Mehmet Özhaseki'den Boydak bombası 2 kez çağırdım!

Çevre ve Şehircilik Bakanı Mehmet Özhaseki, FETÖ soruşturması kapsamında tutuklanan Boydok ailesi üyelerini 17-25 Aralık'tan sonra iki kez uyardığını söyledi.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Mehmet Özhaseki'den Boydak bombası 2 kez çağırdım! haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR25 YORUM
  • Mehmet 29 Ocak 2018 09:22 Bakan 1994 ten 2014 e kadar belediyeler yönetti hem de firesiz. Hırsızlık kayırmaca yandaşlık olsa temeli sağlam olmayan bina gibi ufak bir sarsıntı da yıkılırdı. Tam tersine çalkantılı dönemde hükümet böyle insanlara ihtiyacım var dedi . Bakan yaptı. Devletimize yapacağı hizmetlerinde başarılar dilerim

    CEVAP YAZ 0 0
  • SADI FURKAN 28 Ağustos 2017 17:17 NIYE ADLI YORUMCUYA: ZAMANINDA HZ. MUSAYI FIRAVUNUN SARAYINDA BARINDIRAN ALLAHA HOCAEFENDIYI AMERIKADA BARINDIRMAK ZOR OLMASA GEREK. KURANDA HIKAYELER SADECE OKUNMASI ICIN DEGIL IBRET ALINMASI ICIN VARDIR. HEM BUTUN BIR ULKEYI IYI VE KOTU OLARAK IFADE ETMEK COKTA AKILLICA OLMASA GEREK. MESELA BUTUN TURKIYE IYIMI, VEYA BUTUN TURKIYE KOTUMU?

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 04 Ekim 2016 11:16 peh peh peh peh peh peh peehhh

    CEVAP YAZ 0 0
  • MÜTEVAZİ İNSANMIŞ.... 06 Eylül 2016 09:28 SAYIN BAKANIN SÖZLERİNİ ÖRNEK ALANLAR ÇOĞALDIKÇA ÜLKEMİZ FERAHA ERİŞECEKTİR.YALAKALARIN,DALKAVUKLARIN OLDUĞU ÜLKELER DÜNYANIN GERİ KALMIŞ ÜLKELERİNDE OLUR.ZATEN YALAKALIK VATAN HAİNLİĞİ İLE EŞDEĞERDİR BANA GÖRE.ADIMI YAZMAYACAĞIM ÇÜNKÜ YAĞCILIK YAPTIĞIMI ZANNETMESİNLER.

    CEVAP YAZ 1 1
  • Abdul Hak 28 Ağustos 2016 19:08 ''Şuan iş başına getirdiğim 100’den fazla üst düzey eleman, müdürleri de katarsam 250’den fazla insan. Daire Başkanı, Genel Sekreter, Genel Sekreter Yardımcısı, Genel Müdür ve Genel Müdür Yardımcısı gibi görevlerde daha açığa alınan görevli olmadı. 21 yıllık belediye başkanlığım döneminde 1 metrekare arsa vermedim. Helâl olsun sana. Kalp gözün açıkmış.Keşke cumhurbaşkanımızı da uyarsaydın.

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 24 Ağustos 2016 00:29 oha artık! barış manço ve cem karaca da fetocuymuş! evet evet fatih sultan mehmet,kanuni ve yavuz selim de fetocu ilan edilecek bu gidişle!bu kadarı da olmaz artık...bu iş iyice sulandı diyemeyeceğim...cıvıdı!

    CEVAP YAZ 0 1
  • mertt 24 Ağustos 2016 00:11 size çok uzak geçmişden değil 90 günlük süre zarfında yaşanan kimi açıklamaları hatırlatayım : öncelikle bu boydaklara güvenmiyorum fetöcü olduklarını düşünüyorum. 1. daha üç dört ay önce "paralel yapı fabrika ayarlarına dönerse..." diye açıklama yapan kişiye de güvenmiyorum 2. yine üç dört ay önce eski bir cumhurbaşkanın boydaklara sahip çıkan, onların yıpratılmamasını isteyen açıklamayı da hatırlıyorum ona da güvenmiyorum. kime güveniyorum: Recep Tayyip Erdoğan, Binali Yıldırım ve Devlet Bahçeli. gerisi benim için şüpheli

    CEVAP YAZ 2 1
  • aslan 23 Ağustos 2016 22:29 iyi de bilader şu fetoşçu askerleri gördük de öbür adamlar kimin adamı bunu niye açıklamıyo devlet anlaşılan hepsi bunlardan deyil ama geri kalanların kim olduğunu göremedik

    CEVAP YAZ 0 2
  • Misafir 23 Ağustos 2016 18:07 BENDE DE HERŞEY BERRAKLAŞTI.

    CEVAP YAZ 0 0
  • mim mim 23 Ağustos 2016 17:12 söylenenler doğruysa; ordunun 70 bin subayının 60 bini fetö'yse, içişleri istihbaratı elemanlarının 7bininin 6500'ü fetöyse, yargıda,eğitimde, sağlıkta her devlet kurumunda büyük çoğunluk bunların elindeyken akşama sabaha bir darbe sonrası ülkenin muslukları bunların eline geçerek paraya para dememek varken, nasihatler bir kulaktan girer ötekinden çıkar. hıyanet boğaza kadar. acımadan gereken yapılmalı...

    CEVAP YAZ 0 0
  • adalet 23 Ağustos 2016 14:42 ergenekondan balyozdan sahte delillerle insanları içeriye tıkarken suç örgütü değilde neden sadece 17/25 aralıktan sonra suç örgütü sayılıyor, akıllı vicdanlı olan görüyordu zaten ne olduğunu, birşeyin suç olduğunu şahıslar değil kanunlar belirler, akp'liler kendilerini kurtarmak için işine geldiği gibi davranıyor buda adalet değil

    CEVAP YAZ 1 6
  • ahmet 23 Ağustos 2016 14:42 Bazı kişiler kendilerine bulaşmasın diye bence 17 aralıkı milat kabul ettirmeye çalışıyor Özellikle de siyasiler,Bunların ne mal olduğunu 40 senedir bilen biliyordu da siz 17 aralıkta mı öğrendiniz ?

    CEVAP YAZ 0 5
  • Misafir 23 Ağustos 2016 14:25 17-25 aralık'ın milat olduğunu da kim uydurdu.... bu adamlar o zamana kadar suç örgütü değil miydi? bu adamlara destek olanlar, bunları yargıya , emniyete, akademiye, maliyeye yerleştirenler kimler? 17-25 aralığa kadar herşey serbest, ondan sonrası mı suç? suç suçtur, tarihine bakılmaz...er ya da geç FETÖ adamlarını bu mevkilere getirenler, atamalarını yapanlar, göz yumanlar hepsi yargılanacak... kimse şu tarihe kadar olanlar masum, ondan sonrası suç diye kafasından tarih uyduramaz...buna devletin her kadamesindekiler dahil...Özhaseki kimseyi kandırmasın, kendisi de bunlara taviz verdi, bunların adamlarını yerleştirmesine göz yumdu... itiraf ediyor zaten, sempatiyle baktık diye... sadece sempatiyle mi baktı acaba? belediyeye kaç kişi yerleştirdi, hangi makamlara getirdi bunları.. onraı da açıklasa ya...

    CEVAP YAZ 5 19
  • Mustafa Menfaatlı 23 Ağustos 2016 13:54 Türkiye'de en fazla iftiraya uğrayan kişiler Sayın Cumhurbaşkanımız RTE ve Sayın bakanımız Mehmet Özhaseki'dir,Her ikisininde vatan için Millet için yaptıkları ortadadır,Sayın Mehmet özhaseki'nin 17/25 aralıktan sonra Paralelcilerle nasıl mücadele ettiğini ben çok iyi biliyorum.Dikkat edin Sayın Cumhurbaşkanımıza ve Özhasekiye düşman olanlara Allah bir bela bir sıkıntı veriyor, Hiçbirşey olmasa bile kesinlikle huzursuz ve mutsuz oluyorlar,İnanmıyorsanız araştırın.

    CEVAP YAZ 7 1
  • okkes 23 Ağustos 2016 13:34 adam çıkmış ben sadece sendikaya üye idim de bilmem neydim de diyor. olması gereken budur, 17-25 aralık milattır. devlet karar almış mı bunlar terörist diye, ama ne yaptılar devlete savaş açtılar. bu yapının adamları çok sinsi ve hala savunanlar var, bunları yok etmek lazım bu nasıl zihin satılmasıdır.

    CEVAP YAZ 1 1
  • hasan sudo 23 Ağustos 2016 13:23 özhasekiye soralım: rahmi bıyık kimdir, doğukan ismi ne ifade etmektedir, başkanlığını zsırasında bu isimlerle münasebetinizin derecesi nedir,...

    CEVAP YAZ 2 4
  • Misafir 23 Ağustos 2016 13:12 Helal olsun Haseki Bakanım Allah sizinle beraber olsun.

    CEVAP YAZ 2 1
  • osman 23 Ağustos 2016 12:51 boydak 18.000 kişiye ekmek veren bir insan, bodakların fetoylafilan alakası yok bu tamamen siyasi bir oyun gibime geliyor. zira fetonun önde gideni zaten özhaseki, adam ne biçim taklalar atıyor hayret ya. işte böylelerinden korksun akp..

    CEVAP YAZ 3 11
  • meraklı 23 Ağustos 2016 12:47 bakan cevapları sorulandırmış.sorsanız kendinizi gazeteci olarak ifade edersiniz.

    CEVAP YAZ 0 2
  • Cengizhan Atakul 23 Ağustos 2016 12:02 Yalan, sözleri hep yalan. 22. Nisan. 2016 tarihli gazetelere bir bakın, 'fabrika ayarlarına dönerlerse cemaatler barış yapılır' diyen kim?

    CEVAP YAZ 0 15
  • fikret boduroğlu 23 Ağustos 2016 11:59 belediye başkanlığın döneminde fetullahçılara yardım ettinmi,koruyup kolladınmı,belediye imkanlarından kıyak çektinmi.bunları da söyle.17 aralık öncesi yada sonrası ayrımı yapmadan.vatandaş bilsin.fetullahçılar AKP iktidarında AKP li hükümet ve belediyelerce desteklendi.hiç kimse allah affetsin diyerek sıyrılamaz.hep beraber yürüdünüz bu yollarda .ülkenin içine ettiniz.hepiniz yargılanmalısınız.

    CEVAP YAZ 0 7
  • İsmael Ertan 23 Ağustos 2016 11:35 Yasal bir bankaya para yatırmak suç mu? Ya da sendika üyesi olmak suç mu? Eger banka ve sendika suç işliyorsa neden 15 temmuz öncesi kapatılmadı?

    CEVAP YAZ 5 12
  • TC1453TC 23 Ağustos 2016 11:08 Mehmet Özhaseki fetonun önde gidenidir...ulan nasılda kamufle olup hekesi kandırabiliyorlar..tayyip ihbar edin diyor ahada buradan ihbar yapıyoruz.özhasekide incelensin....

    CEVAP YAZ 5 32
  • mustafa sağlam 23 Ağustos 2016 10:30 hasekı adam gibi adam dır adamın parayla işi olmaz zaten zengin allahtan korkar onun için şaibeli işe bulaşmaz siz belediyecilik görmemişiniz biz gurbetteyiz belediyelerin nasıl çaliştigini çok iyi biliriz bir ruhsat parasi 270 tl 4500 tl restoranta ödemeden ruhsat alamazsın kayseriyi çok kalkındıran adamdır bgerçi inkar etmeyelim bütün belediye başkanlarikayseri için iyi çalişmiştir 1 hariç o da sol du zaten mugladan sevgilerle

    CEVAP YAZ 5 7
  • abdullah çerkesoglu 23 Ağustos 2016 10:04 haseki de fetocu bunları kayseride kim zengin etti allah belasını versin bunlara 1 kuruş yardım edenin

    CEVAP YAZ 4 12

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro