Kılıçdaroğlu'dan referandum açıklaması

Cumhurtiyet Halk Partisi Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, Irak Kürt Bölgesel Yönetimi'nin (IKBY) yasa dışı referandumuna ilişkin değerlendirmede bulundu. Kemal Kılıçdaroğlu "Türkiye, İran ve Irak ortak çözüm üretmeli" dedi

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Kılıçdaroğlu'dan referandum açıklaması haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR25 YORUM
  • Misafir 26 Eylül 2017 11:56 Bu adamın kendisi kimi destekliyor anlamak zor. Ortak çözüm üretilmeli diyor. Türk Devleti' nin yıkılması politikası adım adım işlenirken yapılması gereken açıklama bu mu olur? Türkiye' nin bekası için Kuzey Irak, Irak Devleti aciz kalırsa, topraklarımızı askeri güç kullanarak katılmalıdır. Gerekirse 100 bin şehit verilmeli, fakat bir Kürt Devleti' ne asla müsaade edilmemelidir.

    CEVAP YAZ 0 97
  • acaba 26 Eylül 2017 11:38 Boşver Kılıçdarı, Bak bunu dinle:Erdoğan ''Chp liler almışlar ellerine bir kağıt parçası, BOP muş bilmem neymiş Ortadoğu Projesiymiş diye sayıklıyor.Bunu ispatlamayan haysiyetsizdir'' dedi. Bir buçuksene sonra Erdoğan:''Türkiyenin ortadoğuda bir misyonu var.Biiiz Genişletilmiş ortadoğu projesinin eş başkanlığını üstleniyoruz'' dedi.Kim çelişkili? Kılıçdaroğlu mu Erdoğan mı?

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 26 Eylül 2017 11:33 vallahi adam gibi adammış kemal bey. en azaından vatan haini değil barzani ile megri megri şarkıları söylemedi apo kökleriyle. ARTIK AKPYE ZERRE KADAR ÜLKEMİZ ADINA GÜVEN KALMMAIŞTIR.

    CEVAP YAZ 2 0
  • Misafir 26 Eylül 2017 10:06 Söz konusu Kürtlük olunca 3 parti bir oluyor bunlar Türkiyenin sonunu getirdi.

    CEVAP YAZ 1 0
  • ys 26 Eylül 2017 09:39 hep laf salatası. söyledikleri teoriden bile ibaret değil.

    CEVAP YAZ 1 64
  • Balaban Beyi 26 Eylül 2017 09:39 Evet Kılıçdaroğlu bu konuda çok doğru söylüyor... Bölge ülkeleri IRAK + İRAN + TÜRKİYE aralarına SURİYEyi de almalılar.. Bu büyük oyun BOP ancak bu şekilde bozulabilir...

    CEVAP YAZ 0 2
  • Misafir 26 Eylül 2017 09:15 Sayın kılıçdaroğlu yuvarlak konuşmayın.Net açıklamalarda bulunun.Yoksa korkuyormusun, net açıklamalar yaparsam referandumu destekleyen hdp,pkk sempatizanı kürt seçmenin oyunu başkanlık seçiminde kaybetmekten.

    CEVAP YAZ 0 2
  • nurgul 26 Eylül 2017 08:45 cidden mi kk? mesela nasıl bir çözüm üretebilirler? hani bunu herkes söyler sen öneride bulunsana?

    CEVAP YAZ 1 63
  • Ali 26 Eylül 2017 08:40 Türkiye, Lozan ve Ankara anlaşmaları ile hak sahibi.. Olay Irak ve Türkiye arasında çözülmeli derse anlaşılabilir.. İranı niye işin içine sokmaya çalışıyor bu adam?? İran, öcü şeriatçıydı hani??? Hani en büyük düşmandı??? Şimdi İran a, Kuzey Irak tan pay verme niyetine girmiş..

    CEVAP YAZ 1 60
  • tt 26 Eylül 2017 08:39 yine tam olarak net değil chp..

    CEVAP YAZ 1 58
  • Hakkı SORAN 26 Eylül 2017 08:00 Evet güzel bir öneri. Keşke Türkiye arabulucu vasfı taşısaydı da Ortadoğudaki her meseleyi çözseydi.

    CEVAP YAZ 3 1
  • Yolcu 26 Eylül 2017 07:25 Bu nasıl bir kafa alevilik-bektasilik inançtır ırk deyildir.turkiyedeki alevîler in çoğunluğu türk-tur

    CEVAP YAZ 0 6
  • Misafir 26 Eylül 2017 04:43 Wayy beee. Ben de 2 haftadır kara kara düşünüyodum. Ne yapılabilir acaba diye. Çözüm dahi keMALdan geldi. Hani lan bunlardan dost olmazdı. Niye şimdi git görüş diyorsun. Ortak hareket et diyorsun. Dostlar alışverişte görsün.

    CEVAP YAZ 3 67
  • Misafir 26 Eylül 2017 01:56 Suriye Demokratik Güçleri’nin siyasi kanadı olan Suriye Demokratik Meclisi Üyesi Rezan Hedo, Kürtlerle Suriye hükümeti arasında çok olumlu müzakerelerin gerçekleştiğini açıkladı.

    CEVAP YAZ 2 1
  • dahya 25 Eylül 2017 23:40 yahu hükümet nerede çatlak ses çıkarıyor yani nerde atma

    CEVAP YAZ 1 6
  • ÇOK GEÇ ARTIK 25 Eylül 2017 23:18 ZATEN ONU YAPMAYA ÇALIŞIYORLAR..AMA ARTIK ÇOK GEÇ..KAN GÖVDEYİ GÖTÜRMEDEN BU İŞİN SONU GELMEZ.

    CEVAP YAZ 2 6
  • 😊 25 Eylül 2017 21:00 Ya Alevilikte Aslini inkar Edene Haramzade Denir Pekiyi Soruyorum Bu kiliçdaroglu Türkmu ? Yoksa Soyledigim gibi Aslini inkar Edenmi ?

    CEVAP YAZ 18 65
  • a.a. 25 Eylül 2017 20:47 yuh artik yani hinlik yapma deyenle misafir ayni kisi kalibimi basarim kendi kendine paslasiyor derdi herzaman oldugu gibi hükümete algi operasyonu fetö tirolü nün ?

    CEVAP YAZ 2 91
  • HİNLİK YAPMAYIN 25 Eylül 2017 20:21 MAVİ MARMARADA ÖLDÜRÜLENLER İÇİN EN ÇOK CHP nin sesi çıktı daha baştan gitmeyin dediler,ama hükümet dinlemediği gibi öldürülenler için,İsrailden tazminat!! alınıp davalardan vaz geçildi,ya ayakta uyuyorsun,yada sallıyosun,ama gerçekleri de bilirsin.!!

    CEVAP YAZ 55 43
  • Misafir 25 Eylül 2017 20:06 Buda her zamanki gibi boş boş konuşuyor.ciddi meselelerin görüşüldüğü şu günlerde lütfen daha çok magazine hitap eden şahıs ve söylemlerini daha sonraya saklayın.

    CEVAP YAZ 8 52
  • DENSİZLİK 25 Eylül 2017 19:33 Tebiyesizliğin lüzumu yok,evet Kılıçdaroğluna haber verecekler,tek ses çıkacak Türkiyeden,tek başına harketle buralara geldik zaten,mecliste destek verildi karar da orta verilecek,parazitlik yapılmasın.Kimin komik oldugu yazıdan belli Misafir.

    CEVAP YAZ 8 9
  • Misafir 25 Eylül 2017 19:09 Komiklik mi yapıyor?Sanki Gana veya Gabon'la konuşup çözüm aranıyor sanıyor.Görüşmeler zaten yapılıyordur,sana haber mi vereceklerdi.Şu saatte Irak'la,şu saatte İran'la şu saatte USA'la konuşuyoruz izin verir misin diye sana sorsalardı

    CEVAP YAZ 9 70
  • a.a. 25 Eylül 2017 19:08 ne KERKÜK ne MUSUL nede TÜRKIYE nin ankara andlasmasi agzindan cikmaz gelde sen bu KeMAL a milli de ???:)

    CEVAP YAZ 9 67
  • hak 25 Eylül 2017 19:03 cuzum kolay iki yuzlu saygi duyacaksin sahip baskasinin islerine karismiyacan iran dan kimseye hayir gelmez

    CEVAP YAZ 9 3
  • LAF ETTİ BAL KABAĞI 25 Eylül 2017 19:02 HAY SENİN SİYASET BİLGİNİN İÇİNE...ULAN ZATEN ORTAK BİR KARARA VARILABİLMİŞ OLSA BU KRİZLER YAŞANIRMIYDI KAMEL BEY.

    CEVAP YAZ 9 43

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro