İade var ama iade-i itibar yok!

Ohal Komisyonu bugüne kadar incelediği 12 bin dosyadan sadece 310'u hakkında mesleğe iade etme kararı verdi.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN İade var ama iade-i itibar yok! yazısına yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU YAZIYA YAPILAN YORUMLAR5 YORUM
  • Misafir 20 Nisan 2018 06:02 ABD'den erken seçim açıklaması: OHAL altında adil ve şeffaf olacağından endişeliyiz

    CEVAP YAZ 0 2
  • kerim 18 Nisan 2018 13:00 çok spesifik düşünüp ona göre karar veriyorsun yazar. 310 kişi için yırrtı diye de düşünülebilir. her birinin dosyasının içeriğini biliyor musun. belki de fetö emareleri olan ama kanıtlanamış ilişkileri olan kişilerdir ne biliyorsun. ama senin beklentin bu olmadığı için savunuyorsun. peki sana mağdur olarak yakınanların gerçek söyledikleri ne malum onu düşündün mü. At izi it izine karıştı derken, gerçekten de bu ayıklamanın çok zor olduğundan bahsediyorum. Allah masumların yardımcısı olsun

    CEVAP YAZ 4 1
  • ramazan iyiada 18 Nisan 2018 11:48 hatice hanım khk mağduriyetlerine değindiğiniz için sağolun.

    CEVAP YAZ 1 0
  • Misafir 17 Nisan 2018 17:09 Emperyalist saldırıya karşı yıllardır vatanlarını savunan Suriye halklarının direnişlerini görmezden gelmek körlüktür!.............. -Bombardımanın olduğu gün Suriye halkı meydanları doldurdu “korkmuyoruz bombalarınızdan buradayız” diye bağırdılar.

    CEVAP YAZ 1 22
  • Misafir 17 Nisan 2018 14:05 Sayın Hatice Hanım... Senin için çok üzülüyorum... Bu yazdıklarınla orada çok kalamayacaksın çünkü! Doğru söyleyen dokuz köyden kovuluyor bu günlerde... Hatırlar mısınız? Bu ülke 4 bakanı yolsuzluk ve rüşvet gibi suçlamalar sonrasında yargıladı,temize çıkardı geçmişte...Analarının ak sütleri gibi helal yemişler içmişler yani...Ama ne hikmetse temize çıkan bakanlar eski görevlerine iade edilmedi...Oysa temiz insan göreve iade edilmeliydi değil mi? Adalet de bu standartlara getirildi demek ki... Suç işleyen ve ağırlaştırılmış müebbet hapis alanlar -özel kişiler statüsünde- iseler hapis edilmezler" maddesi eklendi belki de...Bundan bizim haberimiz yok.

    CEVAP YAZ 2 3

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro