Kılıçdaroğlu, tartışmalara son noktayı koydu

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, parti içindeki kurultay tartışmaları hakkında açıklamalarda bulunarak, "Kurultay tartışması bitti, yerel seçimlere hazırlanıyoruz." dedi.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Kılıçdaroğlu, tartışmalara son noktayı koydu haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR21 YORUM
  • misafir 17 Ağustos 2018 13:56 Seçim biteli 2 ay oldu bunlar hala kurultayı konuşuyor. Demek ki mazallah başa bunlar gelmiş olsaydı memleketin ebesi bellenmiş olacaktı

    CEVAP YAZ 1 1
  • Misafir 17 Ağustos 2018 15:51 ŞİMDİ ŞAHANE DURUMDAYIZ DİYORSUN YANİ HERŞEY İTHAL,ET DAHİL,BEĞENMEDİĞİN MERCÜMEK!!!!!.

    0 1
  • SEN KİMSİNİZ!! Kİ ZATEN...???? 17 Ağustos 2018 11:30 SEN GİDERSEN NORMALE DÖNERİZ,MUHARREM İNCENİN GELECEĞİ PARTİ BAŞKANLIĞIDIR,BECERİKSİZLİĞE CHP SEÇMENİ PRİM VERMEZ,BELEDİYE SEÇİMLERİNDE AKŞENERE DESTEK ÇIKARIM,SIRF CESARETİ VE DURUŞU NEDENİYLE HAK EDİYOR.

    CEVAP YAZ 0 2
  • Misa_fir 17 Ağustos 2018 11:15 Mahalle yanarken o******* saçını tararmış...

    CEVAP YAZ 0 3
  • Misafir 17 Ağustos 2018 15:53 MEMLEKETİN HALİ Mİ DİYORSUN!!!!

    0 0
  • MİSAFİR 17 Ağustos 2018 09:32 NE YÜZSÜZ AMAN YARABBİ BUNLAR GİBİ PİŞKİNİNİ YER YÜZÜNDE GÖRMEDİM ,CHPKK NIN GERÇEK YÜZLERİNİ GÖRÜN TEK DÜŞMANLARI VAR DEVLETİMİZ DEVLET BAŞKANIMIZ ,SAHTE AYDINLAR GERİDEN ÇAĞDAŞLAR ABD BATI UŞAKLARI OLMASA TÜRKİYE ŞİMDİ EN İLERİ ÜLKELER ARASINDAYDI ,BİRİ SİZE ÇAĞDAŞ ULUSALCI DEVRİMCİ AYDIN DEDİMİ HEMEN ORDAN TOPUKLAYIN ,CEHALETİN DİBİNDESİNİZ DEMEKTİR

    CEVAP YAZ 1 1
  • Misafir 17 Ağustos 2018 11:32 HAZIRLANSIN TUTAN MI VAR?AMA OY YOK..

    0 0
  • Misafir 17 Ağustos 2018 09:23 yerl seçimler ortada duruyorken,chp içindeki sözde muhaliflerin parti aleyhine faaliyet göstermeleri hayra alamet midir sizce?

    CEVAP YAZ 2 0
  • Misafir 17 Ağustos 2018 11:33 EVET HAYRIN TA KENDİSİDİR,CHP SEÇMENİ MEYDAN OKUYANA PRİM VERMEYECEKTİR,BAŞARIYA PRİM VERİLİR,LUZUMUNDAN FAZLA DA VERİLDİ ÜSTELİK.

    0 2
  • abidin 17 Ağustos 2018 09:15 şimdi bayağı istikrarlı bir politikacı üst üste dokuz yenilgi bunu kk dan başkası bugüne kadar başaramadı,hakkını yemeyelim bu bir dünya rekorudur ve asla bir dahada kırılamaz,ancak kendi rekorunu yine kendisi kırabilir,oda yakındır.

    CEVAP YAZ 2 5
  • Misafir 17 Ağustos 2018 11:34 EVET KOLTUĞA YAPIŞMANIN BEDELİNİ PARTİ ÖDEYECEK,VE BU KİŞİ EKİBİYLE BERABER GİDECEKTİR.T.ÖZKAN DAHİL.

    0 2
  • Oktay 17 Ağustos 2018 06:51 ANLASILDI TRUMP ? YENILEN PEHLIVAN YENİLGİYE DOYMAZMIŞ ŞIMDI YENI OYUNLAR PESINDESIN AMA SENIN KARŞINDA TÜRKIYE GIBI BIR KOCA YUSUF VAR!!!!

    CEVAP YAZ 3 0
  • Misafir 17 Ağustos 2018 11:35 ÇÖKÜŞÜN TRUMPLA İLGİSİ YON,KÖTÜ YÖNETİM VAR ABD DE BAHANESİ OLDU,RAHİBE SARILDILAR.

    0 2
  • Emin Can 17 Ağustos 2018 02:28 Ey Kılıçdaroğlu,biz senin ağababalarını tanırız kaset başkanı..bu ülkede rahat edemezsin,sahiplerinin yanına dön artık!!!

    CEVAP YAZ 2 0
  • PISKIN DIKTATÖR 17 Ağustos 2018 01:26 RAHAT BIRAKIN KILICTAROGLUNU KOLTUGUNDA ONSUZ BU ÜLKEDE KOMEDYENMI KALDI GAFLARIDA OLMASA BIZ NELERE GÜLECEGIZ HEM O CHP NIN BASINDA DURDUGU SÜRECE AK PARTININ SECIMLERI KAZANIP IKTIDAR OLMASI KIYAMETE KADAR GARANTI

    CEVAP YAZ 2 2
  • ehza 17 Ağustos 2018 01:14 DIKTATÖRSÜN KILICTAROGLU KABUL ET KOLTUK SICAK GELDI AYRILAMIYORSUN SECIMLERDE ADAY OLMAYARAK KAC SENE DAHA ORDA OTURMAYI DÜSÜNÜYORSUN

    CEVAP YAZ 4 2
  • Misafir 17 Ağustos 2018 15:58 SEÇMEN GÖTÜRÜR MERAK ETME SEN CHP Yİ ŞİMDİKİ YÖNETİMİ ÇOK MU SEVDİN???

    0 0
  • eko 17 Ağustos 2018 00:48 tek kazandığın parti içi iktidar. O da diktatörlük sayesinde.

    CEVAP YAZ 0 5
  • hasan 16 Ağustos 2018 23:36 ya bi git be kardeşim..bunca işbi,lir çalışkan adamın arasnda yok gibi bi şeysin kk

    CEVAP YAZ 0 2
  • Misafir 17 Ağustos 2018 16:00 ÇALIŞKAN İŞBİLİRLER SAYESİNDE DOLAR HAVALANDI ÜMİDİMİZ KİM?DAMAT.

    0 0
  • beyler beyi 16 Ağustos 2018 22:01 gel buraya muhirim seni istanbul belediye başkanı yapacam bak ayağımın altında dolanıp durma.

    CEVAP YAZ 0 1
  • Asalet 16 Ağustos 2018 21:01 Rahat bırakın adamı ya. Herif 10. mağlubiyete ağız tadıyla iyi bir hazırlansın.

    CEVAP YAZ 0 9
  • İşin Aslı bu 16 Ağustos 2018 21:00 Taktiğe bak aynen Mustafa Sarıgüle yaptığı taktik eğer kabül ederse asla kazanamaz ve Ince erir kazansa KK muradına ermiş olur ve Muharremden kurtulmuş olur kazanamazsada kurtulmuş olur

    CEVAP YAZ 0 7
  • metin 16 Ağustos 2018 20:55 ya bu karabulut pardon kılıçtaroglu beni çok güldürüyor çok pişmiş hiçbişeye aldırmıyor ama gerçek bundan bişey olmaz

    CEVAP YAZ 0 6
  • TÜRKİYELİ 16 Ağustos 2018 20:26 CHP, ESKİŞEHİR BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİNİ VE MERSİN SİLİFKE BELEDİYESİNİ KAYBEDECEK.

    CEVAP YAZ 1 7
  • oba 16 Ağustos 2018 20:14 sana da bu millet noktayı koyacak ve siyasi hayatin bir daha donmemek uzere bitecek.yerel secimde hezimete ugramaniz icin elimizden ne gelirse yapacagiz.bunu soyleyenleri sakın ak partili zannetmeyin. bu ulkeye yapacaginiz en buyuk kotuluk o koltugu birakmamaniz.ve sizin bu antidemokratik tavriniza guya tiranlasmaya hayir diyen partilileriniz destek sunmasi.

    CEVAP YAZ 0 7
  • halit becene 16 Ağustos 2018 20:11 atamìn kurdugu partiye bir bakin ne hale geldi.bu partiye destegini esirgeyen halkimizin sonu husran oldu.kotugu birakmayanlar ve kltogu isteyenler kavgasi devam edip gidyor.yazik.

    CEVAP YAZ 0 6
  • Nn 16 Ağustos 2018 20:01 Kendisinin çok başarı öyküsü var sanki.

    CEVAP YAZ 0 11
  • Celil 16 Ağustos 2018 19:59 Chp'de başarı hikayesi denilince aklımıza senden başkası gelmiyor Kemal Bey... Bu hikayenin de bir nakaratı da aklımızda Kemal Bey: Yenmiş de yenmiş de yenmiş de yenmiş!

    CEVAP YAZ 0 8
  • Misafir 17 Ağustos 2018 16:02 YEMİŞ DE YEMİŞ,YEMİŞ DE YEMİŞ DEN İYİDİR.!!!

    0 0

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro