İddialar korkunç! 24 yıllık iğrençlik ifşa oldu

ORDU'da Judo Federasyonu antrenörünün değişik yıllarda 9 öğrenciye cinsel tacizde bulunduğu iddia edildi. İfadelere yansıyan ilk taciz olayının 1993 yılında, son olayın ise 2017 yılında yaşandığı ortaya çıktı.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN İddialar korkunç! 24 yıllık iğrençlik ifşa oldu haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR4 YORUM
  • vatandas 12 Eylül 2018 15:34 yakin dovus ve gures sporlarinda antronorle kiz ogrencilerin vucut temasi hicbir zaman kacinilmaz durum ama bu temas oksamaya donusurse iste o zaman taciz var yoksa antranor ogrencisine ogrete bilmek icin bazi teknikleri defalarca temasli sekilde gostermek zorunda kalir bu bir taciz sayilmaz.taciz oksama ve opusme durumunda olursa iste taciz ozaman edilmis olur.ogrencilerin bunlari bilmesi gerekir.

    CEVAP YAZ 1 0
  • OFLU BABA 12 Eylül 2018 14:34 DOGUS SANATLARI USTASI OLARAK JUDODA VE AKIDODA TACIZ COK NORMALDIR CUNKI YAKIN DOGUSTUR BIR HAREKETI OGRETIRKEN EN AZ YUZ DEFA VUCUT TEMASI SAGLANIR YANI BIR BIRLERINE SIKICA SARLIRLAR BU NE DEMEKTIR KIZ TALEBE ERKEK HOCANIN VUCUDUNA SIKI SIKIYA YAPISMAK ZORUNDADIR DUSNUN BIR KIZ VUCUDUNUZA SIKICA SARILIYOR IGNE ATSANIZ YERE DUSMEZ TABIKI TACIZIN EN BABASI YASANIR KIZ COCUGUNUN NE ISI VAR JUDODA KARATE YAPSIN KENPO YAPSIN KUNGFU YAPSIN BALE YAPSIN BUNLARDA SARILMAK YOK

    CEVAP YAZ 0 4
  • 10.köy 12 Eylül 2018 14:13 Sonuçta ne olacak? Bu sapık daha üst görevlere atanır mesele örtbas edilir. Var mı aksini söyleyebilecek?

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 12 Eylül 2018 14:11 "... judo sporunun doğasında bu olayların olduğunu düşündükleri için yada utandıkları için konuyu kimseye anlatamamışlar." Judo sporunun doğasında orasını burasını elleyen bir namussuzu hoş görmek mi var yani? Utanmak da yeterli bir savunma değil...Utanacak birisi varsa o da belli! Olay yaşandığı an dünyayı ayağa kaldıracaksın kızım,24 yıl sonra değil! Bence o pisliğe ceza meza vermesinler artık,anlamsız bu...

    CEVAP YAZ 0 0

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro