Heüüvvv heüüüvvv

İyi Partililer Akşener geri dönsün diye iki gündür kendilerini heder ediyor. Kendisini Akşener'in evinin korkuluklarına zincirleyenler bile oldu.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Heüüvvv heüüüvvv yazısına yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU YAZIYA YAPILAN YORUMLAR25 YORUM
  • Serdar Taşçıoğlu 28 Temmuz 2018 08:24 Hiç yoktan bir parti kurulmuş 43 millletvekili çıkarmış.Süleyman özışık beyefendi de öyle saldırıyorki 15 milletvekil mhp ye gitsin, parti parçalansın, balongibi sönsün.Yazdığı yazı ile neredeyse linç edecek

    CEVAP YAZ 4 0
  • Sarıların Sedat 27 Temmuz 2018 11:14 haydi İp liler hep birden "heüüvvv heüüüvv" AhahAhHahahahahAHa AHAhaAHah

    CEVAP YAZ 0 7
  • Ahmet 26 Temmuz 2018 18:42 Kusura bakmayın ama Tansu Çiller'de denendi, bir kadından lider olmaz ve tarih boyu tek örneği yok. Deneyenler herşeyi berbat etmişler... Gidip o çok aşağıladığı zavallı kocasına MENEMEN yapsın. Bu daha İYİ!

    CEVAP YAZ 0 9
  • Misafir 06 Ağustos 2018 15:24 Türk tarihinde bit Tomris Hatun vardır. Okumanı tavsiye ederim. Bu nasıl bir cinsiyet ayrımcılığı! Sokakta kadına şiddet uygulayandan ne farkın kaldı senin. Neymiş kadından lider mi olurmuş. 16 senedir erkekten oldu da ne oldu? TL 3 ayda %30 değer kaybetti. %30 farkirledik. Senin erkek diye 16 senedir seçtiğin bu ülkeye en büyük yıkımı yaşattı. Çözüm süreci, fetöcülere her türlü kolaylık, milyon kere değişip çorba olan eğitim sistemi, adalet sisteminin iflası, korku kültürü, dış politik çıkmazlar, hayat pahalılığı... ÖzIŞIK Kardeşler Tansu Hanımı Özer Beyi hepimizden iyi tanır. Bir de onlara sor bakayım neden onların medyasındaydılar zamanında.

    0 0
  • Misafir 26 Temmuz 2018 15:52 Gazeteci değil Akparti İnternet Medya şubesi.Bu işi hakkıyla yapacaksan yazmayı bırak siyasete soyun.

    CEVAP YAZ 4 8
  • Misafir 26 Temmuz 2018 12:11 TRT çalışanlarını kimse duymadan kapının önüne kondu, haberiniz olmadı mı, olmadıysa bunu haber olarak yazmadığınızdandır..!! 2 ay içinde mecburi eöekliliğe zorlandılar ve şimdi dilekçelerini veriyorlar... Güya gazetecisiniz ama sizin de haberiniz yok... Çünkü basında kimse gerçek haberleri yazamıyor, ancak yalakalıkla meşgul olabiliyor...

    CEVAP YAZ 2 14
  • Misafir 06 Ağustos 2018 15:25 Basın neden ve nasıl bu hale geldi düşünmek lazım.

    0 0
  • Misafir 26 Temmuz 2018 10:31 siz böyle konuşamazdınız .yatın kalkın her seçimde olduğu gibi omurgaınz olan ysk ya dua edin .ysk siz kaybetseniz de aa ile ne yapır eder batakdan çıkarır

    CEVAP YAZ 5 46
  • Misafir 26 Temmuz 2018 11:18 Madem bu seçim ysk sayesinde kazanılıyor da niye izmir de, bakırköy de, şişli de vs. yerlerde kazanılmıyor. Lütfen kafanızın içinde yer alan adına beyin denilen organı daha işlevsel kullanın.

    23 6
  • Misafir 27 Temmuz 2018 11:17 O zaman İzmir ve Eskişehirdeki belediyeleri ysk dan chp satınmı aldı???

    0 0
  • Herta Berlin 26 Temmuz 2018 09:37 Bild Gazetesi'nde Gülşe’nin ailesinin “Erdoğan destekçisi” olduğunu iddia ederek Mesut Özil’in AKP'li Cumhurbaşkanı Erdoğan'la seçim propagandası fotoğrafı çektirmesini isteyenin de Gülşe olduğunu öne sürdü.

    CEVAP YAZ 0 4
  • Erol Baron 26 Temmuz 2018 09:01 Bir zamanlar türbanlı olduklarından haksızlığa uğradıklarını iddia eden 2 türbanlıdan bahsedeceğim....Olay 1 ay önce oldu, saat 1:30 sıramı bekliyorum..... Bir kaç dakika sonra ekranda çıkan bir numara ile hasta doktorun yanına girdi fakat kapı açık bırakıldığından başkaları da girip çıkmaya başladı....Derken, yeni sıra numarası alan bir aile yanıma oturdu ve ağır makyajlı ve türbanlı genç bir bayan kocasına çocuğa bakmasını, kendisini içeri gireceğini kaş göz hareketleriyle söyledi.....Elimde 117 sıra numarasıyla beklerken, bu olanları da merakla izliyorum.....Ağır makyajlı bayan -bu iş oldu- der gibi hareketler yaparak yerine oturdu ve biraz sonra 122 numara ile o bayan çağrıldı.....Hemen bende içeri girdim doktorun yanında çalışan ve TÜRBANLI olan bayana sert sert bakarak, -acaba 117 numara geçti de ben mi görmedim, üstelik 65 yaş üstü sınıfına giriyorum- diye sordum....Çalışan türbanlı kızıl bozul oldu ve bana evet sıra sizde dedi.....AHLAK SIFIR....Allah bunlara fırsat vermesin.

    CEVAP YAZ 1 3
  • Misafir 27 Temmuz 2018 11:20 Yani türbanlı olmasa herşey mübah ölemi ?

    0 0
  • Misafir 27 Temmuz 2018 11:21 amca sen git bedava akbilinle sahillerde turla, burda yorum yazarak biryerleri fethedemezsin :)

    0 0
  • sarp asidir 26 Temmuz 2018 00:48 süleyman bey yayın ekibinizde bir gariplik var orada birileri ya arda turana takık yada bir hesapları var veya arda sevgili başkanımıza destek beyanatı verdi diye linç etmek isteyen vede amerikada yaşayan buralı papazı seven bir tayfanız var. siz mert ve yürekli birisiniz bu mesele internet haber takipcisi olarak canımı sıkıyor ilgi lütfen

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 25 Temmuz 2018 10:46 Ahmet Şık’ın tırnağı bile olamazsınız. Yiğitlik kalabalığın gücünü arkasına alarak bağırıp çağırmakta değil, düşüncesini çekinmeden ve her yerde gür sesle söyleyebilmektedir. Ahmet Şık yiğittir.

    CEVAP YAZ 12 8
  • Misafir 25 Temmuz 2018 18:28 Alpay kas yığınıdır. Ona yiğitlik heriflik sökmez.Harbi boğar adamı

    2 3
  • Erol Baron 25 Temmuz 2018 09:59 AKP gibi yıllarca beraber yürüdükleri ve beraber şarkı söyledikleri FETÖ'yü en sonunda başkalarını tehdit etme aletine döndürdüler ya, pes doğrusu.... Demek ki, insanın da bu çeşidi olabiliyormuş

    CEVAP YAZ 0 8
  • Misafir 25 Temmuz 2018 09:07 Heüvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv heüüüüvüvüvüvüvüü

    CEVAP YAZ 5 1
  • Misafir 24 Temmuz 2018 20:03 HEYY DOSTUM YERLİ ARABAYA NOLDU SES SEDA ÇIKMAZ OLDU ARABADAN--YİNEMİ DIŞMİHRAKLAR YERLİ MİLLİ ARABAYI ÜRETTİRMİYORLAR YOKSA YADA MASALMI DİNLEDİK SEÇİM ÖNCESİ..

    CEVAP YAZ 39 9
  • Misafir 25 Temmuz 2018 05:11 hey dostum Türkiye’nin Otomobili Girişim Grubu (TOGG), Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mustafa Varank’ı ziyaret etti. Şirketin Yönetim Kurulu Başkanlığına seçilen M. Rifat Hisarcıklıoğlu, “2019 sonunda prototipimizi milletimizin beğenisine sunacağız” dedi.Heüüvvv heüüüvvv ağlamayı bırak haberlere bak dostum

    2 36
  • Misafir 25 Temmuz 2018 08:22 adama bak sanki oyuncak arabadan bahsediyo hemen üretip piyasaya sunacaklar sanki ahaha

    2 6
  • Misafir 25 Temmuz 2018 21:14 25 Temmuz 2018 05;11-- biz nice prototiple gördük biz..hele biri vardı dama oyunu gibi...:).------..25 Temmuz 2018 08:22... papaz noldu papaz

    0 6
  • ÜZÜCÜ....!!! 24 Temmuz 2018 18:56 VAH VAH İLK DEFA GÖRDÜĞÜM BİR SES TANIMI,NORMAL BİR İNSANDAN ÇIKMAZ,AMAN DİKKAT,KAYDA ALIN BİR BİLENE SORUN.!!!

    CEVAP YAZ 1 2
  • SAMET 24 Temmuz 2018 18:16 BALON SÖNDÜ.MERAKLILARINA DUYRULUR.

    CEVAP YAZ 5 6
  • Erol Baron 24 Temmuz 2018 17:51 Adam eksiklğinde AKP'nin küçük küçük badem bıyıklılarla idare ettiği BELEDİYELER bu yerel seçimlerde elden giderse, Heüüvvv heüüüvvv diye ağlamak yok ama.

    CEVAP YAZ 3 5
  • İsmail Arslan. 24 Temmuz 2018 16:09 Sizlerde oturun kına yakın.Size ne iyi partiden mesele oy verenlerin meseleşi

    CEVAP YAZ 6 11
  • Misafir 24 Temmuz 2018 17:02 Hmm o zaman mesela sen hic akpden bahsetmiyorsundur, agzina bile almiyorsundur ne de olsa sadece oy verenlerin hakki konusmak...

    3 4
  • Misafir 24 Temmuz 2018 18:53 AKP NİN İÇ İŞİNE KİMSE KARIŞMIYOR KARIŞMAMIZ YAPTIĞI İCRAATLERDİR O İCRATTLER BİZEDE ZARAR VERMEKTE ..GELECEK SEÇİMDE AKŞENER BAŞKAN OLDUĞUNDA OZAMAN SENDE ELEŞTİREBİLİRSİN AMAAA İÇ İŞİMİZE KARIŞAMAZSIN..OKADAR

    4 6
  • SEÇMEN ARKASINDA 24 Temmuz 2018 14:42 O SENİN İSTEĞİN,HEÜV HEÜÜV!!DAHA YENİ BAŞLIYOR,BUNLAR DOĞUM SANCILARI,BU KADAR BASKI VE MÜCADELE İLE ELDE EDİLEN SONUÇ,İYİDİR.İYİ,BAHÇELİ KADAR OYU VAR NEREDE İSE.PARTİLİLERİN ESKİ KÖTÜ ALIŞKANLIKLARINDAN KURTULMALARI LAZIM,GÜÇLENECEK.DEMOKRASİ ZOR GELİŞİYOR TÜRKİYEDE,KURULTAY İYİ BİR KARAR ALIŞILMADIK.ACELE EMEYİN SEVİNMEKTE,ERKEN ÖTEN HOROZUN SONU MALUM.

    CEVAP YAZ 5 10
  • mniksek 24 Temmuz 2018 14:22 porje tutmadı benim merak ettiğim o kadar tülbent başörtü topladı onaları ne yaptı müze yapacaklardı, açılışı nezamansa bizde görsek...

    CEVAP YAZ 11 6
  • Misafir 24 Temmuz 2018 14:44 GÖRÜRSÜN GÖRÜRSÜN,TELAŞLANMA...

    7 10
  • Misafir 24 Temmuz 2018 13:50 Gözünüz aydın!Maksadınız hasıl olmuştur...

    CEVAP YAZ 3 9
  • Misafir 24 Temmuz 2018 14:45 ASIL ŞİMDİ BAŞLIYOR,BAHÇELİ KORKTU,AKP YE GEÇİŞ OLUR DİYE DEMEÇ PATLATMIŞ...???

    5 7
  • hakan 24 Temmuz 2018 13:08 chp ve mhpye bazı vekiller geçecektir

    CEVAP YAZ 7 3
  • Misafir 24 Temmuz 2018 14:46 NE BİLDİN...AKP YE GEÇERLER BELKİDE HEPSİ PARTİDE KALIR.SAFRALAR GİDER..

    3 3
  • Hakan 24 Temmuz 2018 12:18 6 Aylık parti %10 oran 5 milyon oy aldı. Baştan beri korkuyorsunuz, ama ecele faydası yok. İYİ parti gümbür gümbür geldi. Bunlar doğum sancısı siz sonraki seçimleri görün.

    CEVAP YAZ 15 19
  • Misafir 24 Temmuz 2018 13:30 aç tavuğun hesabı. olduğu olacağı bu kadar.

    10 5
  • Misafir 25 Temmuz 2018 09:07 siz %10 oy alma oranına da yalan diyordunuz ne oldu? Akp'den giden %7 oy nereye gitti sanıyorsun? Sen daha dur ekonomi daha böyle kötü giderse o zaman göreceksiniz kim yükseliyor kim düşüyor.

    1 5
  • Erol Baron 24 Temmuz 2018 12:11 AKP icat olalı bazı devlet kurumlarında oturduğu koltuk kendisinden büyük ufak tefek badem bıyıklıların türediğini bilmeyen yok sanırım....Heüüvvv heüüüvvv...2014 te işte böyle birisiyle 3201 sayılı Kanun eşimin emekliğini konuşuyoruz fakat, memur bana biraz isteksiz cevap veriyor....Heüüvvv heüüüvvv.....Aklımdan geçen şu....Acaba rüşvet mi bekliyor....Badem bıyıklı memura sorduğum soru şu...19 000 €'ya 3201 sayılı kanuna göre eşim emekli oluyor ve 900 TL maaş alacak, 30 000 € ödersem 1400 TL veya daha fazla maaş alabilir mi?.....Memur, Heüüvvv heüüüvvv..avukatınız var mı.....Baktım cevap yok, ilk önce memuru iyice bir e-posta bombardımanına tuttum, yine cevap gelmeyince ANKARA'ya Bakanlığa yazdım.....Memur, Heüüvvv heüüüvvv..... Buyurun gelin konuşalım.....SGK'ya eşimle vardığımda memurun bana ilk lafı -Bakana yazmışsınız- oldu..... Evet yazdım, gerekirse AİHM'ne yazarım diyerek Fransız deyimiyle çakması henüz tamamlanmayan çiviyi tam olarak çaktım ve sonunda istediğim cevabı aldım.

    CEVAP YAZ 5 7
  • Kamil KIRKDOKUZ 24 Temmuz 2018 11:53 Süleyman kardeş gülmekten pantolonuma hafif sızıntı oldu,ama iyide oldu hani, ALLAH ta seni güldürsün ne diyeyim NON STOP DEVAM hayırlı işler

    CEVAP YAZ 5 13
  • Misafir 24 Temmuz 2018 14:49 HEPİMİZ GÜLDÜK,HEÜÜV HEÜÜV.??AĞLAMA SESİNE BENZEMİYOR.NE Kİ???

    6 1
  • Fermente 24 Temmuz 2018 11:46 MR.OZISIK...TEN OUR ONE NUMBER TEXT ...BRAVOOOOOOOO

    CEVAP YAZ 5 7

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro