Kılıçdaroğlu'ndan Erdoğan'ı kızdıracak 15 Temmuz iddiası

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, seçimlerin ardından kamuya açık yapılan ilk parti grubunda konuşmasında Erdoğan'ı hedef aldı. Kontrollü darbe iddiasını yineleyen Kılıçdaroğlu, "Erdoğan da darbenin olacağını biliyordu. Niye Marmaris'te saklanıyor?" dedi.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Kılıçdaroğlu'ndan Erdoğan'ı kızdıracak 15 Temmuz iddiası haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR25 YORUM
  • Memhmet Tan 17 Temmuz 2018 21:52 Evet zamanı geliyor artık, o kadar insan gözaltına alınıp tutuklandı. Birilerinin milletin karşısına çıkıp bunları arz etmesi gerekiyor. Vatani görevlerinden birisi bu, art niyet var mı yok mu ona millet karar versin.

    CEVAP YAZ 3 4
  • Misafir 17 Temmuz 2018 21:28 Ihmali olanlar yokmu? Ihmalden dolayi sorguya cekilmesi gereken kisiler? Hicmi akli olan yok?

    CEVAP YAZ 1 6
  • zmc 17 Temmuz 2018 21:09 yazık dağ da bayır da terörist arıyoruz oysa burnumuzun ucunda neredeyse gözümüzü oyacaklar bir şey yapamıyoruz. Bu memleketin ekmeği haram olsun size.

    CEVAP YAZ 1 6
  • Misafir 17 Temmuz 2018 19:47 kaybetmis elaleme cerez olmus bir baskanin konusmalari. geciniz efenim.

    CEVAP YAZ 7 8
  • Misafir 17 Temmuz 2018 18:54 BAY KK YA DOKUNMAYIN.O ARTIK AK PARTİ İÇİN ÇEREZ BİLE DEĞİL..

    CEVAP YAZ 5 10
  • şef 54 17 Temmuz 2018 18:50 Vah By Kemal vah sen hala oradamı kaldın Adam çıkmışsın yenmiş çıkmışsın yenmiş yenmişte yenmiş git artık avanelerini de al ve git

    CEVAP YAZ 4 5
  • hjhj 17 Temmuz 2018 18:42 tayyip diktatör olsaydı sen bunları konuşamazdın,tayyip kontrollü darbe yapsaydı sen o hava alanından çıkamazdın,tayyip dini kullansaydı muharrem gibi sadece seçim zamanı namaz kılardı veya meral gibi sadece mitingde başını örterdi.gezi olayları,17-25 aralıklar,kobani olayları,hendek kazmalar,suriye olayları,pkk nın eylemlerinin artması, cb seçiminde 367 krizi bunlar sana yapılmadı kılıçdaroğlu, bunların hepsi tayyipin düzmecesiyse sen neden hdp yi destekledin, neden 360 krizini desteklediniz?erbakanın medya ve asker algılarıyla nasıl indirdiğinizi bu millet gördü artık yoğurdu üfleyerek yiyoruz. ne zaman tayyipe itibar edeceksiniz menderes gibi asılınca mı özal gibi zehirlenince mi, erbakan gibi yasaklanınca mı?

    CEVAP YAZ 9 25
  • Misafir 17 Temmuz 2018 18:52 tayyip baş örtüsünü kullandıysa chp olarak neden anayasa mahkemesine koştunuz da tayyipe malzeme verdiniz kılıçdaroğlu? meral:' chp hdp saadet ve iyi partiye abdullah gülü ortak koşmamızı söylediler, onlar razıydı ben razı olmadım' derken neden merale yok öyle birşey deyemedin kılıçdaroğlu?siz bu pis işlerin neresindesiniz?

    4 9
  • Misafir 17 Temmuz 2018 18:58 tayyip başörtüsünü kullandıysa, başörtüsü yasağı kalkınca neden chp olarak anayasa mahkemesine başvurdunuz?meral:'seçimde abdullah gülü chp,hdp,saadet ve iyiparti olarak ortak aday göstermemizi söylediler.onlar razı olmuşlardı ben razı olmadım' dediğinde neden yok öyle bir şey deyemedin kılıçdaroğlu? sen pis işlerin neresindesin?

    3 5
  • göktürk 17 Temmuz 2018 18:17 hopcim hopcim helal bravo sana kemal.

    CEVAP YAZ 3 2
  • Astr 17 Temmuz 2018 18:13 Reis sayesinde darbe onleniyor KK fırsata çevirdi diyor... Yani hoşuna gitmemiş sanırım...

    CEVAP YAZ 9 9
  • Kocaeli Türk 17 Temmuz 2018 18:08 Hahahah bilirkişi seni muharrem geliyo oyun bitti game ower

    CEVAP YAZ 5 11
  • Misafir 17 Temmuz 2018 18:03 Lutufla gelmisti ya hani.

    CEVAP YAZ 1 4
  • Misafir 17 Temmuz 2018 18:02 Herseye bir kulp buluyorsun. Her secimde akp. Kaybetti diyorsun ama ulkenin baskani erdogan dihyorsun.

    CEVAP YAZ 4 9
  • Arif Köksal 17 Temmuz 2018 18:01 Zavalli Kemal bakti koltuk inceye gidiyor. Simdi basladi yine saldirmaya. Behey gafil, eger kontrollü darbe olsaydi sen o tankklarin arasinda zor kacardin yada simdi ikinci yildönümüne helva yapardik

    CEVAP YAZ 5 10
  • Misafir 17 Temmuz 2018 18:00 Artık inandırıcı değilsin kılıçdaroğlu. CHP de Koltuk sevdası olamaz diyip de o koltuktan kalkmadığın sürece insanlar seni dikkate almayacaktır.

    CEVAP YAZ 5 9
  • Misafir 17 Temmuz 2018 17:50 Tamam kisa zamanda chp tutuklanir. Devlete karsi geldi? Sistem degisti chp neyin muhalefetini yapiyor? Tek bayrak millet vatan parti?

    CEVAP YAZ 5 4
  • Misafir 17 Temmuz 2018 18:47 tek parti olazamaz ..tek vatan tek millet tek bayrak .nokta..

    1 5
  • d21 17 Temmuz 2018 17:39 ilk defa kemal beye katılıyorum...

    CEVAP YAZ 39 9
  • Misafir 17 Temmuz 2018 17:39 Enisteye saygisizlik. Cumhur Enistemden duydum diyor

    CEVAP YAZ 10 7
  • baha 17 Temmuz 2018 17:15 Bir çok vatandaşımız hayatını kaybetti hiç olmazsa onlara saygı duymak gerek. Bu tür açıklamalar teröristlere cesaret verir.

    CEVAP YAZ 8 25
  • Misafir 17 Temmuz 2018 18:49 doğrunun kimi acıttğına bakılmaz doğru doğrudur allahın huzuruna çıktığında millet istedi bende astım kestim milletin iradesi mi diyeceksiniz bre densizler doğruyu saklayabilirsiniz ama yok edemezsiniz..

    0 4
  • Cemil TERSİNOR 17 Temmuz 2018 17:14 KILINÇDAROĞLUNUN KULUNÇLARI TUTMUŞ ANKARA KEÇİÖRENDE MÜTHİŞ BİRİ VAR MASÖR ŞAKİR ACCIK YOĞRUVERSİN BİŞEYCİĞİ KALMAZ FEKAT PSİKOLJİK DURMUNA KARIŞMAM BÜYÜKLERİMİZ DAHA İYİ BİLİR NE HADDİMİZE

    CEVAP YAZ 4 15
  • sade krep 17 Temmuz 2018 17:04 Dünyada değişmeyen tek şeyin değişim olduğunu 1 asırda anlayamamış çözememiş bir kafadan ne beklenir tek dertleri eski tas hamam devam etsin biz çalıp biz oynayalım ahanda resim.. ben hıdır gördügim budır teşekkürler

    CEVAP YAZ 1 16
  • İhsan 17 Temmuz 2018 16:54 Kurultaydan yırtmak için gündem yaratmaya çalışıyor.16 Nisan referandum sonrası da aynı şekilde sesler çıkınca adalet yürüyüşü adı altında işler yaptı.Bu millet K.Kılıçdaroğlunu çok iyi tanıyor.Siyaset hayatı bitti artık.Son çırpınışlar.Başkana,oraya buraya çamur atmaya çalışıyor.Yemezler...

    CEVAP YAZ 3 22
  • fikret boduroğlu 17 Temmuz 2018 16:53 ülkenin içinde bulunduğu durum darbeye yeşil ışık yakıyordu.toplumda bu yönde bir algı vardı.olacağı zamanı yapanlar bilirdi , devletin istihbarat teşkilatıda tahmin edebilirdi.

    CEVAP YAZ 5 5
  • ahmet demircan 17 Temmuz 2018 16:45 incenin topladığı imzalardan kaçmak için bula bula bunu mu yumurtladı. Napacak diye merak ediyordum.

    CEVAP YAZ 3 27
  • EL Mıknatıs 17 Temmuz 2018 16:42 OBSESİF KOMPULSİF ANKSİYETE BOZUKLUĞU OLABİLİR,DERHAL SAYIN BAYKALIN GERMANYA DAKİ KLİNİĞİNE RANDEVU ALIN SAKIN TÜRK HEKİMLERİNE EMANET ETMEYİN GÜVEN BUNALIMI SÖZ KONUSU ÇÜNKİ,SAYIN MECLİS BAŞKANIMIZ İLGİLENİVERSİN SEVAPTIR YAHU

    CEVAP YAZ 3 19
  • Misafir 17 Temmuz 2018 16:36 KENDİ PARTİSİ KOLTUĞUNA İPİ BAĞLAMIŞ ÇEKİLMESİ AN MESELESİ.. GÜNDEMİ DEĞİŞTİRMEK ADINA YİNE KENDİ KENDİNE KONUŞUYOR UTANMAZ ARLANMAZ.. BU HALK SENDEN TİKSİNİYOR. CHP BİLE SANA SAHİP ÇIKMIYOR. HALA NEYİN KAFASINDASIN.

    CEVAP YAZ 3 22

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro