İYİ Parti'de bir istifa daha: Çok sert sözler!

İYİ Parti Kurucular Kurulu Üyesi Orhan Erzurum, yaptığı yazılı açıklamada, 25 Ekim 2017'de büyük umutlarla kurdukları, Türk siyasetine alternatif olduğuna ve Türk milletinin çıkış noktası olacağına inandıkları İYİ Parti'nin, bugün geldiği noktada beklentilerin hiçbirine cevap verecek düzeye gelmediğini savunarak İYİ Parti'deki tüm görevlerinden ve parti üyeliğinden istifa ettiğini bildirdi.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN İYİ Parti'de bir istifa daha: Çok sert sözler! haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR13 YORUM
  • BOZKURT 16 Ağustos 2018 08:57 MİLLETVEKİLİ OLAMAYINCA BASIN İSTİFAYI, SİZİN HİÇ BİR KABAHATİNİZ YOK, KABAHAT SİZİNLE YOL ÇIKANLARINDIR.

    CEVAP YAZ 0 0
  • ozeer 16 Ağustos 2018 00:55 Adam suya sabuna dokunmadan partisinin başarılı olmasını beklemiş. 50 yıllık parti %11 almış. Kurucu üye sıfatlı adamların hiç çalışmamasına rağmen 6 aylık parti %10 almış. Ne bekliyordun. Oturduğun yerden %50 oy mu alacaktın.

    CEVAP YAZ 0 1
  • Deniz alp 15 Ağustos 2018 21:14 Çürük elmalar düşüyor

    CEVAP YAZ 4 6
  • vatandaş 15 Ağustos 2018 20:35 Orhan erzurum makam olmayınca kıvırma kolay olur pilav olmadımı lapaya bozuyorsunuz ne bekliyordun vekillik bakanlık vs olmayınca yazık oluyor kişilikler makamla olmamalı

    CEVAP YAZ 28 8
  • THY 15 Ağustos 2018 20:13 İYİ Parti İYİ Yol;da!.................. Kim Bu Orhan Erzurum?... Milletvekili mi?....... 26. Dönemde yapılan seçimlerde meclise girememiştir.........

    CEVAP YAZ 6 11
  • Misafir 15 Ağustos 2018 20:00 Bu partinin neden sadece yüzde on oy aldığı çıkıyor yavaş yavaş ortala. Demekki nasıl olsa gideceğiz çalışmamışlar.

    CEVAP YAZ 5 25
  • misafir 15 Ağustos 2018 19:57 Ali Türkşen daha istifa etmemiş mi? neyse sıra ona da gelecek.

    CEVAP YAZ 3 4
  • Misafir 15 Ağustos 2018 19:53 Gitsinler MHP ye katılsınlar kendilerine acı çektirnesinler milletide kandırmasınlar.

    CEVAP YAZ 1 6
  • Misafir 15 Ağustos 2018 19:44 sızmalar siziii......................

    CEVAP YAZ 0 15
  • TÜRKİYELİ 15 Ağustos 2018 19:41 2023 YILI SEÇİMLERİNDE İP VE HDP BARAJ ALTI KALACAK ALLAHIN İZNİYLE.

    CEVAP YAZ 6 18
  • Murat 15 Ağustos 2018 19:39 Siz kavga edin birbirinizi suclayin, koltuk pesinde kosun. Ulkenin durumu ilgilendirmez.

    CEVAP YAZ 0 4
  • Misafir 15 Ağustos 2018 19:39 Meral hanım ; kapatnız kilit vurun partiye mümkünse yeter artık istiyoruz bunu lütfen.

    CEVAP YAZ 3 37
  • Misafir 15 Ağustos 2018 19:38 cırık tutmadı cık olmadı....

    CEVAP YAZ 1 25

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro