İbrahim Kalın'dan İdlib tepkisi: Türk askeri varken...

Cumhurbaşkanlığı Sözcüsü İbrahim Kalın çok çarpıcı İdlib değerlendirmesi geldi. Kalın "Türkiye'nin İdlib'de 12 gözlem noktası bulunuyor. Türk askerlerinin varlığı, muhtemel bir saldırıyı önlemenin tek garantisi. Zira Rus savaş uçakları ve rejim kara kuvvetleri, Türk askerleri oradayken bir saldırı gerçekleştirmeyi göze alamaz" dedi.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN İbrahim Kalın'dan İdlib tepkisi: Türk askeri varken... haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR16 YORUM
  • bbbb 08 Eylül 2018 22:55 bu teröristleri suriyeye kimlerin gönderdiğini çocuklar bile biliyor ama işin içine rusya girince takıya başladı bir varım bir yokum

    CEVAP YAZ 0 0
  • bu hainler 08 Eylül 2018 20:22 ya Rusya Cahil Esad'a destek veriyor,Esad gizli hayel ve planları ile,Teröristi Türkiye'ye yönlendiriyor.ve hatay surye Topraklarına katmak için,bu gizli planı belli ! oldu zaten.kalleş ! Ameika'da Teröriste silah yardım Ediyor ve Türkiye'ye açıkca düşmanlık ! yapıyor felaket.

    CEVAP YAZ 0 3
  • kırçıl 08 Eylül 2018 19:26 Tamam ruslarla ilişkilerimiz yeni düzeldi, rusya bu durumu bilmiyor, saldırıyorsa, Türkiyenin görmemesi gibi bir lüksü yoktur.

    CEVAP YAZ 0 0
  • kırçıl 08 Eylül 2018 19:24 ruslar mevzi kazanma ve abdnin yaptığı kuşatma harekatınının bir başka versiyonudur. abd ye nasıl tepki gösteriliyorsa rusya yada göstermek gerekir.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Kemal 08 Eylül 2018 17:36 Bizene kardesim idlipten kapat sinirlari yolla suriyelileri bizene bugune kadar ne faydalarini gordukte orayi savunuyosunuz bu gune kadar oralara yaptiginiz masrafi kendi sinirlariniza ve halkiniza yapsaniz refah icinde olurduk ve soyle birgercek var ekonomik olarak guclu olan herseye hukmeder once ulke olarak kalkinalim sonra zaten kimse birsey yapamaz

    CEVAP YAZ 4 0
  • Misafir 08 Eylül 2018 17:11 Ibram bixim dış politikada etkinliğimiz yok.5 tepede salla başı al maaşı bidi bidi yspmaktan başka ne işe yararsın

    CEVAP YAZ 1 1
  • Kadir D 08 Eylül 2018 16:55 İbrahim Kalın bey "Türkiye'nin İdlib'de 12 gözlem noktası bulunuyor. Türk askerlerinin varlığı, muhtemel bir saldırıyı önlemenin tek garantisi. Zira Rus savaş uçakları ve rejim kara kuvvetleri, Türk askerleri oradayken bir saldırı gerçekleştirmeyi göze alamaz" dediği esnada, Rus ve Esad jetleri İdlib'de müslümanları bombalamaya devam ediyordu. Gün içinde de varil bombası attılar.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 08 Eylül 2018 14:16 YA KALKAR BİR DELİLİK YAPARLARSA, ONLAR YAPMAZ BAŞKLARI MESELA ABD YAPAR SURİYE YAPMIŞ GİBİ SUNULURSA; TÜRKİYE BİR KUMPASA OLDU BİTTİYE ÇEKİLİRSE O ZAMAN NE OLACAK; DİYECEĞİM O POLİTİKA TEMENNİ, SANMA ÜSTÜNE KURULAMAZ, HAZIRLIK VE İHTİYAT ŞART.

    CEVAP YAZ 0 6
  • Misafir 08 Eylül 2018 14:12 Kalın 'Göze alamazlar' demişti, Rusya ve Suriye vurdu.ben daha ne diyim ki?

    CEVAP YAZ 0 12
  • Misafir 08 Eylül 2018 14:09 bak teyze reuters haber gecti adamlar bombalamaya basladi,sende kendine sahilde kumdan kale yap.

    CEVAP YAZ 0 7
  • Misafir 08 Eylül 2018 13:41 Sen bu cümleleri kurarken rus savaş uçakları idlibi vuruyor son bir haftada hergün vurduğu gibi ya siz milletin aklı ile dalga mı geciyorsunuz

    CEVAP YAZ 0 11
  • Misafir 08 Eylül 2018 14:11 Türkiyede Türk ülkesinde ciğer kediye emanet edilmiş, Bu kişilerle yönetilen ülkede Türke ve Türkiyeye hayır beklemeyin, kilit noktalarda Türk yok

    2 4
  • Ersan 08 Eylül 2018 13:32 Esed yönetimini ayakta tutan İran ve Rusya ile birlikte hareket edip de bu sözleri söyleyebilmek nasıl bir siyasettir ben anlayamadım Sayın Kalın, siz anlayabiliyor musunuz ne yaptığınızı.

    CEVAP YAZ 0 5
  • Misafir 08 Eylül 2018 13:31 Benim anlamadığım konu idlib i bombalayan rusya ile idlib konusu neden konuşuluyor,? Bu senin yaptığının pek de zararı yok demek değil mi?

    CEVAP YAZ 0 4
  • Misafir 08 Eylül 2018 13:22 Çoçuk musunuz, adamın angaje 50 tane terör örgütü, onlar yaptı der çıkar işin içinden o zaman ne diyeceksiniz?

    CEVAP YAZ 0 2
  • Penaber 08 Eylül 2018 10:48 Oyun içinde oyuncaksınız ibrahimcim.artık afrika ülkeleri dışında sizi takan yok

    CEVAP YAZ 2 12
  • HALİL CEBECİ SAADET PARTİSİ İLÇE BAŞKANI. 08 Eylül 2018 10:33 KGB NİN EN İYİ YETİŞTİRDİĞİ PUTİN VE ŞUAN Kİ İRAN YÖNETİMİ TÜRKİYE İÇİN EN AZ ABD KADAR TEHLİKELİDİR TÜRKİYE EKONOMİK BÖLGESEL STRATEJİK ABLUKA ALTINDADIR VE BUNUN SEBEBİ SEN VE AKP YÖNETİMİDİR.

    CEVAP YAZ 2 8

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro