Mehmet Ali Ilıcak'tan annesi Nazlı Ilıcak hakkında bombalar

Peki annesi Nazlı Ilıcak'ın cemaate desteği için ne düşünüyor Mehmet Ali Ilıcak? Neden "Annem duvar gibidir, dinler ama kendi bildiğini yapar" diyor?

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Mehmet Ali Ilıcak'tan annesi Nazlı Ilıcak hakkında bombalar haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR16 YORUM
  • MİLLET 07 Mayıs 2016 11:41 Ağzında gümüş kaşıkla doğmuş. Annesi her şeyi planlamış ama kendisi Yurt dışında çok mutlu! "Bizim Türk İnsanının dizginlerini bırakmayacaksın, diktatör lazım", diyor. Her nasılsa aynı sözleri Irak işgalini planlayan NeoConlar Müslümanlar için düşünüyor. Kendisi özgür olamamış birinin Türk Milletine özgürlüğü, Demokrasiyi çok görmesi düşündürücü...

    CEVAP YAZ 0 0
  • Kamil TOZKOPARAN 02 Mayıs 2016 13:27 Kuran-ı Kerim Meali olan Ahmet Davutoğlu diye bahsedilen şahıs son zamanlardaki büyük bir din alimidir. Sayın başbakanla karıştırılmış. Dini Tamir Davasında Din Tahripçileri, Buluğu’l-Meram Tercümesi, Sahih-i Müslim Tercüme ve Şerhi isimli kitapları vardır.

    CEVAP YAZ 0 3
  • Misafir 03 Mayıs 2016 21:10 Başbakanımız değil diyor lutfen dikkatli okuyun

    0 0
  • gerçek 01 Mayıs 2016 20:36 M.Ali... sen önce milleti gazete sahibiyken nasıl dolandırdığını... kuponla onu bunu vereceğim deyip sonrada vermeyerek nasıl sözüşlediğini anlat.... yüzsüz

    CEVAP YAZ 2 1
  • yigido 29 Nisan 2016 20:05 bu numaralari artik millet yemiyor biri taraf digeri karsi taraf ana ogul cift tarafli goturuyor

    CEVAP YAZ 0 2
  • Hıdır 29 Nisan 2016 00:14 1)Ropörtaj çok kısa olmuş...2)Kuranı 28-29 kez okumuş...3)Yalan konuşan kişi alçaktır...

    CEVAP YAZ 0 3
  • aç.61 28 Nisan 2016 11:20 Neden aleyhte yazılanlar yayınlanıyorda bizimki yayınlanmıyor? Hayatın gerçeği acıtıyor mu?Mevleana derki " Gel, neolursan ol yine Gel"Yaradan'ın merhamet kapısı her yaratılana açıktır, yeterki girmesini bilelim.İnsanoğlu hata yapabilir, yanlış işlere bulaşmış olabilir..bu bir nefis, bir ego dur.Ancak İnsanoğlu eleştiri hakkını kullanacak ancak,bu dünyadaki haksızlıkları yargılama yetkisi Yaradan'a aittir.Ben reportajı kare kare okudum ve andığımı aldım.Mehmet Ali ILICAK'ın yanına yanaşamayanlar,buradan sallıyor.Kardeşim adamı ne kadar tanıyorsunuz,hayatınızda Mehmet Ali ILICAK'ı kaç kişiniz gördü.Bırakın bu işleri onun kariyeri, yaşadığı hayat biz bin defa dünyaya gelsek zor.Tövbe edenin tövbe kapısı hep açıktır.Saygılar

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 03 Mayıs 2016 22:12 Tövbe kapısı açık ona eyvallah,ancak onbinlerce insanı tv,buzdolabı verecem diye sertifika kuponuyla dolandırıp abd ye kaçtı o kişilerin kul hakkı ne olacak,Allah cc kul hakkına karışmıyor ki

    0 0
  • Oklava 28 Nisan 2016 10:51 5 sene ABD de yaşadıgın sürede Akşam gazetesiyle Tv kuponu satıpta vermediğiniz Televizyonların parasını yedin Alnının terinimi yedin oralarda ?

    CEVAP YAZ 0 2
  • Oklava 28 Nisan 2016 10:47 Anlattıklarına bakarsak 4x4 adam gibi adam! Yaşı 50 lerde olanlar anımsar M ali Akşam gazetesi ile kupon karşılıgında satıpta vermediğiniz Televizyonları anlatsaydın keşke

    CEVAP YAZ 1 1
  • misafir 28 Nisan 2016 10:19 reklamlar reklamlar reklamlar

    CEVAP YAZ 0 0
  • Ahmet 28 Nisan 2016 09:58 Kur'an tercümesi olduğunu söylediği Ahmed Davutoğlu başka biri olmasın???

    CEVAP YAZ 0 2
  • Misafir 28 Nisan 2016 08:33 Böyle ana herkese nasip olmaz, kıymetini bil. Arkanı dayadığın yer de pek sağlam değil, benden söylemesi!

    CEVAP YAZ 8 5
  • Misafir 28 Nisan 2016 16:24 parelel tavsiyesi olsa gerek.

    0 0
  • Misafir 27 Nisan 2016 23:54 yıl 1995 nazlı ılıcak ve oglu barda çıplak bir kadının üzerine içki döküp göbek attırıyorlardı şimdi biri akp den semizleniyor öbürüde cemaatten

    CEVAP YAZ 4 6
  • Misafir 09 Mayıs 2016 04:39 adam zaten dıyor ıcıyordum dıye dondum dıyor şeriatcı oldum namaz kılıyorum dıyor herkez hata yapar onemlı olan TÖVBE edip bir daha yapmamaktır RABBİM bizi tövbe edip tövbesine sadık kalan kullarından eylesin ...

    0 0
  • Misafir 27 Nisan 2016 14:43 buzdolabı sertifikaları hala bekliyor ahirette hesaplaşacağız.......... Amerikalı (emekli )

    CEVAP YAZ 0 24
  • Misafir 27 Nisan 2016 13:47 Okuduğun Kuran çevirisi Başbakan Ahmet Davutoğlu'nun değil. Aynı adı taşıyan bir alimin.

    CEVAP YAZ 0 5
  • Misafir 27 Nisan 2016 13:47 Okuduğun Kuran çevirisi Başbakan Ahmet Davutoğlu'nun değil. Aynı adı taşıyan bir alimin.

    CEVAP YAZ 0 3
  • Dobracı 27 Nisan 2016 12:46 Gazetesinden araba verme vaadiyle kandırdığı insanları dolandırarak meşhur olmuş bu zavallıyı niye bu kadar parlatmaya çalıştığınızı anlamadım. Bir yerlere kapılanırım düşüncesiyle şeriatçı bile olmuş. Bomba açıklamalar demişsiniz de bence bu saçmalıklar çürük yumurta bile etmez.

    CEVAP YAZ 1 7

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro