Kabe'de pişti oynadılar! Sözde hacca gittiler...

Suudi Arabistan'ın Mekke kentinde çekilen bir görüntü olay oldu. Sosyal medyada paylaşılan görüntüde ihramları içindeki gençlerin yanlarında insanlar namaz kılıp dua ederken kağıt olunu oynadıkları görülüyor...

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Kabe'de pişti oynadılar! Sözde hacca gittiler... haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR25 YORUM
  • Misafir 11 Eylül 2018 14:20 oyun oynayanların müslüman olduklarından eminolmaklazim çünkü bu misyonların hergun bir halt çıkarıyorlar allah yardımcımız olsun

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 10 Eylül 2018 01:07 Oynayan lar bir kabahetliyse yayınlayan on

    CEVAP YAZ 2 0
  • Anonim 09 Eylül 2018 21:47 Baskasinin ayibini örtmektir müslümanlik, gidersin genclere yakisir sekilde yaptiklarinin yanlis oldugunu soylersin, dinlerler yada dinlemezler onlara kalmis. Cekip sosyal medyaya pazar etmek onlarin yaptigindan daha beter. Asil rezalet budur.

    CEVAP YAZ 2 12
  • Misafir 09 Eylül 2018 20:43 madam turist gitsin başka bir yerde şeytanı bol olsun... Mübarek bir beldede resmen dejenerasyon yapma eğilimine girilmiş itibarsızlaştırma Allahın resulünün varlığını bilmiyorlar mı orası kutsal belde olduğunu bilmiyorlar mı ?

    CEVAP YAZ 1 2
  • Misafir 09 Eylül 2018 20:57 sana ne? sana ne sana ne? yani bir sen eksiktin ha,sende geldin tamam oldu.hallah halla, ne adamlar var ya memlekette...

    3 1
  • eser 09 Eylül 2018 18:41 onlar hacı değil turist şuursuzlar

    CEVAP YAZ 2 2
  • Milenyum 09 Eylül 2018 18:36 Sosyal deney mi? Değilse Allah'ım şuur Ihsan eylesin o gafillere!

    CEVAP YAZ 0 2
  • Abidin 09 Eylül 2018 18:25 Orayı osmanlı yönetmiyor ki...ABD nin kuklası kralın mekanı orası

    CEVAP YAZ 0 4
  • Mesut Malcı 09 Eylül 2018 18:24 Türk hacı adayları otellerde kalıyor bazı ülkelerden gelen hacı adayları parklarda köprü altlarında yol kenarlarında köprü üstlerinde kalıyor bırakın nasip olmuş gitmişler size ne

    CEVAP YAZ 1 1
  • Misafir 09 Eylül 2018 18:03 Yahu kraldan çok kralcı oluyorlar suudi arabşstanda neler yapıyolar bi görseniz

    CEVAP YAZ 0 0
  • A. Kar 09 Eylül 2018 17:24 Bunlar şeytanlarını yanlarına alıp oraya gitmişler. Ha Kabeye gitmişler, ha Eyfele tırmanmışlar... Arada fark yok galiba.Parise gidenleri dövemediğimiz göre bunları da dövemeyiz.

    CEVAP YAZ 0 5
  • Misafir 09 Eylül 2018 17:03 Pişti oynayarak çok güzel vakit de öldürebilir..

    CEVAP YAZ 5 1
  • cenk 09 Eylül 2018 16:58 Bazı kişiler de Mescid-i Nebeviye ve Mescid-i Harama FÖTR ŞAPKA ile girip sözde ihbadet ediyorlar ! Suud Polisi lüzumsuz işlerle oyalanacağına bunlara engel olsun ! Haremeyn-i Şerifinmehabetini ve 0nurunu dahi koruyamıyorlar !

    CEVAP YAZ 0 2
  • yüzdeyüzmilli 09 Eylül 2018 16:28 Döveceksin!!! Iyice bir döveceksin!!!

    CEVAP YAZ 0 5
  • d21 09 Eylül 2018 16:24 bu selmanın bilinçli hareketleridir. ılımlı islam yolundaki milletin tepkisini ölçmek için sergilenen bir oyundur. yoksa eskiden herkes bilirdi bunlar direk oracıkta falakaya yatırılırdı...

    CEVAP YAZ 0 5
  • salhor 09 Eylül 2018 16:22 Eskiden bir söz söylenirdi: Müslümanın gâvuru.

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 09 Eylül 2018 16:10 Yadırganacak bir durum değil. Oynayabilirler.

    CEVAP YAZ 6 0
  • misafir 09 Eylül 2018 15:58 bu bir şey sayıln-maz orada otelde kalan birisi vardı viyagradan öldü

    CEVAP YAZ 2 7
  • Akil 09 Eylül 2018 15:57 Kesin bunlar yahudi. Dini mademizi itibarsizlasmak için yapılan bi oyun. Ve eminim bu videoyu ceken ve dünya kamuoyuna suan kişide bunlardandir.

    CEVAP YAZ 4 4
  • Misafir 09 Eylül 2018 15:48 Kabenin etrafinda Allaha zikretmesi gerekenlerin siyasi figürlere pankartli selam gondermesinin bundan bir farki varmı?

    CEVAP YAZ 0 5
  • Misafir 09 Eylül 2018 15:41 Insan oglunun %98 i koyun gibidir ne denirse inaniriz.buna bende dahil.neymis haca gidecez 3 kisi 15 bin dolar yazik yazik

    CEVAP YAZ 6 5
  • Misafir 09 Eylül 2018 15:40 Bosa giden para yazik

    CEVAP YAZ 7 2
  • Misafir 09 Eylül 2018 15:37 pkk lilar abuk sabuk yorum yapiyorlar editor isini iyimi yapiyor kotumu tum sorun burada

    CEVAP YAZ 5 2
  • Misafir 09 Eylül 2018 15:34 Böylece Kağıt Çalınmaz hile yapılmaz .... Pişti oyunu kurallarına ibadet edilir!

    CEVAP YAZ 3 0
  • Misafir 09 Eylül 2018 15:32 Pişti oyunu, günümüzde bilinen zevkli iskambil oyunlarından birisidir. çok güzel vakit de öldürebilir..

    CEVAP YAZ 3 0
  • Misafir 09 Eylül 2018 15:29 oynasinlar ne var bunda?

    CEVAP YAZ 6 0

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro