteklemesini istiyor. MHP ise elindeki büyük şehirleri AKP'den kotarmaya çalışıyor. Bakalım nolacak!

    CEVAP YAZ 4 9
  • Recep 07 Eylül 2018 22:18 Özgürlüğün demokrasinin adalet in ne anlamı varki

    CEVAP YAZ 7 5
  • Adil 07 Eylül 2018 22:18 Devleti aile sirketine çevirerek halktan sadece tepki topladilar. çeketimizi koysak seçilir devri bitmistir. Ekonomik krizle seçime girilecek. Muharremin seçim öncesi dolar 7 olacak tezi dogru çikti sahsen ben inanmamistim. Asgari ücretle insanlar resmen aç. Vekiller için tabiki kriz yok. Halk hizmetkar seçiyor ama seçilenler aldiklari maasla efendilik yapiyorlar pratikte. Güzelim ülkemde kimisi aç kimisi de sefa sürüyor lüks araçlarla poz veriyorlar.

    CEVAP YAZ 7 12
  • Misafir 07 Eylül 2018 22:08 Suriyelileri göndermezseniz size oy yok

    CEVAP YAZ 3 13
  • Misafir 07 Eylül 2018 22:00 Dengi Dengine... Kafadar olmak iyidir!

    CEVAP YAZ 4 1
  • özgür yurttaş 07 Eylül 2018 21:45 Ecevit öncesinden de sonrasından da benim iktidarım yok. olamazda..

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 07 Eylül 2018 21:41 Ha Hasan ha kel Hasan, ikisininde ülkenin şuan içinde bulunduğu durumda emekleri var, biraz daha batırsınlar

    CEVAP YAZ 4 6
  • Misafir 07 Eylül 2018 21:40 Milli olan, kendisi olan herkez ile Ülkemiz için ittifak yapılır

    CEVAP YAZ 3 2
  • Recep 07 Eylül 2018 21:18 CHP-HDP-SP-İP kafası ülkemiz için hiç hayırlı sonuçlar doğurmaz.

    CEVAP YAZ 43 7
  • Misafir 07 Eylül 2018 23:28 seni gidi cahil seni adınıda recep yazmış anlamını bilirmisin acaba

    3 7
  • Recep 07 Eylül 2018 21:17 Bir tarafta Türkiyeyi bölmeyi hedefleyen, artık siyasi, ekonomik vs açık açık saldıran PKK, FETÖ destekçisi ABD ve gönüllü piyonları... Diğer tarafta ülkenin birliği ve beraberliği için can siparene çalışanın vatansever neferler... Vakit birlik vakti. Birlik için ise ittifak şart.

    CEVAP YAZ 25 7

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro