Kafanız basmıyor mu?

Ne yüzde 31 oy alan Muharrem İnce başarılı ne de yüzde 22 oy alan Kemal Kılıçdaroğlu başarısız, buna kafanız basmıyor mu?

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Kafanız basmıyor mu? yazısına yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU YAZIYA YAPILAN YORUMLAR25 YORUM
  • Misafir 18 Temmuz 2018 20:37 SENİN KAFAN BASIYORMU Kİ BASMIYOR İŞTE ARTIK ZORLAMA

    CEVAP YAZ 0 4
  • Misafir 18 Temmuz 2018 19:14 Saray para yutuyor... Sadece temizlik masrafı 2 milyon TL ... Hazine iflas!..................... Vatandaşlık Görevi satışa çıktı !... Askerlik 15 bin TL!

    CEVAP YAZ 3 1
  • Misafir 18 Temmuz 2018 21:04 bir elin yağda bir elin balda . bırak bu saray muhabbetini...kemal yapıştımı yada çakıldımı gidip bi bak. malum herkes gider tersine kemal gider dersime

    0 1
  • Misafir 18 Temmuz 2018 15:57 Cehalete değil çoğunluğuna karşıyız! ......

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 18 Temmuz 2018 20:48 tarikatlerde millete hesap vermeli. içlerindeki kuran hadis bilen sızmız ajan yok mu sanıyorlar. mı6 cia her yere sızmış. fetönün babası kuruluşlar. derhal başları ezilkmeli mavi takkelileri kim yönetiyor ki.... bi bakılsın.

    0 0
  • tim 18 Temmuz 2018 14:12 CHP bu ülkede bu zihniyetle bu liderlerle ülkenin başına geçemez. Manevi milli değerlere sahip çıkacaksın kıytırık adamlarla bu devran dönmez

    CEVAP YAZ 0 3
  • Uğur Yağcı 18 Temmuz 2018 09:04 Yazılarınızı ara sıra okuyan biri olarak bir eleştirim olacak Süleyman bey: Hayal ettiğimiz ve ihtiyaç duyduğumuz köşe yazarları bize geniş ufuklar kazandıran, dünyanın pek de tanımadığımız ülkelerinden ve o ülkelerin tarihlerinden örnekler veren, geleceğe dair öngörülerde bulunan ve bu öngörülerinde ortadoğu coğrafyasına sıkışıp kalmayan kimseler iken, sizin gibi birinin iç siyasete takılıp bu kısır ve küçük dünyada kendinizin ve takipçilerinizin körelmesini izlemek üzücü. Lütfen bu konuda bir özeleştiride bulunun. Saygılarımla.

    CEVAP YAZ 5 2
  • Erol Baron 18 Temmuz 2018 07:32 Bir zamanlar laiklik elden gidiyor diyorlardı, şimdi ise DÜRÜSTLÜK elden gidiyor deme zamanı..... Dürüstlük için yazarların panikleme zamanı geldi de geçti bile..... Bakın, AKP elimde atak helikopterleri, SİHAlar, F-16 vb. varken askere ihtiyacım yok demiyor..... Bu işin içinde 15 milyar TL var diyor sessizce..... Oyunu alamadığı CHP'lilerin parasını almaktır bu ve hiç DÜRÜST DEĞİL.

    CEVAP YAZ 4 12
  • Erol Baron'a 17 Temmuz 2018 23:39 Sanami soracakti neyi yazacagini Erol BARON?

    CEVAP YAZ 10 3
  • Erol Baron 17 Temmuz 2018 16:28 PKK'dan bile daha tehlikeli tarikatlar dururken ve seçimler geride kalmışken, kendisinin bir vatansever olduğunu iddia eden yazar bu sıralar başka konulara girmemelidir.

    CEVAP YAZ 47 11
  • Misafir 18 Temmuz 2018 00:02 beyin 2.el mi yoldaş?

    1 2
  • Misafir 18 Temmuz 2018 07:35 Tarikatlara dokunmak pek çok tarikatçıyı rahatsız etmiş, demek ki doğru yoldayım.

    0 2
  • Misafir 17 Temmuz 2018 15:28 Kafamiz basiyor suleyman,hemde iyi basiyor,denemesi bedava!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    CEVAP YAZ 2 12
  • astr 17 Temmuz 2018 15:24 Sayın yazar niye akıl veriyorsun bunlara! Bırak yesinler birbirlerini...

    CEVAP YAZ 4 4
  • Selman 17 Temmuz 2018 14:47 CHP'lilerin KK gelirken meşhur bir sözleri vardı. Kapıyaı açık bırak Kılıçdaroğlu geliyor. Şimdi bin pişmanlar. İnce gelirse de çok farklı olmayacak.

    CEVAP YAZ 4 2
  • Kerim K 17 Temmuz 2018 14:00 Ben yazara burada katiliyorum. 30% dahi oy alamaz Muharrem Ince. Lakin 24% lik kemiklesmis CHP secmeninin oyunu 26% ya cikarabilir. KK nin bir zamanlar 24% den 24.5 % ye oyunu cikardiginda. Secimin asil kazanani aslinda CHP dir dedigi gibi bu da oyle avunur, gezer. Iyi bir iktidar icin iyi bir muhalefet gereklidir. Muhalefet ne kadar calisirsa iktidar partisi daha fazla calisir. Bu da ulkenin refaha ulasmasina cok buyuk destek verir. Lakin ulkemizde ana muhalefet partisi olan CHP nin kendisinehayri yok, ulkeye nasil olsun. Bundan dolayi iktidar partisinin de muhalefet partisine bir el atmasi gerektigini dusunuyorum. Hic olmazsa milletvekillerinden birini CHP ye gondersin. O milletvekili CHP nin basina gecip CHP nin belki biraz daha calismasina katki saglayabilir. Ama CHP artik iktidar olamaz. Unutsun.

    CEVAP YAZ 2 2
  • siyasi yazamış 17 Temmuz 2018 12:29 iyi ki reis sizin gibi yazarları dikkate bile almıyor sizlerin devlete millete zararınız dan başka yaptığınız bildiğiniz hiç bir şey yok allah sizin gibi insanlardan korusun

    CEVAP YAZ 14 9
  • 61 17 Temmuz 2018 12:04 Şeytanları bol olsun islâm ve millet düşmanlarının.

    CEVAP YAZ 4 9
  • Hakkı Arayan 17 Temmuz 2018 11:26 Bunlar için farketmez yeter ki Erdoğan düşmanı olsun.

    CEVAP YAZ 5 13
  • kemal 17 Temmuz 2018 11:12 kemal o işleri iyi bilir örnegini çok gördük kemalde.

    CEVAP YAZ 3 11
  • TEŞEKKÜRLR 17 Temmuz 2018 11:11 YORUM ÇOK GÜZEL. EN GERÇEKCİ YORUM KEMAL KILIÇDAROĞLUNUN YORUMU OLMUŞ BU KADAR TAM OTURUR YAPILAN YORUM.

    CEVAP YAZ 2 9
  • Misafir 17 Temmuz 2018 10:45 Senin kaçan basiyo ya herkese yeter ..haha

    CEVAP YAZ 6 3
  • EFE 17 Temmuz 2018 10:36 MECLİSTE HER KÖŞE BAŞINI VER.HER VEKİLİ TERÖR ÖRGÜTÜ İLE TÜM BAĞLARI GÜÇLÜ BİR ŞEKİLDE DEVAM ETSİN.HALA HAİNLERİN CENAZELERİNE HDP Lİ VEKİLLER KATILSIN.PEKİ SAYIN YAZAR TAMAM CHP SEÇMENİNİN BİR KISMI HDP YE OY VERDİ DOĞRU. YASAL OLARAK ELİNİ KİM TUTUYOR SİYASİ ERGİN.HALA BİR ŞEYLERİN ÜSTÜNÜ ÖRTME ÇABANIZ NİYE.İLİKLERİNİZE İŞLEMİŞ AMAN YOLDAŞLARIM ZARAR GÖRMESİN ÇABASI.

    CEVAP YAZ 7 3
  • sinan 17 Temmuz 2018 10:35 özlettiniz kenidinizi

    CEVAP YAZ 3 5
  • RTE53 17 Temmuz 2018 10:08 Sn Yazar; Cumhurbaşkanının say say bitmez dediğin icraatlarını yazarken eksikleri de ben tamamlayayım Yemin törenininde Neçirvan Barzani'yi de çağırdı ve onunla ikili bir görüşme yaptı... Cuma günü Rektörlük için Profesör olma şartını kaldıran KHK yayınladı, pazartesi günü bu kararnameyi iptal etti, yerine yeni bir KHK yayımladı ve tekrar profesör olma şartı getirdi. Damadı YAŞ üyesi olarak atadı. İki Üniversiteye eski AKP milletvekilini Rektör olarak atadı. Aile şirketi yönetir gibi bir sıcaklık da hissetmiyor musunuz ?

    CEVAP YAZ 20 17
  • Misafir 17 Temmuz 2018 10:27 hadi itiraf edin; REİSİ yıkamadınız ya o kadar zorunuza gidiyor ki hasedinizden çatlıyorsunuz. ama durun daha çok zorunuza gidecek.

    5 12
  • yazının içeriği fena değil de... 17 Temmuz 2018 10:04 Çok zaman olduğu gibi başlığı rezalet.Bu adam yazmayı öğrenmeye çalışırken başlık atma konusunda da ders almalı... ama satır aralarında doğrular da yok değil.

    CEVAP YAZ 7 5
  • ali usta 17 Temmuz 2018 09:28 sende cambaza bak cambaza modundasın ekonomi düzelecekti döviz düşecekti hala chp yaz birazda hazineyi damada makamları eşe dosta ihaleyi yandaşa birazda bunları yaz

    CEVAP YAZ 13 23
  • Misafir 18 Temmuz 2018 20:52 tabi en güvendiğine vercek kasayı. bak kemale koltuğu kimseye güvenmiyor demiş

    0 0
  • Nusret Pehlivan 17 Temmuz 2018 09:28 HDP barajı geçmese acaba kim kazanacak.Yada o zaman AKP barajı % 20 yapsaydı Çamuru başkasına atmayalım lütfen Ben HDP li değilim ama AKP yide HDP kadar tehlikeli bulurum.Sizde şunu görün imam memleketi oluyoruz bayım

    CEVAP YAZ 13 7
  • Misafir 17 Temmuz 2018 09:19 din tüccarları cematler tarikatlardan çocuk istismarcılarından kurtulur ülke işte ince gelirse

    CEVAP YAZ 22 30
  • Misafir 17 Temmuz 2018 10:21 siz chpliler ne içiyorsunuz bilmiyorum ama kafanız çok güzel, hep güzel. yaşadığınız topluma yabancınısınız. çocuk istismarı diyince antalyada 7 yaşında kıza tecavüz eden chpliyi, edirnede 4 yaşında erkek çocuğuna tecavüz eden chpliyide yazın erkekseniz, yüreğiniz yetiyorsa. islama çamur atmak için her yola, her yalana sarılıyorsunuz.

    4 12

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro